Naslovnica Ekskluzivno Bijeljina bogatija za Mercedes Travego 17 SHD

Bijeljina bogatija za Mercedes Travego 17 SHD

5978
0
PODIJELI

Februar je bio udarni za bijeljinsku regiju, pošto su u tom periodu stigle čak četiri prinove u tri kompanije. Zadnja u nizu prinova koja je stigla bio je troosovinski Mercedes Travego 17 SHD, koji je stigao u kompaniju Samardžić prevoz. Ovo je tek drugi Mercedes Travego u ovoj izvedbi u BiH, pošto je Hukić turs iz Sarajeva prvi vlasnik ovakvog autobusa u našoj zemlji. Inače, BiH ima ukupno četiri troosovinska Travega II generacije.Preduzeće Samardžić d.o.o je osnovano 1996. godine sa tadašnjim sjedištem u Gradišci. Tokom 2001 godine, preduzeće se preselilo u Bijeljinu, gdje se nalazi i danas. Danas ovo preduzeće saobraća na jednoj prigrackoj liniji u Bijeljini (Bijeljina-Brodac-Balatun) i radi za jednu osnovnu školu (OŠ “Petar Kocić” Brodac) prevoz đaka. Pored redovne linije, ovo preduzeće vrši i vanredni prevoz putnika.

Vozni park, bez najnovije akvizicije, broji četiri člana i to:
– dva Steyr autobusa, koji se koriste za linijski prevoz, od kojih je jedan sa Volvo motorom, a drugi sa MANovim motorom;
– HIGER KLQ6896Q, minibus sa 36 mjesta namjenjen za turisticki prevoz koji je 2010. godište;
– Neoplan Euroliner, namjenjen za vanlinijski prevoz koji je 2003. godišteKao što se iz priloženog vidi, voznom parku je falilo jedno vozilo za turistički prevoz velikog kapaciteta, pa otuda i odluka da se kupi navedeni Mercedes autobus. Vozilo je uvezeno iz Turske, pošto je i pravljen za tursko tržište. Za razliku od istih autobusa koji se prave za evropsko tržište razlika je velika u visini vozila kao i u udobnosti. Naime, ovaj autobus je visok 3,75 metara, dug je 13,85 metara te ima 54 mjesta za sjedenje, dok isti autobus za evropsko tržište ima 59 sjedišta.

Iz kompanije su poručili da je Mercedes kupljen prvenstvno radi potreba za turistički prevoz putnika. Travego je 2006. godina i prešao je 1200 000 km, s time što je motor generalno urađen na 1 000 000 km. Ovog velikog momka pokreće i veliki motor snage 345 kW/462 KS u kombinaciji sa ručnim mjenjačem sa šest brzina.Već smo spomenuli da vozilo ima 54 izuzetno udobna sjedišta i odličan prostor za noge. Od ostale opreme vrijedi spomenuti još i Radio, CD/DVD player, dva električna šibera, dva frižidera, mikrofon, dva monitora, aparat za kafu, individualno osvjetljenje kao i individualno hlađenje vazduhom. Kao i svi dosadašnji Mercedesi koji su stigli iz Turske, tako i ovaj ima zaseban monitor na svakom sjedištu, na kojem putnik može da gleda TV kanale ili pusti film.Vlasnici su kazali još i da, s obzirom da spadaju u red manjih kompanija, teško možemo očekivati još neku prinovu ove godine, pošto se vozni park kvalitetno održava te nema potrebe za dodatnim kupovinama i proširivanjem. Također, nadaju se da će u ovoj godini uspjeti da povećaju broj vanrednih vožnji, što je i primarni cilj za naredni period.

Za kraj, Slobodan Samardžić je zaključio: “Želim da kažem još da nam je izrazito zadovoljstvo što smo napravili saradnju sa BHBus.ba portalom i podržavamo rad ovog portala te se nadam dobroj saradnji i u budućnosti. Nama prevoznicima je potreban ovakav portal da možemo da razmjenjujemo iskustva, da pratimo rad ostalih preduzeća u našoj državi i da se, naravno, družimo”.

Ekipa BHBus.ba portala želi puno sreće i uspjeha sa novim vozilom i generalno sa radom ovoj kompaniji i obećavamo im novi susret uskoro.