@The hicMe Sve ja to znam, i ništa lično nemam protiv firme Li-Bus, Livno Bus, kako se već zove ova nova firma. A i ispratio sam prvi polazak do detalja (slikao kako su dočekani na AS BL i sve ostalo) i kako onda možeš reć da mi ne sjeda firma? Možda si primijetio, od 20 uslikanih buseva bar 10 ako ne i više budu Setre. Valjda možeš zaključiti što ne slikam Li Bus ili Centrotransa pa i neke banjalučke prevoznike protiv kojih apsolutno nemam ništa nego eto imam pravo izbora šta ću slikat a šta ne. I na yt kanalu mi je svaki drugi ili svaki treći video Setra
U vezi s tim, da me ne shvatiš pogrešno, apsolutno ne mislim da Setra znači da je neka firma stabilna i da zato dajem prijedlog da se Bočac izdvoji, ne. Li-Bus je kvantitetom (i kvalitetom, potpisujem to što su im nova vozila) i onim što je napravio zadnje 3-4 godine zaslužio respekt ali trenutno se ne može porediti sa Bočcem koji je daleko veća kompanija a tome je u prilog išlo vrijeme. Bočac je osnovan prije 29 godina a Li-Bus prije 5. Isto kao što se Bočac ne može mjeriti sa Centrotransom koji je firma broj 1 u BiH (ako znate šta želim da kažem, ono što je npr. Lasta u SRB to je CTS u BiH). Ili sa Kantićem. Ja npr. uzmem dvije Setre 500 redizajn ove nove i otvorim liniju za... Finsku ili eto Njemačku, imam putnike i sve super. Jesam li ja jači od Li-Busa? Sa jednom linijom? Normalno sa nisam, jesam li jači od Vukovića koji nema linije, nema novije autobuse, ali ima razvijen turizam i vanredne vožnje, nisam (bar po meni nisam)
U krajnjem, kako kažeš, može samo Bočac preći gore bez da se Li-Bus dira, i to bi negdje u pozadini i bio moj prijedlog samo što bi onda bilo puno izdvojenih a Li-Bus kao trenutno najmanji otpada
Ostali podforumi (Autoherc, Neobas, Biss Tours itd.) moraju tu biti radi grupacija bez obzira što neki od njih stagniraju ili nazaduju u poslovanju
Slažem se sa @starliner-om