(https://s12.postimg.cc/my2m46dst/20170423_132507.jpg) (https://postimage.org)
Berkhof automatik pa netreba rucno mijenjat tako da ima veliku prednost a sigurno bi pobijedila setra kad bi stali na linijuVidim da je davno pisano ali nije ni DAF automatik svi su im manuelci u Lasti, samo predpostavka da je u Setri MB stariji koji je poznat kao neuništiva mašina ali je što se tiče ubrzanja lenj malo više gospodin ali ima uvek i jaču potrošnju i na crtu opet bi ga berkhof oduvao ali ruku na srce sem transmisije nije nešto udoban auto jedino što je za naše uslove i za eksploataciju kod nas jeftin i ekonomičan pa mnogi prevoznici uzimaju isti ali Setra, Mečka, Neoplan-ta i Mančuga su i dalje za Berkhofa i srodna nižebudžetna vozila put u visoko društvo...
Slazem se s Junuzovicem apsolutno-pouzdanost je glavni Mercedesov adut,pogotovo ranije.To dokazuje ogromam broj Mercedesa starije generacije u bliskoistocnim drzavama(Saudijska Arabija,Oman,Jemen,Stanovi itd.). (...)
Volvo 9700 nabavna cena je oko 30.000€ jeftinija nego Setra 515 HD , a jos ti nude fiksnu cenu za otkup posle pet godina, a ako uzmes njihovo osiguranje njihovi servisi i odrzavanje , samo gume menjas o svom trosku.
I ako se to uzme sve u obzir dodje ti jako dosta jeftinije nego na primer Setra.
Isto tako nudi i Irizar , jedino kod cetvorke toga nema osim kod novog Lions Coacha isto nude dosta.
Setra sa normalnom opremom kosta oko 320.000€, a 515 HD sa boljom opremom ide i vise, a ako uzmes sa najlosijim paketom ima oko 290.000€ .jarane Setra ti u BiH ide i ispod 290.000
Vozio sam se sa i u Maraton i u HD na malo duže relacije(ne znam koliko su imale sjedišta) i razmak je sasvim ok bio.
Gledam danas ovog Van Hoola i razmisljam kako je mozda jedan od rijetkih koji sa ovom visinom i bunkerima iznad tockova moze parirati Setri HDH.. stvarno izgleda mocno.. naravno tu je i Travego SHD ali njega toliko ne vidjamo na evropskim cestamaž