BHBus.ba Forum
Razno => Autobusi generalno => Autor teme: The_Dubster - 25 04, 2017, 21:23:20 poslijepodne
-
Agrokomerc Velika Kladuša
(http://i1348.photobucket.com/albums/p721/The_Dubster1807/2017/nisu%20aktivni_zpsezfj40fi.jpg) (http://s1348.photobucket.com/user/The_Dubster1807/media/2017/nisu%20aktivni_zpsezfj40fi.jpg.html)
-
Ovo je izgleda skraćeni Avtomontažin SG 220 i to ex LPP Ljubljana.
-
Sliku sam skinuo sa fb profila vozača, a desno na slici je Neoplan 116 banjalučkog prevoznika Central. Imali su još i Jetlinera 216, koji je rashodovan oko 2013. a City je radio do 2015. Imali su liniju Banja Luka - Kozarska Dubica (mislim preko Prijedora), taj polazak je preuzeo Milinović i kasnije Bočac, koji je trenutno i održava (polazak iz BL je bio u 14:50, a iz Dubice mislim u osam ujutro
Imali su i sezonsku liniju za Crnu Goru, 2004. sam išao ovom linijom i baš ovim Neoplanom na more, vozači bili veseljaci pravi, a vraćao sam se Autoprevozom, imao sam 10 godina, išao sam sa tetkom i tad me je, neznajući, sa mora vozio kum
(http://i.imgur.com/mPD7uLC.jpg)
-
City je pauzirao 2016 godinu, da bi od početka ove krenuo opet sa radom ali kod Edis prevoza :D
-
Samo i dalje tu liniju za Dubicu drzi Milinovic a ne Bocac :)
-
Sta je bilo od autobusa propalog Slavek Prometa iz Travnika(vozili Split Kakanj).Imali su Citylinera i Setru 215.
-
Jel moguće da je Slavekov Cityliner otišao u Zeni tours?
-
Jedan bivsi prijevoznicki gigant ovih prostora od kojeg su samo slike ostale...(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170816/0e7e0fca4749616da436b92a78710f9c.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170816/05aa6ecf769d967c52baa8fa75d70b08.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170816/b66392062c7faad5f9ebb5d332ff85c8.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170816/154a3345d3b7dcf9980bed2549e1b572.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170816/86b54e3ff4ec10b7f557664424e135f8.jpg)
Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk
-
Sta je bilo sa autobusima Atina Pale i Gras Istocno Sarajevo
-
Nešto prodano, a uglavnom isječeno.
Znam da je od Atine preživio Sanos 315 koji je u AES, a Iveco od GRAS IS je završio negdje oko Gradiške čini mi se.... Imao sam sliku GRAS IS 3 vozila čekala sječu na autootpadu u Podlugovima
-
Postoji li jos ovaj prevoznik Duka Komerc iz Nevesinja?
http://www.indeks.ba/preduzece/DUKA_KOMERC.html
-
yup, još je aktivan
-
Je li i dalje VP i linije kao na slici ,da otvorimo temu?
* Zabranjeno citiranje zadnjeg posta !
-
Temu nije proporučljivo otvarati sa slikama sa interneta...
-
Izvinite,ali nema boljih a koliko znam nije bila tema ni na proslom forumu pa sam zato mislio.Izvinite
-
Piše u knjigama da je u prvoj polovini 20. veka Ćuprija već imala transportno predzeće. Godine 1931. je krenula prva autobuska linija Jagodina-Ćuprija-Paraćin, a teretni saobraćaj 1933. godine. Godine 1936. počela je da radi i autobuska kružna linija Ćuprija-Despotovac-Jagodina-Ćuprija. Posle je stari Singer nabavio kamione i autobuse i tako je firma „Prevoz“ zaživela 1945. godine. Preduzeće “Polet” radi od 1953. do 1954. godine – pun naziv je bio: Privredno zanatsko transportno preduzeće “Polet”. Nastalo je spajanjem sa mehaničkom radionicom preduzeća “Trudbenik” iz Ćuprije. Preduzeće je likvidirano 30.01.1954. godine. Prva autobuska stanica u Ćupriji je nastala 1955. godine. Garaža na lokaciji “Stara garaža” iza bolnice postoji od 1962. godine.Fijakeri i autobusi su stajali uporedo na raskrsnici Glavne i ulice Milice Cenić, odmah kod kafane sa prenoćištem „Kasina“. Redovna autobusak linija na relaciji Paraćin-Ćuprija-Jagodina je saobraćala tri puta dnevno. A automehaničari su uz pomoć štapa i kanapa popravljali autobuse i kamione na placu iza bolnice, između Velike Morave i puta za Supsku.Vremenom dolazi i do ukrupnjavanja prevoznika iz Ćuprije, Jagodine i Paraćina. U Popovcu kod Paraćina se razvija kamionski saobraćaj, a Jagodina dobija autobusku stanicu i sedište firme.Istovremeno počinju i deobe.Putnički saobraćaj se cepa na dva dela, jedan deo ostaje u Jagodini, a drugi se vraća u Ćupriju. Ćuprijska firma dobija mladog direktora, ekonomistu sa prvim iskustvima iz lokalne građevinske firme i organa opštinske uprave. Odmah sledi nabavka novih autobusa i kamiona, ali i izrada raznih projekata usmerenih ka dugoročnom razvoju.
