Tema namjenjena za ostale proizvoače autobusa iz Evope, ali i svijeta.
Globtour je poznat po "egzotičnim" modelima koji uglavnom imaju Volvo "srce", pa su idealni kao primjer za otvaranje ove teme :D Sunsundegui Sideral (Španija) (http://i1348.photobucket.com/albums/p721/The_Dubster1807/2017/1Sunsundegui%20Sideral_zpsu9dnbvfu.jpg) (http://s1348.photobucket.com/user/The_Dubster1807/media/2017/1Sunsundegui%20Sideral_zpsu9dnbvfu.jpg.html)
Irmaos Mota Atomic (Portugal) (http://i1348.photobucket.com/albums/p721/The_Dubster1807/2017/Irmaos%20Mota%20Atomic_zpsz1pjyf2f.jpg) (http://s1348.photobucket.com/user/The_Dubster1807/media/2017/Irmaos%20Mota%20Atomic_zpsz1pjyf2f.jpg.html)
Zanemarite stranačka obilježija, ovdje smo radi autobusa. Ovo mi je bilo preporučeno na facebooku. (https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18300846_1898520900361820_4195988944106454349_n.jpg?oh=682bd88d0d27691b63a6d7f929691378&oe=59830965)
SOR NB12 Electric - po meni jako atraktivan bus s obzirom da dolazi iz istočnog dijela Evrope (https://s1.postimg.cc/7wa164b833/0-02-04-2035a4226956c78e01bd91de519476224b7a14cbfe79a1e2b960858e.jpg) (https://postimages.org/)
Ankai - ovlašteni Setra partner za azijsko tržište, tako da neka vas ne čudi ovo (https://s1.postimg.cc/32l69zq3kf/0-02-04-29cf5882a7a3f2585a3a80f740cb0ef14a4179bce202728c48adcc20.jpg) (https://postimages.org/)
Škoda trola :D (https://s17.postimg.cc/yyll0y9j3/20180120_174630.jpg) (https://postimages.org/)
SOR NB18 CITY (https://s17.postimg.cc/6yhhgp0xr/DSC_0204_2.jpg) (https://postimages.org/)
Naslov: Odg: Ostali proizvođači autobusa
Autor: MAN Truck bus - 04 02, 2018, 10:02:29 prijepodne
Pozdrav! Zanima me ima li još negdje u BiH u voznom stanju Eurobus SM (Soko Mostar) 0405? Radi se o ovom autobusu. Hvala! https://www.autobusi.org/forum/index.php?topic=4782.0
Naslov: Odg: Ostali proizvođači autobusa
Autor: The hicMe - 11 05, 2018, 16:07:22 poslijepodne
Breda menarini, a na guglu pise i bmc breda menarini (https://s31.postimg.cc/7n8kqz6qj/DE777_CD7-_DA5_A-4_B7_E-_BE09-_DABD4_AA8724_C.jpg) Izvor (https://www.facebook.com/bustv1)
Sunsundegui Sideral, u kombinaciji sa MAN komponentama (https://s8.postimg.cc/7nv7pnqnp/sunsun.jpg)
(https://postimages.org/) Marcopolo Viaggio yal 370 yal 350, ali je sigurno da je sa Volvo komponentama (https://s8.postimg.cc/bk8jlnjd1/viaggi_370.jpg) (https://postimages.org/)
To je ovaj: http://www.bhbus.ba/forum/index.php?topic=540.msg10725#msg10725 sa vrha stranice. Drago mi je da su mu našli neku funkciju i da nije otišao u staro željezo.
Jel se može sjediti u njemu tj. jel pretvoren u kafić ili je samo tako izložen?
