Ovo sam postao i u sekciji za PJ Grude/Čapljina, ali pošto se tema tiče i Ljubuškog...
Meni stvarno nije jasna neposlovnost Autoherca Grude (i Autotransporta Ljubuški - u krajnjem slučaju su oba poduzeća članovi iste grupacije), kao i Turističke zajednice HNK/Ž, da linija Čapljina - Ljubuški saobraća samo radnim danom, ne i vikendom, i ovako rijetko, i da nije uopće koordinirana ni sa vremenima dolaska i odlaska voza Sarajevo - Mostar - Čapljina, kao ni sa autobusima Mostar - Čapljina i Mostar - Ljubuški:
kao i da se na stranicama Turistične zajednice ne može pronaći nikakve informacije za turiste koji dolaze u Mostar, željeli bi posjetiti vodopad Kravice, a ne raspolažu vlastitim prijevozom niti žele (ili si mogu priuštiti) da iznajme rent a car ili uplate neki organizirani aranžman za izlet. Isto važi i za one koji bi iz Mostara do Blagaja, Počitelja, Stoca, Međugorja.
Pa ne očekuju valjda da će netko tko nije iz Mostara (ili iz BiH) i ne poznaje naš jezik, kopati po stranicama Mostar Bus-a, pretraživati redove vožnje na stranici Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, ili onoj Ministarstva prometa i veza HNK/Ž (na kojoj su, usput, najsvježiji oni iz 2017. godine)
Ja lično često dajem savjete ovog tipa na Trip Advisor-u - ali šta reći ljudima? Ni autobusni kolodvor Mostar Istok ni Zapad nemaju vlastite stranice sa informacijama.