Izvor: https://stamenkovicdusan.wordpress.com/2017/04/13/prva-ljubav/
-
Prije jedno 8 i kusur godina,za Visegrad iz Istocnog Sarajeva je vozio bijeli stari neoplan sa kockastim svjetlima napred i nazad mislim da je bio Sportliner.Zna li iko prevoznika?
-
Firma se zvala"tane" visegrad. ja mislim da je firma ugasena ali stoje vozila u visegradu.
-
Jesu li oni imali onog plavog Iveco Padane?
-
Ne znam tacno model ali je tamno plavi iveco sa sivim slovima je bio. Ja mislim da su oba parkirana pored neke hale u Visegradu.
-
Jesu li oni imali onog plavog Iveco Padane?
Mercedes Padane
Firma se zvala"tane" visegrad. ja mislim da je firma ugasena ali stoje vozila u visegradu.
Još uvijek su aktivni. Imaju liniju za Čajniče i mislim Foču.
-
Piše u knjigama da je u prvoj polovini 20. veka Ćuprija već imala transportno predzeće. Godine 1931. je krenula prva autobuska linija Jagodina-Ćuprija-Paraćin, a teretni saobraćaj 1933. godine. Godine 1936. počela je da radi i autobuska kružna linija Ćuprija-Despotovac-Jagodina-Ćuprija. Posle je stari Singer nabavio kamione i autobuse i tako je firma „Prevoz“ zaživela 1945. godine. Preduzeće “Polet” radi od 1953. do 1954. godine – pun naziv je bio: Privredno zanatsko transportno preduzeće “Polet”. Nastalo je spajanjem sa mehaničkom radionicom preduzeća “Trudbenik” iz Ćuprije. Preduzeće je likvidirano 30.01.1954. godine. Prva autobuska stanica u Ćupriji je nastala 1955. godine. Garaža na lokaciji “Stara garaža” iza bolnice postoji od 1962. godine.Fijakeri i autobusi su stajali uporedo na raskrsnici Glavne i ulice Milice Cenić, odmah kod kafane sa prenoćištem „Kasina“. Redovna autobusak linija na relaciji Paraćin-Ćuprija-Jagodina je saobraćala tri puta dnevno. A automehaničari su uz pomoć štapa i kanapa popravljali autobuse i kamione na placu iza bolnice, između Velike Morave i puta za Supsku.Vremenom dolazi i do ukrupnjavanja prevoznika iz Ćuprije, Jagodine i Paraćina. U Popovcu kod Paraćina se razvija kamionski saobraćaj, a Jagodina dobija autobusku stanicu i sedište firme.Istovremeno počinju i deobe.Putnički saobraćaj se cepa na dva dela, jedan deo ostaje u Jagodini, a drugi se vraća u Ćupriju. Ćuprijska firma dobija mladog direktora, ekonomistu sa prvim iskustvima iz lokalne građevinske firme i organa opštinske uprave. Odmah sledi nabavka novih autobusa i kamiona, ali i izrada raznih projekata usmerenih ka dugoročnom razvoju.
Izvor: https://stamenkovicdusan.wordpress.com/2017/04/13/prva-ljubav/
Kasnije firma je dobila ime Velmortrans Ćuprija pod kojim je 2000-tih godina pod šapom neslavnih privatizacija sa komšijskim firmama Jugoprevoz Svetozarevo(Jagodina) i Paraćin otišla pod stečaj.
Na žalost kod nas u Srbiji spisak firmi koje su zbog loših privatizacija napipale stečaj je preveliki a pored navedenih neke od njih su i Jugekspres iz Leskovca, Srem ekspres Sremska Mitrovica, Topola Trans Bačka Topola, Autotransport Kraljevo, Auto Saobraćaj Kragujevac i još dosta firmi koje su u zlatno vreme bile čak i giganti.
-
Nekad je bila firma Elem Tours sa Kanticevom semom i MB 0303.Zna li neko koja je sudbina tog busa?
A bila je i firma Lari Turs iz Tuzle sa plavim Neoplanom.Je li moguce da je to onaj u Međeđa prometu?
