Što se tiče Flixa i uništavanja prijevoznika ima istine u tome definitivno - najbolji primjer je AP Imotski u Hrvatskoj. Ekipa koja je imala jake linije iz ZG prema jugu, kao i jaku liniju IM - OS, na opće iznenađenje od svih je završila u rukama Flixbusa. Međutim par mjeseci kasnije su se vidjeli pravi razlozi toga - ime AP Imotski je potpuno nestalo s dozvola i autobusa, sve je to postalo Flixbus, jedno vrijeme su još vozili te linijie, međutim danas je to sve podjeljeno među drugim prijevoznicima. Ekipi iz AP Imotski je ostalo samo nešto lokalnih linija, te školski prijevoz.
Pojedini prijevoznici tipa Vinceka i Kneževića su se uspjeli naći u Flixu te su i uspjeli dobro profitirati od toga. Slavonija Bus je ni na nebu ni na zemlji što se tiče Flixa, trenutno je u fazi da od Flixa nema baš puno posla, pa se gura po raznim tenderima duž dobrog dijela kontinentalne Hrvatske. Ostali manji prijevoznici što voze za Flix su se nekako našli, jer i njima nije bio glavni prioritet Flix, već turizam, Flix je samo njima pokušaj dodatne zarade, pogotovo sad dok se čeka pokretanje turizma pogotovo s gostima iz Amerike i dalekog Istoka.
2 primjera koja su se odbila Flixu u HR - Clissa koja je imala uhodanu liniju ST-ZG-ST, nije pristala na Flixove uvjete i ajmo reći ucjene, te je mirno prodala liniju Flixu, i okrenula se u potpunosti turizmu, gdje su nastavili jako dobrim ritmom, te Puntamika Line čiji je gazda rekao da nema šanse da će ući u taj sistem Flixbusa. I dalje na svojim linijima ZD-ZG-ZD, te ZD-ST-ZD imaju jako dobar broj putnika, bez obzira na jaku prisutnost Flixa na tim linijama.