Jeste, zglobni su redovno viozili osmicu prije Karosi i solo MAN-ova. Kao i 14-ku dok je bila njihova linija. To ti mogu ja potvrditi, kao redovan korisnik iste 8-ce i 14- ke 2001. godine.
Što se tiče zhlobnih MAN-ova pred povlačenje iz saobraćaja su bili na sledećim linijama:
1176 - 10 (ili 2, to se ne mogu sjetit)
1177 - 13
1178 - 2
1179 - 13
1180 - 13
1181 - mislim 13
1182 - 13
1183 - 13
1184 - povučen je godinu - dve ranije od ostalih jer je imao težak kvar, a bio je na liniji 10.
Plinaši 1267-1270 su bili na linijama 1 i 10 do dolaska King Longova 2011.
Karose su stvarno bile na svim mogućim linijama, od starih (19-ke dok je bila njihova) do novih. 1203 i 1207 su jedan period bile van saobraćaja. Imale su noz incidenata, od kvarova i pucanja crijeva zraka, do slijetanja na Paprikovcu i na Pobrđu.
Ostalo mi je u sjećanju da su Karose skinute sa linije 13b nakon sletanja u dvorište na Pobrđu i da su ih zamijenili King Longovi kad su stigli, ali mi se ne ukapaju...
King Longovi su, prema mom sjećanju, bili raspoređeni na sledeći način:
1290 - 1
1291 - 1
1292 - 2
1293 - 1
1294 - 2
1295 - 1
1296 - 1
1297 - 2
1298 - 1
Kobre su, kad su stigle, radile linije 2, 10 i 13 ali se ne sjećam rasporeda.
LiAZ-i su pretežno bili na prigradu, a nekad se znalo desiti da uskoče na 10-ku.