Slavisa druze, mlad si, postujem to sto ti je otac radio u Bočcu, iskreno da tebe i Marka nema Bočcova tema ne bi bila uopce toliko razvikana niti bi prosjecni posjetitelj foruma stekao dojam da je Bočac jedan od većih prijevoznika u BL...
Bočcove međunarodne linije ka Srbiji via Sremska Rača (il di vec idu) prakticki ne uzimam u obzir, buduci i dalje se granice prelaze s OI...to mi je i logicki da bude dosta dobro popunjeno, lakse preci granicu, i pogotovo u i iz pogranicnih mjesta, i ktome linija vjv staje kod svake bandere kako se u narodu kaze... Ne znam kako je popunjena linija za NS (via Bos.Gradiska), ali tu ugl viđam niske cetvorke, za NS (via Bos.Brod) znam, buduci ide u 92.7 % slucajeva MB Medio...i te linije su vjv u deficitu, koje ove linje preko Race moraju pokriti, i tu se dolazi do pozitivne nule.
Sto se tice Austrije, ne znam bas da su redovno puni, i uostalom nijednu liniju ne voze sami, uzet cu pr. nedjelja di sam sreo S416 GT-HD Neobasa na koop.liniji Teslic - Linz, u busu je bilo nekih max.30 putnika...Tu je pr. Viena u prednosti posto samostalno vozi 2x dnevno ka Becu...
Za kraj ovog djela, svaka cast Bočcu na održavanju, to je neosporno, ali morate shvatiti da se kriteriji visokoturistickih buseva koji prometuju ka Zapadu s vremenom i mijenjaju...Uzet cu pr. Hrvatske, gdje mislim da nijedan prijevoznik više ne obavlja linije ka Zapadu s S315 GT-HD, ma kakva god ona bila (a stvatno ima ocuvanih primjeraka), da je zlatni autobus, morate shvatiti da to nije autobus više za linije ka Zapadu, on može baciti liniju ka Srbiji i eventualne vanredne po regionu, ali to je njegov maksimalni domet.
Nadalje, ovdje se komotno moze 4 prijevoznika promjeniti (ako se robuje brojci koja je sada), pr. na ovaj nacin:
Servistrans - zamjena s Halilovicem
Prosic - zamjena s Ćićkom
APB Mostar - zamjena s Vienom
Neobas - zamjena s Bočcom