-
Cityliner ex Lari je sada u Srebrenik transu, bilo je rijeci da ce da se kupuje minibus nakon prodaje Citylinera ali od toga je proslo 3-4godine...
-
Nekad je bila firma Elem Tours sa Kanticevom semom i MB 0303.Zna li neko koja je sudbina tog busa?
A bila je i firma Lari Turs iz Tuzle sa plavim Neoplanom.Je li moguce da je to onaj u Međeđa prometu?
0303 ta je kod Obols-trade bila
-
Autoprevoz Kozarska Dubica
https://www.olx.ba/r/28650011/721890
-
Tomislav-Štampalo Bus,Tomislavgrad
(http://i.imgur.com/eYlX4Kb.jpg) (https://imgur.com/eYlX4Kb)
-
(https://i.postimg.cc/1t48ftZn/45232431-2176448122628752-1595677133257048064-n.jpg) (https://postimg.cc/gXFz7Gjm)
Livno bus se vraća?
-
Jedino ovako preko photoshopa 😂
-
Navodno ovaj tjedan izlaze sluzbene inforamcije.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181105/39a948da0b0577800591d5f16ba54c4b.jpg)
Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk
-
Jel Dzebic odustao od prodaje firme posto vise ne vidim na olx da prodaje vozila i linije?
-
Nije je ni prodavao, samo je obnavljao VP
-
Enese bio je oglas na olx da prodaje sve, pa sad...
ma većina njih stavi nešto tek da vidi kakav je odaziv i mogu li se dobre pare uzet... isto ko kad neko kupi bus i odmah ga objavi na olx. Narod odmah priča eno za*ebo se, kupio bus sa nekim kvarom, a ustvari ovaj drugi ispituje tržište da li ima neko da kupi taj bus po većoj cijeni nego ga on platio... Klasika
-
Mislim da su bili postavili sve da prodaju samo da vide kakve su ponude,da su imali dobru ponudu vjerovatno bi prodali sve i ulozili bi vise u razvoj firme u Sloveniji,ili da su prodali linije onda bi obnovili VP i radili samo turizam
-
Navodno ovaj tjedan izlaze sluzbene inforamcije.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181105/39a948da0b0577800591d5f16ba54c4b.jpg)
Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk
Hmm.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181106/6c6e96adb6b10bda3776ebef82ce564a.jpg)
Poslano sa mog VTR-L29 koristeći Tapatalk
-
pa dobro pravno - Livno bus ne može jer je mislim ugašen, ali tipa Livno Bus-B ili Livno Bus-CH ili Livno bus-Trans :D
-
Ako ne može Livno bus, možda može Livno-bus (sa crticom)
Ili možda pak velikim slovima, LIVNO BUS
Ili Livno Tours, ali to ne bi bilo to
-
Ma neka bude kao nekad BOSNA LIVNO. Ako ništa zbog zlatnih dana :)
-
ko zna, možda je to karma zbog Bosne Livno da ne mogu sad uzet ime Livno bus...
-
Dio voznog parka nekadašnjeg krajiškog giganta - Autoprevoz Gradiška
(https://i.imgur.com/Y75At2z.jpg)
(https://i.imgur.com/pQwhHAg.jpg)
-
Steta za ove novije TAMove, sigurno su jos mogli voziti.
-
DA SE NE ZABORAVI
Autoprevoz AD Kozarska Dubica
Vojvode Putnika bb
tel/fax:+387 52 411 346
Vozni park:
Gbr. Registracija Vozilo
037 972-K-599 TAM 190A110T
039 A96-M-389 Setra S 215 HD
042 884-J-603 Steyr SML14H256
043 M25-K-549 Steyr SML14H256
045 050-K-989 Neoplan Cityliner N 116 H
046 775-T-573 Neoplan Cityliner N 116
047 O24-A-305 Isuzu Turqoise I
048 O31-E-221 Isuzu Turqoise I
049 E80-K-746 Isuzu Turqoise I
052 299-K-158 Setra S 215 HDH
053 299-K-186 Setra S 317 HDH
054 748-M-691 Mercedes Sprinter 412 D
Vozila koja više nisu u voznom parku:
Gbr. Registracija Vozilo Novi vlasnik
030 299-K-190 Sanos S 315 MVP Rashod
031 xxx-A-xxx Sanos S 315 MVP Rashod
032 T54-E-556 TAM 190A110T Rashod
033 388-A-134 TAM 190A110T Novi vlasnik nepoznat (Novi Grad)
034 388-A-135 TAM 190A110T Draženko, Prijedor