Kinezi raznih boja :D(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/de0619bbd88079d046e5a80ecbbe7c5c.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/2ea1d492f0e39ec71e1485a2bc303fa4.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/7c23c2190e2d7df4b398c30d796500a2.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/f78f51bcd80cfcdf4cc812ec465f77ee.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/43f23c3cedc66a71316d1fb0db84d56a.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/65315c5675d8c2396fed411e76a8dba7.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/85d3457c663635e5324b5d6de6b890f6.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/f29d741d1df62b44e8a8eb9dc0cadba3.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190102/895a27c820e66d05374805a43fe865bf.jpg)
BIK - Bus Industry Kragujevac.. Firma Vulović transport sarađuje sa bjeloruskim proizvođačem autobusa MAZ-om, tako da je tom saradnjom nastao BIK.. MAZ šalje Vuloviću šasiju, MB motor i Kumins mjenjač, ostalo sve se sklapa i radi u BIK-u.. Znači faktički BIK je Srbijanski MAZ
Naslov: Odg: Ostali proizvođači autobusa
Autor: Irizar Century - 15 03, 2019, 09:51:30 prijepodne
Carrocerias Ayats je jedna od većih i poznatijih tvornica karoserija na Pirinejskom poluotoku. Osnovana je 1905. u okolici grada Girona u Kataloniji
Rijedak model na našim cestama - troosovinski Ayats Atalntis i još sa Irisbus pogonom (https://i.postimg.cc/s2VpmGBm/ayats.jpg) (https://postimages.org/)
Naslov: Odg: Ostali proizvođači autobusa
Autor: Marko NS - 24 01, 2021, 00:50:11 prijepodne
Plaxton Elite na Volvo B11R sasiji, to je eks Polski BUS i njih je kupio Flixbus , ti busevi su bili kod njih i Megabusa dosta zastupljeni dok ih nije kupio Flixbus :)
Hvala imenjače, ovaj bus je baš po mojoj mjeri - duži i viši od prosjeka, ima bunkere iznad točkova, ali, unatoč tome, prema mom istraživanju, kapacitet prtljažnog prostora je daleko manji nego kod ostalih buseva iz tog segmenta - po specifikacijama 9m³. Poređenja radi, bunkeri kod 417 HDH su zapremine 13,9m³ a kod najdužeg Astrona i Altana su još veći.
Sjedišta za putnike su marke Kiel. Ne znam da li se ovdje radi o istim sjedištima što se koriste u NeoMan grupaciji, a na koja se mnogi žale da su neudobna, ali eto. Broj sjedišta varira od 42 do čak 75. Možda se na slikama ne vidi, ali ima red sjedišta iznad vozača.
Motor je Volvo Euro 6, ima 460KS, a mjenjač I-Shift od 12 brzina (automatski). Kapacitet rezervoara je 600l
Naslov: Odg: Ostali proizvođači autobusa
Autor: Marko NS - 25 01, 2021, 01:06:16 prijepodne
Nema na cemu uvek rado, sigurno mu je i cena dosta dobra i uslovi ostali , o motoru i menjacu je suvisno reci trositi. Samo meni licno izgled se ne dopada i ne bih se volio bas voziti u njemu nesto ali je ovako zanimljiv sigurno.
Za mene je Viseon bio baš osvježenje... šteta što u BiH imaju samo dva.Ove spratne sam uživo gledao u Beču i meni su baš šminka prava, a imaju pouzdan MANov pogon. Također, imali su šansu u midi segmentu 35-45 sjedišta da naprave pravi posao, jer je konkurencija tu bila slaba, ali eto, uvijek su pare problem :D
Uz Motu Atomic X na Volvo šasiji ovaj Beulaas Glory na MAN šasiji mi je baš bombastičan. Inače nisam ljubitelj ovakvih HDS ozvedbi, vozač je suviše nisko, ali bez zezancije stvarno lijepo izgledaju oba modela. Slike datiraju od novembra 2014.
(https://i.postimg.cc/LsjdZJ2N/DSCN4952.jpg)
(https://i.postimg.cc/50mZnDHz/DSCN4953.jpg)
(https://i.postimg.cc/mk2KqVM5/DSCN4954.jpg)
(https://i.postimg.cc/sXzkP32y/DSCN4951.jpg)
(https://i.postimg.cc/Nj3qM6qK/DSCN4950.jpg)
I ne znam kako je u ovim HDS Motama, ali u starijim spratnim Motama (sa Globtourovom šemom) se u putnički dio može ući samo na zadnja vrata. Ulazak na prednja vrata kod spratne vodi do vozačke kabine u koju čini vozačko, suvozačko i tri sjedišta u redu iza. Ne znam kako je u ovim HDS niti u novijim spratnim (ovim bijelim)
U eri kad je spratni autobus postao gotovo neisplativ, posebno u zadnjih godinu-dvije, na jedan izuzetno hrabar poduhvat se odlučio Markopolo i predstavio svog nasljednika!
Članaka na našem jeziku nema, ali tu je par videa iz kojih se može izvući dosta toga.
