Autor Tema: ZET, Zagreb (HR)  (Posjeta: 92916 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Semir

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 2268
    • Profil
    • BHBus.ba
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #75 u: 29 08, 2018, 22:01:50 poslijepodne »

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11017
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #76 u: 30 08, 2018, 08:18:31 prijepodne »
isporučen im je i najnoviji MAN Lion's Coach

Offline MAN Truck bus

  • Novi član
  • *
  • Postova: 49
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #77 u: 15 09, 2018, 17:41:49 poslijepodne »
The new IVECO Crossway LE City, say hello to Zagreb!
U ponedjeljak 10. rujna službeno su provozali novi autobusi marke IVECO tip Crossway LE City, a ja sam danas imao priliku provozati se u jednom od njih na liniji 270 Dubec - Blaguša. Konkretnije u garažnom broju 407.
IVECO Crossway LE City pokreće Ivecov dizelski motor Cursor 9 sa 360ks i 8,7l zapremnine te automatski mjenjač VOITH daju odlične performanse i odličan i jak start te malu potrošnju. Prosječna potrošnja iznosi 33.2l/100km. Kočnice su odlične kao kod Citelisa i Urbanwaya. Retarder djeluje snažno te ga se može dozirati putem šestostupanjske ručice. Za otvaranje vrata se ne treba aktivirati stanična kočnica već je automatska kao kod MAN i Mercedes autobusa.
 Vrata se otvaraju puno brže u odnosu na Urbanwaya te nemaju iritantnog zvučnog signala prilikom otvaranja i zatvaranja vrata. Iznad vrata nema optičkog senzora kao kod prethodnika već samo senzor koji se nalazi u gumi vrata.
Klimatizacijski uređaj Thermo King rashladi prostor vrlo brzo na AUTO opciji za putnički i vozački prostor. Zastor za sunce na prednjem vjetrobranskom staklu je napravljen tako da se spušta i podiže pritiskom na prekidač. Kamera ima ukupno 4 u unutarnjem dijelu autobusa (3 u putničkom i 1 u vozačkom prostoru).
ATRON je pozicioniran na vrlo nezgodnom mjestu, radio nije funkcionalan tj. ne radi. Tahograf je najnovije verzije VDO DTCO 3.0.
Paljenje autobusa se može izvršiti preko ključa ili preko prekidača. Hladnjak se otvara pomoću firkant ključa te je dostupan vozačima tj. nije potreban zaseban ključ za otključavanje hladnjaka. 

I na kraju u privitku stavljam fotografije garažnog broja 407, vozačevog okruženja i pozicije gdje je smješten ATRON uređaj, dalekoslušnik i tahograf te putničkog prostora.

Fotografije možete pogledati ovdje:
https://www.autobusi.org/forum/index.php?topic=23621.msg258851#msg258851

Offline Bzzz1

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1309
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #78 u: 23 11, 2018, 21:30:28 poslijepodne »
17.11.
Autobusi:







Offline Bzzz1

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1309
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #79 u: 23 11, 2018, 21:32:19 poslijepodne »
Tramvaji:

















Offline Bzzz1

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1309
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #80 u: 23 11, 2018, 21:34:12 poslijepodne »













Offline Bzzz1

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1309
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #81 u: 23 11, 2018, 21:36:42 poslijepodne »










Veliki pozdrav iz Sarajeva za vozače na slikama!

Offline Semir

  • Global Moderator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 2268
    • Profil
    • BHBus.ba
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #82 u: 24 11, 2018, 23:40:26 poslijepodne »



Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7351
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb [HR]
« Odgovori #83 u: 25 12, 2018, 01:33:52 prijepodne »



Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11017
    • Profil

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7351
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb (HR)
« Odgovori #85 u: 29 01, 2019, 15:22:27 poslijepodne »
Ma sigurno novi Lion's City

Offline MAN Truck bus

  • Novi član
  • *
  • Postova: 49
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb (HR)
« Odgovori #86 u: 29 01, 2019, 15:23:23 poslijepodne »
Novi City (12C) je tek u ponudi od 9. mjeseca 2019.
Najvjerojatnije nekakva skalamerija od Iveca ili Solarisa.

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7351
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb (HR)
« Odgovori #87 u: 03 02, 2019, 16:01:16 poslijepodne »
Izvini, ali Solaris je veoma dobar, pristojan i zahvalan bus za gradski prevoz. Lijep spolja (bar meni), unutra isto prijatan, mehanički dobar, pa eto 200 komada u Beogradu radi od 2013. na najopterećenijim linijama i ništa im ne fali.

Za Iveco/Irisbus ne znam, ali Solarisi su sasvim OK za grada

Offline Bzzz1

  • VIP
  • Legenda
  • *
  • Postova: 1309
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb (HR)
« Odgovori #88 u: 03 02, 2019, 18:36:18 poslijepodne »
Ja sam se vozio prije nekoliko godina u Solaris Urbinu 18 iz 1998/9.Unutra je dobro odradjen,sjedista su bila plasticna(po posebnoj narudzbi prevoznika),imao je dosta prozora i jako puno sjedista.Mehanicki je bio ok,jedina mana je bila kod tog primjerka mala konjaza pa se mucio uzbrdo jer je bio na prigradskoj liniji.Ali sve u svemu ok bus.Sto se tice Citelisa,vozio sam se i u njima i nisu mi se nesto posebno svidjeli najvise radi dizajna,posebno straznjeg dijela.U onome u kojem sam se ja vozio (Voith sa 4 brzine,290 KS) mi se cinilo da je nesto glasniji od ostalih autobusa,ali je zato bio vrlo startan.Velika prednost im je ventilacija jer imaju puno prozora.

Offline MAN Truck bus

  • Novi član
  • *
  • Postova: 49
    • Profil
Odg: ZET, Zagreb (HR)
« Odgovori #89 u: 07 02, 2019, 15:29:18 poslijepodne »
Onda se ispričavam na predrasudima.
Nadam se da će proći Solaris Urbino 12 u verziji DAF MX-11 271 (271 kW) i Voith DIWA 6 mjenjačem te VDV tablom radi lakšeg prelaska vozačima sa autobusa na autobus.

Poslano sa mog ANE-LX1 koristeći Tapatalk