035 446-J-029 TAM 190A110T Draženko, Prijedor
036 972-K-598 TAM 190A110T Milinović, Prijedor
038 xxx-K-xxx Steyr SML14H256 Rashod
040 884-J-602 Steyr SML14H256 Rashod
041 884-J-603 Steyr SML14H256 Rashod
044 752-J-231 Steyr SML14H256 Rashod
050 989-M-602 Setra S 250 HD Special Lungo Mare, Kakanj
051 M25-K-548 Setra S 315 HDH Lungo Mare, Kakanj
055 748-M-690 Irisbus Daily Žeks turs, Kotor Varoš
Linije:
Kozarska Dubica - Gradiška - Banja Luka - Beograd (autoputem) - 08:40 (iz Beograda u 10:00)
Kozarska Dubica - Prijedor - Banja Luka - Beograd (autoputem) - 11:20 (iz Beograda u 08:30)
Kozarska Dubica - Gradiška - Banja Luka - Prnjavor - Derventa - Doboj - Zenica - Visoko - Sarajevo - 22:30 (iz Sarajeva u 14:30)
Kozarska Dubica - Prijedor - Banja Luka - 04:50 07:50 10:00 12:00 15:45 (iz Banjaluke u 11:45 13:30 16:00 16:40 20:15)
Kozarska Dubica - Gradiška - Banja Luka - 06:15 14:00 (iz Banjaluke u 13:30)
Kozarska Dubica - Prijedor - 05:45 07:05 09:00 11:00 12:30 15:20 17:00 18:00 (iz Prijedora u 08:15 09:00 10:50 12:15 13:30 16:20 17:40 19:00)
Kostajnica - Kozarska Dubica - Gradiska - Banja Luka - 13:15 (iz Banjaluke u 07:00)
Novi Grad - Kostajnica - Kozarska Dubica - Gradiška - 09:05 (iz Gradiške u 15:00)
-
DA SE NE ZABORAVI
Autobuska stanica A.D. „Autoprevoz“
Ulica: Čede Kovačevića 12
78400 Gradiška
Informacije: 051/813-500
Finansijska i saobraćajna služba: 051/813-506
Direktor: 051/813-507
Fax: 051/813-410
e-mail: autoprgr@teol.net (http://mailto:autoprgr@teol.net)
www.autoprevoz-gradiska.com (http://www.autoprevoz-gradiska.com/)
Vozni park:
4 - Higer KLQ6891GA
030-T-700 - gbr 125
030-T-702 - gbr 126
030-T-701 - gbr 127
030-T-738 - gbr 134
6 - Higer KLQ6109Q
030-T-709 - gbr 128
030-T-710 - gbr 129
030-T-711 - gbr 130
030-T-712 - gbr 131
030-T-733 - gbr 132
030-T-734 - gbr 133
9 - TAM 190A110 T
664-K-213 - gbr 111
404-J-081 - gbr 113
085-T-696 - gbr 114
542-M-183 - gbr 115
542-M-180 - gbr 116
085-T-696 - gbr 114
085-T-698 - gbr 117
322-T-185 - gbr 118
322-T-186 - gbr 119
322-T-184 - gbr 120
4 - TAM 222A110 T
672-A-143 - gbr 121
672-A-142 -gbr 122
543-J-648 - gbr 123
797-A-804 - gbr 124
1 - Iveco Eurobus
730-M-210 - gbr 101
1 - TAZ Dubrava A 21?
J17-O-032
Vozila koja više nisu u voznom parku:
TAM 190A110 T 974-K-216 gbr 109 Rashod
-
šta se desilo sa Higerima?
-
DA SE NE ZABORAVI
Autoprevoz AD Kozarska Dubica
Vojvode Putnika bb
tel/fax:+387 52 411 346
Nekad je ova firma imala jedan od najboljih voznih parkova u tom dijelu BIH a i sire.Nazalost sve se pocelo raspadati postepeno.Zato i sada u Dubici stoji napusten na stanici na kojoj je sve manje i manje prometa jos koji autobus ovog prevoznika (olupina Setre ex Bakic i 2x N116).Dobro se sjecam rozog TAM-a 190 na popodnevnoj liniji iz Sarajeva za Banjaluku i Dubicu,a nekad je znao i neki zeleni Isuzu voziti.Vracao se ujutro u Sarajevo,tamo negdje oko 6-7.
-
Autobuska stanica u Dubici je kupljena od strane dubickog privatnika i svi autobusi su uklonjeni sa stanice, otislo sve na sjecu i za dijelove. Autobuska stanica je renovirana i cak je kafic napravljen u njoj. Takodje sve linije koje prolaze ulaze na stanicu. Imamo ove za BL sto voze Milinovic i Bocac, ima Trkulja za Prijedor, Bakic i Lasta za BG, Bocac za NS, takodje sada proalze i medjunarodne, VD, Prosic, Kvim za Njemacku, Meda tours za Sloveniju, Bocac i Panorama za Austriju, to sad sve ide na autobusku stanicu KD
-
Čapljinaprevoz i Prijedortrans - šta je bilo sa ove dvije firme nakon rata?
