Autor Tema: Neoplan - Gradski i prigradski modeli  (Posjeta: 18859 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11066
    • Profil
Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« u: 10 04, 2017, 18:20:34 poslijepodne »
Tema namjenena za gradska i prigradska Neoplan vozila

Centroliner N4516

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11066
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #1 u: 13 08, 2017, 22:33:34 poslijepodne »
Ovog ne viđamo često
« Zadnja izmjena: 25 11, 2018, 19:47:47 poslijepodne od The_Dubster »

Online The hicMe

  • Legenda
  • *
  • Postova: 3031
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #2 u: 14 08, 2017, 03:36:08 prijepodne »
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11066
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #3 u: 25 11, 2018, 19:52:00 poslijepodne »
Centroliner CNG,

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #4 u: 07 12, 2018, 22:24:06 poslijepodne »
Centroliner N 4016 NF


Offline Hare

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1525
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #5 u: 09 01, 2020, 09:12:26 prijepodne »

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #6 u: 04 03, 2020, 02:57:08 prijepodne »
Imao sam priliku da se vozim spratnim Centrolinerom. Prvi i za sad jedini spratni gradski bus u kojem sam se vozio. Visina od 4,56m omogućava klimu na krovu i putnicima koji stoje na oba sprata pruža veći komfor od onog na kakav smo navikli u našim spratnim busevima od 4m. Mislim da ima 81 sjedište (dole 28 gore 53, koliko se mogu sjetit). Kad se tome dodaju stajaći putnici, ne čudi ukupna težina od 28 tona. Malo je jača klima i ojačan je sistem za hlađenje motora zbog visokih temperatura na području gdje vozi. Da ova grdosija bude fascinantna i u pokretu, zadužen je MAN-ov motor od 350 KS (257 kW). Ljudi moji, ovaj spratni Centroliner doslovno jede cestu. I iznutra i spolja ostavlja utisak bezbjednosti i utegnutosti, snage, motor odlično nosi tu težinu, kao da je u pitanju SUV od 2 tone a ne autobus od 20 i kusur tona. Kad se prestrojava iz trake u traku, kad skreće, kao što vidite, uopšte se pretjerano ne naginje (dok se duplo niži King Long iz 2011. nagne ko nezdrav). Brzine mijenja glatko, kao na igrici kad vozite gradski autobus i čujete šaltanje. Kažu vozači da su svi gradski busevi tamo ograničeni na 80km/h, ali ja sam se jednom vozio 85 baš u jednom spratnom Centrolineru. Baš je ležeran na putu.

https://www.youtube.com/watch?v=nrwxT9p-tuo

Konkretno ovi busevi su iz 2008. godine i mislim da su ovo jedini Centrolineri N4526 na svijetu. Isporučeno ih je (a samim tim i napravljeno?) svega 170 komada.

Offline Manas

  • Vozač Autobusa
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1151
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #7 u: 04 03, 2020, 09:31:04 prijepodne »
Mislim da su svi proizvedeni zavrsili izvan Evrope, tacnije Dubai.

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11066
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #8 u: 23 03, 2020, 14:18:15 poslijepodne »
Evo drugarica mi poslala sliku jednog Centrolinera DD kada je vidjela članak :D

Offline Hare

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1525
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #9 u: 23 03, 2020, 17:20:16 poslijepodne »

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #10 u: 11 06, 2020, 00:50:23 prijepodne »
1. Jel MAN Lion's City DD još uvijek u proizvodnji (ako nisu, do koje godine su se proizvodili)?

2. Jel ono za Dubai bila zadnja proizvedena serija spratnih Centrolinera i jel se spratni Centroliner više ne proizvodi?

3. Koliko su KS imali zadnji proizvedeni spratni Centrolineri za Evropu?

4. Solo i zglobni Centrolineri, koja je zadnja godina proizvodnje i pod kojom oznakom?
« Zadnja izmjena: 11 06, 2020, 00:51:08 prijepodne od Marko_BL417 »

Offline Manas

  • Vozač Autobusa
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1151
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #11 u: 30 04, 2021, 09:14:46 prijepodne »
Neoplan je bio pionir u mnogim stvarima, tako da je 1976. predstavljen prvi gradski niskopodni autobus. 1987. ovakav autobus se nasao na ulicama Minhena. Na slici je prototip koji je navodno izgorio,a nakon njega naruceno je jos 5 istih modela od kojih jedan danas cuvaju u Muzeju.




Izvor: Automobil-Park Auwarter

Offline Hare

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1525
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #12 u: 02 03, 2022, 21:46:12 poslijepodne »



Offline Doki21

  • Legenda
  • *
  • Postova: 1314
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #13 u: 25 08, 2022, 11:34:25 prijepodne »
Jedna zaboravljena iz Tuzle-u glavnoj ulozi Neoplan Centroliner CNG Gipsa Tuzla uz lajk mladog tuzlaka 8) ;) :D

Online Servistrans_belmynn

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 3372
    • Profil
Odg: Neoplan - Gradski i prigradski modeli
« Odgovori #14 u: 12 04, 2023, 12:17:40 poslijepodne »