EKSKLUZIVNO: Prvi Viseon u Bosni i Hercegovini!

EKSKLUZIVNO: Prvi Viseon u Bosni i Hercegovini!

2450
0
PODIJELI

Nakon što je prošle godine u hrvatski dio kompanije Jelinak stigao prvi Viseon na Balkanu, nedavno smo dobili i Viseon broj 2. Bosna i Hercegovina je druga zemlja u regiji koja će imati ovaj autobus, a radi se o modelu Viseon C10. Ponosni vlasnik je sarajevska kompanija Centrotrans-Eurolines.Viseon Bus GmbH je bila njemačka kompanija koja je proizvodila autobuse i trolejbuse, a bili su smješteni u bavarskom mjestu Pilsting. Osnovani su 2008 godine i preuzeli su zgradu nekadašnje Neoplan fabrike te su nastavili tradiciju koju je Neoplan izgubio kada je kupljen od strane MAN grupe.

Njihov program se sastojao od aerodromskih autobusa, trolejbusa, međugradskih i turističkih autobusa te autobusa specijalne namjene. Dostupni su bili i dvospratni autobusi. Kroz sve njihove modele vidio se jasan duh i tradicija Neoplana, pa ni ovaj model nije izuzetak. S druge strane, “srce” je MANovo, pa je Viseon zapravo pravi mali miks vozila MAN i Neoplan.Viseon C10 je bio odgovor u premium klasi midi autobusa koji je parirao Setri 411 HD. Novi Centrotransov mališa plijeni atraktivnim, pomalo futurističkim, izgledom koji neodoljivo podsjeća na Neoplan. Zbog toga je i pun pogodak sa marketinške strane, pošto je jednostavno nemoguće ne primjetiti Viseona na cesti, a njegovu pojavu će dodatno naglasiti i crvena boja. C10 je 2010. godište, dug je 10,4 metra, visok 3,52, a unutrašnja visina je čak 1,94 metra. Iako je manje vozilo, komfora i udobnosti ne fali, a nije zanemarljiv ni prtljažni prostor od šest kubnih metara. Ako je ipak i to malo, vozilo ima priključke za skibox, koji se može namontirati u svakom trenutku, pa samim tim i povećati prtljažni kapacitet. Velike 22,5 felge garantuju dodatnu stabilnost i prilagodljivost.Sa tehničke strane, vozilo je kompletno sa MAN sistemima, počev od pogonskih agregata pa do elektroničkih i sigurnosnih sistema. Viseon C10 je opremljen sa ručnim mjenjačem i 6.9 litarskim šestocilindričnim motorom  MAN D0836 LOH Euro 5. Ovaj motor daje snagu od 213 kW/290 KS i obrtni moment od 1150 Nm pri 1500 o/min. U trenutku naše posjete vozilo je bilo prešlo tek nešto više od 235,000 kilometara.Vozilo je veoma multifunkcionalno i zahvalno za vlasnika, pa će zbog toga Viseon obavljati redovne linije, turističke aranžmane, a povremeno će služiti i kao službeno vozilo Fudbalskog/Nogometnog saveza BiH. Udobnost, naravno prati atraktivni dizajn i ekonomični MAN motor. Vozilo je opremljeno sa 39 modernih i udobnih sjedišta plus suvozač i vozač. Sjedišta imaju stol na rasklapanje, mrežicu za novine i personalne stvari te držače za noge. Raspored sjedišta je optimalan i svi putnici će, bez obzira na relaciju i trajanje vožnje, imati udobno putovanje.Unutrašnjost, kao i vanjski dio je prekrasno urađena gdje se na više mjesta vidi ukombinovano slovo V, koje je i početno slovo naziva proizvođača. Vrijedi istaći i pod koji je urađen od parketa. Dodatni ugođaj će pružiti Blaupunkt audio sistem te Bosch video sistem. Od ostale opreme vrijedi spomenuti da vozilo ima multifunkcionalni volan, dva mikrofona, dva frižidera, toalet, klima uređaj te kameru za vožnju unazad.

Slijedeći korak je proces registracije, stavljanja naljepnica i vozilo će biti spremno za rad, a s obzirom da je sezona već krenula, Viseon je došao u savršenom trenutku.