(https://i.postimg.cc/g0mpvXz7/Clipboard03.jpg) (https://postimg.cc/hXyNnG78)
(https://i.postimg.cc/cLMy4xRB/Clipboard04.jpg) (https://postimg.cc/Yv9ydwyv)
(https://i.postimg.cc/P5knjpwq/Clipboard05.jpg) (https://postimg.cc/MvtF0Gtk)
(https://i.postimg.cc/mrLxPvVf/Clipboard62.jpg) (https://postimg.cc/ZWMsgD1V)
(https://i.postimg.cc/B6vGVr1c/Clipboard63.jpg) (https://postimg.cc/8Fx3Fn4j)
(https://i.postimg.cc/qBSd1ZBy/Clipboard64.jpg) (https://postimg.cc/pyf7TCFL)
(https://i.postimg.cc/J0DC1jxs/Clipboard65.jpg) (https://postimg.cc/4HgSP7rG)
(https://i.postimg.cc/rF423Czb/Clipboard66.jpg) (https://postimg.cc/KRmWgTPr)
(https://i.postimg.cc/B6wG9mTW/Clipboard67.jpg) (https://postimg.cc/jwN1yQ3v)
(https://i.postimg.cc/HLBqX6PJ/Clipboard68.jpg) (https://postimg.cc/qt6Ddxr0)
izvor: https://www.youtube.com/watch?v=MCluZ-K6SXs (https://www.youtube.com/watch?v=MCluZ-K6SXs) i https://www.youtube.com/watch?v=-2HzOzeGJXI (https://www.youtube.com/watch?v=-2HzOzeGJXI)
-
Mislim da je ovo zadnji autobus ove firme, svi ostali su isjeceni osim troax Scania i Translinera koji su prodani.
https://www.olx.ba/artikal/34318647/autobus-setra-2-sprata-za-dijelova-gume-nove/ (https://www.olx.ba/artikal/34318647/autobus-setra-2-sprata-za-dijelova-gume-nove/)
-
Kad se sjetim njihove linije Tešanj-Neum čini mi se preko Sarajeva i kako je nekad taj Transliner dobro izgledao...
-
Kad smo vec kod prijevoznikakoji su prije 10ak god bili jaki, tu je nazalost i Imas iz Zepca. Ovo je medju prvim njihovim autobusima. Danas imaju kcerku firmu Air bus koja ima jednog kombibusa.
(https://i.postimg.cc/BvMw7z0T/34-CDA284-23-C8-4-F0-F-994-B-3-CBE3361-C580.jpg)
-
Koji je ovo bus, nešto mi izgleda kao mješavina Mercedesa i Drogmollera??
-
To je Drogmuller O303, mislim da je ovo jedini ovakav koji je i bio u BiH
https://www.flickr.com/photos/44449623@N07/6210232723
-
I šta bi s njima Mehiću? Koliko se ja sjećam imali su sasvim solidne buseve parkirane kod onog restorana njihovog
-
Ima tu dosta stvari, mogu na PP objasniti koga bas zanima jer nije sve za foruma. Uglavnom firma i dalje postoji ali su pod blokadom, a sve je krenulo nizbrdo nakon sto zbog dugovanja nisu mogli produziti licenice. Imali su bas jake polaske na linijama Zenica-Biljevina i Zenica-Ozimica, drzali su djake iz okolnih sela ali eto, tu se i umijesao jedan drugi prijevoznik sa nizim cijenama kad je firma bila na staklenim nogama i desilo se to sto se desilo. Na prvu “ekskurziju” sam isao sa njihovim Steyrom sto je sad kod Gligica. Danas imaju Iveca ex Dizik koji je na prodaju i ne vozi i Sprintera koji su registrovani na Air bus. Takodje imaju i nekoliko kamiona.
-
Na ovoj uništenoj Dubravi D2618 slikanoj 1990-ih piše Bosna, a ispod toga može se iščitati Sarajevo. Je li to neki prijevoznik (znam za Bosnu iz Livna, ali taj očito nije), KK Bosna ili nešto treće?
(https://www.autobusi.org/forum/index.php?action=dlattach;topic=24200.0;attach=49351;image)
-
GP Bosna-gradjevinsko preduzece
-
Zahvaljujem.
-
Da napisem jos nesto o firmi Gras iz Istocnog Sarajeva..Vjerovatno cu nesto zaboraviti u procesu pa cu dopuniti ako se sjetim.
