Piše u knjigama da je u prvoj polovini 20. veka Ćuprija već imala transportno predzeće. Godine 1931. je krenula prva autobuska linija Jagodina-Ćuprija-Paraćin, a teretni saobraćaj 1933. godine. Godine 1936. počela je da radi i autobuska kružna linija Ćuprija-Despotovac-Jagodina-Ćuprija. Posle je stari Singer nabavio kamione i autobuse i tako je firma „Prevoz“ zaživela 1945. godine. Preduzeće “Polet” radi od 1953. do 1954. godine – pun naziv je bio: Privredno zanatsko transportno preduzeće “Polet”. Nastalo je spajanjem sa mehaničkom radionicom preduzeća “Trudbenik” iz Ćuprije. Preduzeće je likvidirano 30.01.1954. godine. Prva autobuska stanica u Ćupriji je nastala 1955. godine. Garaža na lokaciji “Stara garaža” iza bolnice postoji od 1962. godine.Fijakeri i autobusi su stajali uporedo na raskrsnici Glavne i ulice Milice Cenić, odmah kod kafane sa prenoćištem „Kasina“. Redovna autobusak linija na relaciji Paraćin-Ćuprija-Jagodina je saobraćala tri puta dnevno. A automehaničari su uz pomoć štapa i kanapa popravljali autobuse i kamione na placu iza bolnice, između Velike Morave i puta za Supsku.Vremenom dolazi i do ukrupnjavanja prevoznika iz Ćuprije, Jagodine i Paraćina. U Popovcu kod Paraćina se razvija kamionski saobraćaj, a Jagodina dobija autobusku stanicu i sedište firme.Istovremeno počinju i deobe.Putnički saobraćaj se cepa na dva dela, jedan deo ostaje u Jagodini, a drugi se vraća u Ćupriju. Ćuprijska firma dobija mladog direktora, ekonomistu sa prvim iskustvima iz lokalne građevinske firme i organa opštinske uprave. Odmah sledi nabavka novih autobusa i kamiona, ali i izrada raznih projekata usmerenih ka dugoročnom razvoju.
Izvor: https://stamenkovicdusan.wordpress.com/2017/04/13/prva-ljubav/