Vidi se da se Markopolo stvarno potrudio da svoj novi projekt uloži malo više od onoga što je zajedničko za većinu "tercijalnih" proizvođača, a to je "sklepaj bilo kakav autobus, prekopiraj neke "renome" detalje, dodaj neki svoj "bljuc" šmek i izbaci ga na tržište"
Spoljašnji dizajn je (po meni) baš onakav kakav treba biti. Svaka linija je na svom mjestu. U rangu sa Irizarom i8. I tu je samo stvar navike... Neko će reći pretjerano, ali tako smo govorili i za novu Setru 500 i MAN-a LC III kad su izašli i na kraju nam više-manje se svidjeli :)
Pohvala je to što ima vozačeva vrata, ali minus je to što se prednja vrata za putnike otvaraju na kvaku, kao u 60-im godinama, ali to možda govori da će biti dostupan samo za tržište Južne Amerike, gdje se takav sistem preferira.
Nisam ljubitelj ni električnih retrovizora, bus i kamion mi bez retrovizora izgledaju kao, Bože me oprosti, čovjek bez ušiju, ali sam dizajn kamera je prilično lijepo odrađen, čak po meni najljepše od svih vozila (kod svih kamiona je princip "samo stavi kamere i tjt")
Zna li neko kad je Markopolo izbacio svoj prvi spratni autobus, davno ili? Vidim jedan iz 2018. - ne znam jel to prvi njihov deker?
Tabla (Simensova?) Soralisa Urbino 8.9, tokom vožnje svijetle ove lampice - prva tj. crvena, druga tj. žuta i četvrta desno tj. zelena. Kod bočcovog Urbina 12 svijetli samo ova žuta. Zna li neko u čemu je problem?
Lampice ko lampice ništa ne govore, osim vjerovatno stepenu stanja greške prema boji... Moraš izlistati greške i upozorenja na displeju (desno) pa da vidiš o čemu se radi. Izlistavaš tasterom u prvom redu odozgo, prvi s lijeva, taj sa kružićem.
Trenutno je greška vezana za vrata, ostale morate izlistati pa provjeriti.
Na displeju se mogu vidjeti sve greške. To za volan sumnjam da se ne može podesavati, trebao bi biti prekidac na podu koji se stisne nogom ili prekidac lijevo ispod prozora. Isto i za sjediste, jer je vjerovatno pokvareno.
Jedna fb stranica iz Egipta je u nekih 80 albuma sabrala neke proizvođače koji se tamo voze ili su vozili
Ko voli rijetke stare autobuse može naći dosta toga, od nadogradnje evropskih proizvođača i afričkih proizvođača po licenci do stvarno rijetkih proizvođača i tipova
Mislim da je ovo ono kao što su naši stari vozali Sanose a zbog značke se hvalili da vozaju Mercedese :)
Ovo je prema dostupnoj informaciji na brzaka nadogradnja Fong Reng sa Tajvana. Tačno je da podsjeća na Neoplan, vjv Reno motor, ali nije nikakva licenca u pitanju, nego čisto kopiranje.
U eri kad je spratni autobus postao gotovo neisplativ, posebno u zadnjih godinu-dvije, na jedan izuzetno hrabar poduhvat se odlučio Markopolo i predstavio svog nasljednika!
Članaka na našem jeziku nema, ali tu je par videa iz kojih se može izvući dosta toga.
Vidi se da se Markopolo stvarno potrudio da svoj novi projekt uloži malo više od onoga što je zajedničko za većinu "tercijalnih" proizvođača, a to je "sklepaj bilo kakav autobus, prekopiraj neke "renome" detalje, dodaj neki svoj "bljuc" šmek i izbaci ga na tržište"
Spoljašnji dizajn je (po meni) baš onakav kakav treba biti. Svaka linija je na svom mjestu. U rangu sa Irizarom i8. I tu je samo stvar navike... Neko će reći pretjerano, ali tako smo govorili i za novu Setru 500 i MAN-a LC III kad su izašli i na kraju nam više-manje se svidjeli :)
Pohvala je to što ima vozačeva vrata, ali minus je to što se prednja vrata za putnike otvaraju na kvaku, kao u 60-im godinama, ali to možda govori da će biti dostupan samo za tržište Južne Amerike, gdje se takav sistem preferira.