1996. su dobili nekoliko autobusa Fiat (ne znam kojeg karoseriste) kao dio humanitarne pomoci RS-u od strane Italije.Zapravo radilo se o tome da su u to doba poceli dolaziti niskopodni moderniji autobusi Cityclass,pa su legendarne starudije poslali u (bivse) komunisticke zemlje kao sto su BIH,Srbija,Kuba,Eritreja,Albanija,Gruzija itd.Od preko 100 doniranih 1-2 se jos kotrlja po Asmari.U Grasu su se zadrzali kratko,mozda 2-3 godine,zbog nedostatka dijelova i neznanja majstora.Vozili uglavnom za Kasindo i Vojkovice.
Pocetkom 2000-tih su nabavljali svasta,od Magirusa do Mercedesa.U to doba su dobili i 303-ce koje ce dosta dugo raditi.Dobili su i bijelog Magirusa R81,sa crvenim velur sjedistima,koji se ubrzo zapalio i potpuno izgorio na nekoj nedjunarodnoj liniji.Takodjer je dosla crveno-bijela Volvo Arna.Bio je izuzetno trom ali izdrzljiv bus.Na njemu su se praksali mladji vozaci koji su se zalili da voze tenk,a ne bus.Ona je ostala negdje do 2008-9.
Odnekud su se pojavila i 2 Sanosa S415 turisticka,jedan bijeli i jedan azurnoplavi.Bijeli je vozio medjunarodne linije i za Brcko,a plavi uglavnom za Focu,Trebinje i kasnije Trnovo.Znam da je imao nekakve velike televizore unutra koji su uvijek visili nad glavom putnika.Ostali su do samog kraja firme.
Imali su i 2 303-ke,bijelu i bež.Druga je prije vozila za Brcko pa su je prebacili na lokal kad se pocela raspadati.Sjecam se da je pred kraj imala razbijenu sajbu na vise mjesta i nije imala brisac.
Imali su i standardnu staru gardu,crvenog Sanosa S-200 (sjecam ga se kao nrashodovanog) i ostale ex-yu buseve.Najvise se sjecam ex-CTS Sanosa koji je 4-5 godina svaki dan vozio za Kasindo.Vozio ga je uvijek isti vozac koji i danas vozi istu liniju za CTS IS.Unutra je imao sivo-crveni stof i nekakve natpise na poljskom(valjda bio izvozna varijanta).Bio je jos jedan Sanos,isto ex-CTS,sa klupama unutra.Taj je vozio za Mokro i Vucju Luku.Imali su i smedjeg TAM-a,koji se kasnije pojavio,i imao nekakve odvratne ljubicaste motive unutra.Ostao je do samog kraja.Dubrava se ne sjecam.
2011. sam jednom vidio i nekakvog Dafa,valjda je prije toga bio na Romaniji pa ga nisam nikad vidio.
Imali su i hrpu nekakvih Tamovih kombija koji su vozili djecu iz sela u skolu.Zadnji bus im je bio Iveco Thesi kojeg su prodali u Mrkonjic Ekspres.
Garaza im se nalazila tamo gdje je sad zgrada,kod biblioteke.Vide se jos ostaci tehnickog pregleda gdje sad Kondor parkira buseve.Uglavnom garaza im je bila neogradjena i u sklopu hale im se nalazila komercijala,gdje bi se uzimali kuponi.Oko hale su bili nabacani rashodovani busevi.
Nazalost,od gasenja firme gradski tj. seoski prevoz je otisao totalno do vraga jer CTS vise ne vozi nego sto vozi,a vikendom jedan bus istovremeno vozi i za Kasindo,Tilavu, i Vojkovice pa se nikad ne hna kad i hoce li doci.Takodjer CTS je nakon gasenja Grasa odnekud dovukao svoje raspale kombije,koji su bili 10x gori od najgoreg Grasovog busa.Dok je GRAS IS vozio,znalo se da bus radi od 06 do 19 i nedeljom do 16.Paralelno s njima postojao je privatnik sa Pala “Atina”,koji je liniju prodao Autohercu prije 8-9 godina.Imam negdje stare iskaznice,kupone itd. pa kad nadjem postavim.
-
Odlicne informacije. Samo ne znam da nisi neke buseve i linije pomjeso sa Centrotransom IS, tada Romanijaprevoz jer znam da su oni imali liniju za Brcko (mislim da je imaju i sad) i liniju za Trebinje(ukinuta nedavno), ili su pak ovo linije naslijedili od GRASa.
Jedno pitanje, prije cca 10tak godina kod stare Zeljeznicke stanice Stambolcic(kod Pala) je bio dugo vremena parkiran MAN FRH, prevoznik Lacan. Neko nesta vise zna o toj firmi?
