FlixBus zeleni autobusi budućnost su dobro organiziranog urbanog prijevoza

FlixBus zeleni autobusi budućnost su dobro organiziranog urbanog prijevoza

685
0
PODIJELI

Vožnja autobusom zahvaljujući FlixBusu postala je sinonim za moderan, jednostavan i prihvatljiv način putovanja nove digitalne generacije korisnika. Implementacijom tehnoloških inovacija u kojima predvodi upravo FlixBus, prevoznički start up koji je u samo četiri godine ostvario nevjerojatan uspjeh u Europi ponudio je jedinstveni poslovni model temeljen na online platformi u kombinaciji s inovativnom FlixBus aplikacijom.

Autobuska industrija, privredni sektor koji doživljava velike promjene, okrenula se modernom načinu putovanja, a FlixBus autobusi postali su predvodnici upotrebe pametnih tehnologija u službi održive zelene mobilnosti, ali i sve veće ekološke osviještenosti. Novi inovativni pristupi prevozu putnika odmiču se od želje za posjedovanjem automobila te usmjeravaju svoju energiju na ekonomiju dijeljenja što u prvi plan stavlja potrebu ulaganja u razvoj organiziranog javnog prevoza gdje jedan FlixBusov autobus može zamijeniti i do 30 automobila.

Vjerujemo kako će posjedovanje vlastitog automobila jednostavno postati prekomjerno. Dugoročno gledano, namjera nam je uvjeriti što više ljudi u korisnost prelaza s osobnih automobila na optimalno umreženu, udobnu i održivu alternativu u putovanju kao što je  FlixBus. U nadolazećim godinama, potražnja za javnim prevozom će rasti, a intermodalni prevoz će imati puno veću ulogu. U budućnosti, autobusi na međunarodnim linijama zauzeti će svoje stalno mjesto u toj kombinaciji mobilnosti i to ne samo u umrežavanju većih destinacija, već i umrežavanju malih i srednjih gradova u Europi, ali i svijetu.”  – izjavio je nedavno Nikolai Voitiouk, VP CEE za FlixBus na panelu “Baby You Can Drive My Car“, na kojem se razgovaralo o budućnosti transporta održanog u sklopu ovogodišnjeg regionalnog 10. Weekend Media Festivala u Rovinju.Tradicionalnom pristupu putovanjima autobusom, grintavim vozačima, dugim linijama na blagajnama i općenito samom putovanju dan je potpuno novi smisao. Nova generacija putnika traži jednostavnost usluge, dostupnost, ali i iskustvo putovanja koje nadilazi osnovnu potrebu stići od tačke A do tačke B. Danas je naglasak na doživljaju putovanja koji potiče na druženje, komunikaciju i razmjenu ideja. Značaj ove digitalizacije potvrdilo je i više od 800.000 putnika koji su preveženi u CEE regiji u posljednjih godinu dana.Bosna i Hercegovina 22. je zemlja koja se pridružila FlixBus zelenoj mreži u junu ove godine, a do sada ih je umreženo 26. Regionalni partneri prepoznali su FlixBusov poslovni model i sve benefite koje pruža ne samo putnicima već i privrednom razvoju regije. Trenutno je povezano nešto više od 20 destinacija iz BIH s preko 350 destinacija širom Evrope, a planira se daljnje širenje zelene mreže na regiju i umrežavanje novih gradova.“FlixBus širom Evrope jedini nudi kupovinu karata putem aplikacije te je uveo QR kodove. Integrirani smo u Google mapu te smo uvijek transparentni prema našim putnicima. Konstantno smo prisutni i dostupni putnicima kroz našu Korisničku službu, a najviše putem društvenih mreža. Ističemo i cijeli niz odjela koji stoje iza FlixBus vožnji, čija je struktura daleko naprednija i kompleksnija nego u većine autobuskih prijevoznika.”naglasila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South.

FlixBus je već sada uspio umrežiti 1200 destinacija i to ne samo one najveće destinacije već je umrežio i manje i srednje gradove povezavši ih mrežom linija od gotovo 200.000 dnevnih veza kroz 26 evropskih država. Promijenivši navike putovanja za više od 60 miliona putnika širom Evrope, upravo kvalitetom i dostupnosti usluge FliXBus je nametnuo nove standarde u prevozničkoj industriji.