Upravo to - svaki kolodvor ima proviziju na prodane karte, definiran ugovorom s prijevoznicima, ali to ti je normalna pojava.
Što se tiče ovoga što si naveo - prodaju u busu na kolodvoru priznajem samo pod jednim uvjetom - a to je da je putnik došao na knap, te da je vrijeme polaska prošlo te da blagajna ne može izdati kartu (pr. Arriva ne dozvoljava ni sekundu poslje vremena polaska prodati kartu, bez obzira što bus kasni), ne pomaže ni vraćanje sata u programu prodaje, te onda tu ostaje jedini način da se proda karta putniku.
A što bi ti napravio da tebi putnik sjedi par sati u čekaonici, koristi usluge kolodvora i onda bahato veli da će uzeti kartu u busu, jer u busu može platiti pr. u eurima ili francima (što je opet kršenje zakona), zbog takvih bi uveo tipa neku kolodvorsku uslugu kao BAS i sl.
Što se tiče divljeg prijevoza 8+1, kod nas nije to toliko izraženo, jer je i to zakonski regulirano, pa ima dosta stvari koje ti s 8+1 vozilima moraju ispuniti, i tu tko ne ide na više vozila nema baš isplativosti zbog samih početnih troškova.
Meni nije jasno i ono što je Manas napisao - na koju foru pojedini prijevoznici u BiH kupe uredno mimo kolodvora putnike, da li im kakav zakon to omogućava ili