-
U ovu temu bih dodao Aleksa Tours-a. Od kada znam za sebe sam putovao sa njima. Imali su liniju Novi Sad- Gradiška,u 8 i 30 iz NS-a i imali su večernji polazak, mislim u 23h da je bio, iz Novog Sada za Istočno Sarajevo i koliko znam još jednu liniju za Segedin. Oni su ovu liniju za Gradišku držali sa Euro tursom u tom samom početku, zanima me da li neko zna šta se sa njima desilo. Posle je umesto njih u koop uskočio Bočac. Aleksa je ispao iz igre kada je uvedeno da srpski prevoznici ne mogu da kupe putnike iz jednog u drugi grad u BIH i obrnuto, a sve se to poklopilo i sa smrću gazde. Posle su iznajmljivali autobuse drugima, da bi se na kraju ugasili...Od tada sam redovno, svaki put išao sa Bočcem, pa su mi samim tim ta 2 prevoznika omiljena.
-
Da legendarni Aleksa Tours, imali su 215HD i 215H, pred kraj su imali i 315HD.
Isto tako je bio i Bjelajac sa 215HD ex Blaguss i 303RH, posle su uzeli 404 RHD, dobar bus u to vrijeme.
A ne znam da libse neko sjeca Eurotours Banja Luka, oni su imali u to vrije skoro nov Cityliner i Bovu Futuru
-
Ja sam išao za Novi Sad sa busom iz Gradiške, "Tam" je autobus bio.
Ne mogu se sjetiti imena, mislim da je pred kraj karijere "Marketšped” se zvao ili tako nešto.
Taj neki period poslije rata.
I ponekad sa "Vojvodinom" dok je u životu bila.
-
Koje je linije ATP Vojvodina imala za Bosnu i koje su buseve koristili?
-
Ova preko BL je bila Šipovo-Mrkonjić-koridorom-Novi Sad, volvo i oni tada najnoviji tamovi su išli.
Još se sjećam da su imali liniju za Trebinje i Doboj/TESLIĆ što se tiče RS.
Nevjerovatno da je grad Novi Sad dopustio fijasko tog preduzeća, a bili su u tom periodu baš na visokom nivou.
-
Aleksa je imao 2 Setre 215HD(jedna bela sa žutim i crvenim linijama, a druga je bila crvena sa zutim i crnim bojama) i jednu 215H, koja je bila skroz bela, Neoplane Jetlinera(ista šema kao ta bela 215HD) Translinera sa maskom od Eurolinera, i još jednog skroz belog i pred kraj 315HD. Imali su još jednog Mana kada su završili sa linijama i to je to. Žis je imao neku skalameriju od busa kojom je dugo vozio za Gradišku u 12 i 15 iz NS-a, to su preuzeli Bočac i Tourist Company, u 10 je bio Autoprevoz iz Subotice za BL, danas to vozi Milinović. Da, da Marketšped sa čuvenim Tamom, samo ne znam šta je vozio, Markus šped za BG, ako se ne varam, današnji Pixi. Zrenjanin-Kostajnica, iz NS-a u 15h su vozili Bočac i Autobanat, da bi posle išli Bočac i Sokoprevoz i na kraju sam Bočac obavlja to, s tim da je skraćena linija do Novog Grada. U 21 iz NS-a za Srbac su išli Putnik ekspres sa belom 215 i Bočac sa plavom 215. Sad je sam Bočac obavlja, spojio je tu liniju sa tom Aleksinom. Autobanat i Sokoprevoz su išli sa Temsama. Znam da sam često viđao i Srem expres da je parkiran u Brčkom, na stanici, Severtrans je imao nešto do Teslića. Za ATP Vojvodinu se ne sećam toliko, jer sam bio baš klinac, sećam se da je volvo išao za BIH, a sad tačno linije nemam pojma. Mislim da su imali za Doboj, BL sigurno, ali ne znam tačno. STP Derventa je isto imala liniju Derventa-BG, Kozaraprevoz sa ljubičastim tamićem, sećam se jednom kada sam išao sa Aleksom, pa smo ih pokupili jer su ostali u kvaru, ali služio ih je baš...
-
Da, da ATP je bio gigant u to vreme, nisam siguran, ali mislim da su oni vozili i Zrenjanin- Kostajnica pre Autobanata, a sigurno znam da jesu za Trebinje, danas to vozi Dunavprevoz, koji je postao najjači u ovoj regiji . ATP je napravila tada novu stanicu u NS, imao sam priliku kao klinac da odem kada je tek sagrađena, bila je baš moderna, ali nisu uspeli da dogovore dolazak prevoznika tu... U tom je firma počela da propada, novi, moderni busevi su stajali parkirani na toj stanici i tako, propade za tren... Posle su te njihove linije u domaćem saobraćaju većinom uzeli Dunavprevoz i Lasta. A prisustvo srpskih prevoznika u BIH se zbog zabrane svelo na to da iz NS-a samo ide Autokodeks(Kikinda-Prijedor, u NS-u je oko pola 11)u koop sa Fenix toursom iz Prijedora i iz BG-a znam samo da Lasta ide, ako ne računam Pixija, firme iz BIH, koja je kupljena od Evropa busa iz SRB.
