Autor Tema: Gräf & Stift  (Posjeta: 38342 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mirza_32

  • Novi član
  • *
  • Postova: 3
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #15 u: 04 02, 2021, 20:16:42 poslijepodne »
Zdravo, da li mozda neko poznaje gdje je utisnut broj šasije na Graf Stift-u? Unaprijed hvala na odgovoru

Offline Manas

  • Vozač Autobusa
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1154
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #16 u: 04 02, 2021, 22:25:24 poslijepodne »
Kod starijih buseva sam vidjao plocicu kod prednjih stepenica.

Offline amfan

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 161
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #17 u: 05 02, 2021, 22:50:40 poslijepodne »
Pločica jest kraj desnog krila prednjih vrata ako nije skinuta. Vjerojatno piše Fahrgestell-nr. ili nešto slično. Početak je VAO (oznaka proizvođača G&S) ili 8 kod ranijih primjeraka (kod GSUH 240 M 12, 840 za Bundesbusove, 841 za Postbusove). Ako pločice nema, broj šasije bi trebao biti otisnut negdje na podvozju, ali ne znam gdje - možda negdje oko prve osovine? Ako ga nađeš, javi nam koji je :D ili barem na PP.

Offline Mirza_32

  • Novi član
  • *
  • Postova: 3
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #18 u: 05 02, 2021, 22:57:34 poslijepodne »
Hvala na odgovorima, plocica ima na ulazu gdje su prednja vrata ali traze mi na tehnickom pregledu broj sasije na ramu, kao fazon, nije im mjerodavan broj na plocici nego ga moraju pronaci gdje je utisnut u šasiji a ni oni sami ne znaju gdje se nalazi.

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11138
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #19 u: 06 02, 2021, 22:06:41 poslijepodne »
Proces homologacije i tehničkog je takav kakav je. I sasvim je korektno da traže na šasiji gdje je utisnut broj, tako i treba. Pločica nije apsolutno mjerodavna jer se lako može zloupotrijebit i napravit nova. Šasiju je malo teže (iako nije ni to skroz nemoguće) korigovati.

I nije na momcima koji rade to da znaju gdje se nalazi svaki broj šasije kod svakog vozila svakog proizvođača. To bi trebao znati prodavac vozila i zastupnik proizvođača.

Tebi je belaj jer se Grafonja više ne radi...


I nađoste li gdje je VIN ukucan?

Offline Mirza_32

  • Novi član
  • *
  • Postova: 3
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #20 u: 14 02, 2021, 21:19:50 poslijepodne »
Pronašli smo broj, nalazi se na kraju kraka šasije gdje je motor, s lijeve strane.

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #21 u: 16 05, 2021, 03:44:47 prijepodne »
Vraćamo se pola vijeka unazad, kada su ulicama glavnog grada Austrije vozarili ovakvi crveni G&S, u pitanju je model GU230 i kao što vidite ima četvorokrilna harmonika (Wegman) vrata, kao kod jugoslovenskih Ikarusa. Konkretno ovaj sa slika je 1974. godište i nosi gbr. 8084.









Prema jednoj evidenciji, bilo ih je i kod nas - u APP Požega (tadašnji ASP), on je 1978. godište i bio je obilježen garažnim brojem 8145, gbr. 8146 istog godišta je završio u Centrotransu PJ Kakanj, zatim 11 komada u Osijeku (ne piše ime firme, vjerovatno su temelji GPP-a), dva u Beogradu - naziv firme nepoznat i tri u Zagorjetransu iz Velikog Trgovišća

Jedino nisam siguran za Požegu, u zagradi piše SRB, ali znajući da se APP nekad zvao ASP, možda je na sajtu greškom navedeno SRB umjesto HR

Offline Irizar Century

  • Legenda
  • *
  • Postova: 3266
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #22 u: 06 08, 2021, 20:50:45 poslijepodne »
Ahmed poslao sliku

Armin Vučić

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #23 u: 06 08, 2021, 23:12:33 poslijepodne »
Čiji je i jel još aktivan?

Offline Irizar Century

  • Legenda
  • *
  • Postova: 3266
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #24 u: 07 08, 2021, 09:31:01 prijepodne »
Rudnik uglja iz Srebrenice i još je aktivan
« Zadnja izmjena: 07 08, 2021, 09:31:12 prijepodne od Irizar Century »
Armin Vučić

Offline Stefan_Rudic

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 239
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #25 u: 07 08, 2021, 11:18:37 prijepodne »
Ovaj bus bi zlata vrijedilo detaljno poslikati (spolja i iznutra) jer je stvarno raritet. Ovakvi solo i zglobni su sudeći prema slikama iz BiH ali i okolnih zemalja bili vrlo česti na ulicama tokom '90-tih i početka 2000-tih godina, kada su uvezeni polovni iz Austrije. Danas se i ne viđaju u radu, osim eventualno nekih rariteta kao što je ovaj.
Nadam se da će uskoro osvanuti detaljne slike ovog busa, tačnije da će uskoro neko biti u tom kraju i da ga poslika, prije nego se i on rashoduje.
P.S. prošle godine kada sam išao od Prnjavora prema Derventi, na desnoj strani puta neposredno prije bazena "Lug" u jednom dvorištu nalazilo se nekoliko ovakvih buseva, naravno van funkcije. Nisam ih slikao, ukoliko budem tuda prolazio nastojaću, a ovo je ujedno i napomena drugima da ako budu tuda prolazili da ih uslikaju, naravno ako budu mogli i ako su busevi još uvijek tamo.
« Zadnja izmjena: 07 08, 2021, 11:22:15 prijepodne od Stefan_Rudic »

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #26 u: 07 08, 2021, 12:00:17 poslijepodne »
Da nisu plavi? Ako jesu onda su Jelićevi (Jelić Tours)

Eto Hole je skoro pitao jel ijedan bus tog tipa u aktivnoj službi, eto potvrde

Offline Stefan_Rudic

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 239
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #27 u: 07 08, 2021, 15:39:36 poslijepodne »
Koliko se sjećam, bili su svijetlo plavi ali sigurno sam vidio da nisu aktivni (pomalo hrđavi i prljavi). Napisao sam i u prethodnoj poruci da sam ih vidio van funkcije (dakle, nisu u upotrebi), sigurno ti je taj fragment rečenice promakao
« Zadnja izmjena: 07 08, 2021, 15:41:35 poslijepodne od Stefan_Rudic »

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11138
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #28 u: 09 08, 2021, 08:54:32 prijepodne »
a šta je s onim u Jablanici, jer rade još?

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Gräf & Stift
« Odgovori #29 u: 09 08, 2021, 19:23:37 poslijepodne »
Za razliku od prošlih godina, ove godine (jul i avgust) na AS Jablanica nije bilo ni jednog (mislim da ih je prije bilo 2 kom.)

Dal su još uvijek čitavi ali premješteni negdje drugdje ili su isječeni to ne znam