Nisam ljubitelj ni električnih retrovizora, bus i kamion mi bez retrovizora izgledaju kao, Bože me oprosti, čovjek bez ušiju, ali sam dizajn kamera je prilično lijepo odrađen, čak po meni najljepše od svih vozila (kod svih kamiona je princip "samo stavi kamere i tjt")
Zna li neko kad je Markopolo izbacio svoj prvi spratni autobus, davno ili? Vidim jedan iz 2018. - ne znam jel to prvi njihov deker?
Navodno nam stiže jedan i na Balkan. Iz dalekog Brazila u Crnu Goru. Ime firme još uvijek skriveno od javnosti.
Naslov: Odg: Ostali proizvođači autobusa
Autor: The hicMe - 02 04, 2022, 12:11:20 poslijepodne
Güleryüz, al ne znam model jer je stariji, možda Cobra nešto... Novi je Panora, ali stari ne znam dovoljno (https://i.postimg.cc/yYzxj4c3/proizv-g-lery-z.jpg) (https://postimages.org/)
Karsan Jest stara generacija (https://i.postimg.cc/1z43X9h2/proizv-jest1.jpg) (https://postimages.org/) (https://i.postimg.cc/6Q7BwYCN/proizv-jest1a.jpg) (https://postimages.org/)
pa redizajn prije nove generacije (https://i.postimg.cc/sgjXFYnV/proizv-jest2.jpg) (https://postimages.org/)
A evo i jedne od perjanice - električni model a-ATA 12 (https://i.postimg.cc/02dQHW0W/proizv-jeata-12.jpg) (https://postimages.org/)
Globtourova Irmaos Mota Atomic X, žao mi je što ne vozi više, da je snimim, ali valjda ću negdje naletjeti na nečiju drugu, kao i na O404 SHD - rijetku pticu kojoj se nadam iz godine u godinu prilikom posjeta ljetnim turističkim centrima
Očigledno se radi o dva modela Sunsundegui Sideala u visinskim izvedbama... Niži i dva svjetla u faru (https://i.postimg.cc/BQhk259s/DSC-1312.jpg) (https://postimages.org/)
a onda i visočija verzija sa tri svjetla u faru... (https://i.postimg.cc/wj7P2tgN/DSC-1316.jpg) (https://postimages.org/)
jesu im onda oznake iste?
Također, ova dva imaju razlike u maskama, ali mi se čini visina ista. Pa jesu i njima iste oznake i koje su tačno? (https://i.postimg.cc/wj7P2tgN/DSC-1316.jpg) (https://postimages.org/)
Naslov: Odg: Ostali proizvođači autobusa
Autor: The hicMe - 04 11, 2022, 10:05:13 prijepodne
Mislim da je ta razlika u maskama razlika u godištima samih autobusa, oni najnoviji imaju i led dnevna svjetla kod maglenki. Za oznake provjerim na popisu registrovanih dal ima neke razlike
Toyota Caetano H2.City Gold na proputovanju kroz Zagreb. Hvala Zlatko Ćorić / Kamion&Bus Magazin što nam se javio sa slikama. (https://i.postimg.cc/Fzs21gPm/317056781-664996288449410-3526168939463837189-n.jpg)
Alfa Romeo u sektoru autobusa, samo bolja mehanika haha :P
Naslov: Odg: Ostali proizvođači autobusa
Autor: The hicMe - 10 04, 2023, 10:17:30 prijepodne
Yutong narodski rečeno baš razvaljiva sa prodajom električnih autobusa https://www.facebook.com/1520817248199898/posts/pfbid02o7aQjPQzXWyq7bRUtT9zp6iiHNeU2saMYSR3oNEihWeeviFxZKCVBPWmj8UvYsq4l/?mibextid=cr9u03
Preuzeto sa Busfotos Austra/fb Uglavnom, u Burgenlandu (AT), pušten je u probni rad električni gradski autobus dužine 9 metara kojeg je napravio austrijski proizvođač STEYR AUTOMOTIVE. Vozilo se zvanično zove E-CITY 9m, a interesantno je da je navedeno da koristi dosta komponenti ruskog porijekla, posebno sad s ovom situacijom oko sankcija.
Svoju šansu vide u činjenici da ovog tipa vozila, 9 metara, nema previše u ponudi, ali ovo sa ruskim komponentama i činjenica da je predviđeni domet 100 km ipak nisu dobra baza. Vidjet ćemo šta će biti ili će ipak i oni proći ko TAM (najaviti oporavak, pa onda novo razočaranje)...