-
Koje je linije ATP Vojvodina imala za Bosnu i koje su buseve koristili?
ATP je vozila Novi Sad-Banja Vrućica u kooperaciji sa Bosnaexpres Doboj. Vozili su sa Neobusima a znale su ici i nove Setre i Mercedesi.
Severtrans je vozio Sombor-Teslic, pretezno Sanos 315, Irizar a u zadnje vrijeme bio je stalno 350 Tourismo
Послато са SM-A705F помоћу Тапатока
-
Autoprevoz je imao u 13 liniju za Novi Sad, nerijetko su i 2 busa znala otići onomad.
Danas to Milinović vozi.
Kad kreće autokodex/fenix iz BL?
Marketšped je u 11 išao iz BL, Vojvodina u 08:00 a iz Šipova u 06.
-
Kad kreće autokodex/fenix iz BL?
U 00:30 iz BL (a u 23:30 iz Prijedora)
-
I Topolatrans je isto vozila, Cosmos takodje iz Samca.
Markus je imao isto 215 HD i posle su uzeli Tourisma. Bio je isto neki prevoznik sa SRB tablicama, imali su 216 HDS.
Eh sad si me podsjetio starih dana, takodje ne postoji vise ni Euro As Tuzla, vozili su Bec.
Ne znam sta je sa Cosmosa jedno vrijeme su bili jaki. Sto se tice linijs, nekad je i Medex vozio Tuzla Sarajevo sa MB 303
-
Da, da, Cosmos je jedno vreme bio jak, za BL je, čini mi se vozila i Lastra iz Lazarevca, iz Novog Sada za Istočno Sarajevo je išao i Ristić Comerce, ne znam ni šta je sa Rumatransom, mislim da su i oni imali neku liniju za BIH. Sećam se isto da je često znao jedan Aleksin bus biti u Bijeljini, jer je previše studenata bilo za jedan bus, pa su 2 išla od Bijeljine do NS-a, a u Bijeljini je uvek bilo parkirano neko vozilo od Autoboke, isto jedan jak prevoznik tada...Setih se sad i Prnjavorexpresa, mislim da su oni vozili Prnjavor-BG. Nema tog čoveka koji je išao preko koridora, a da mu nije poznato odmaralište u Slatini, nema koji bus tamo nije išao. Do skoro je i Prevoz Golub iz Kotor Varoša išao za NS..
-
Nema tog čoveka koji je išao preko koridora, a da mu nije poznato odmaralište u Slatini, nema koji bus tamo nije išao
Motel/Restoran Mladost u Donjoj Slatini kod Šamca... Dobro ga se sjaćam iz dječjih dana, ušlo mi je u uši kako smo često putovali u BG (ne baš dobrim povodom no ne bih o tome). Nije bilo prevoznika koji tamo nije pravio pauzu. Mislim da je bila i jedna benzinska pumpa. Danas ja mislim niko tu ne staje, Smiljić i Golubić ja mislim da pauziraju na Šešlijama, Mrđa ne znam, Bočac po danu u Lončarima, a po noći na MB Radić u Brezovom polju (između Brčkog i Bijeljine).
OT, ali gdje ostali na koridoru prave pauzu, gdje pravi Neobas BL-BG i Semberija Bijeljina-BL?? Kodeks i Fenix pretpostavljam da pauziraju isto na Šešlijama?
-
Da i Prnjavorexpress imali su lijepog Sanosa ili MB 303.
Upravu si i Lastra je vozila.
I Sidexpress je vozio za NS, Pavlovic je vozio za BG.
Ne znam, ali u to vrijeme je bilo vise putnika, manji prevoznici su lakse linije odrzavali
-
Bila je i pumpa tu, kada se prestalo ići u Mladost, onda je većina prešla u Šamac, u restoran kod Gasprom pumpe, kod kružnog, međutim bar Bočac, više ne ide tamo. Oni koliko znam na Zrenjanin-NG prave pauzu od desetak minuta u Sremskoj Mitrovici na stanici, u Lončarima 15,20 minuta i u Derventi 5,10, a kad idu za Zrenjanin u Derventi 10,15 minuta i u Šamcu, samo sam davno išao, pa nisam siguran. Ovaj u 21 iz NS-a na MB Radiću, tu i u povratku. Tu sam znao viđati ove za BG linije, Pixija, onda Mrkonjić na liniji za Suboticu, Smiljić BG. Bočac u 8 i 30 i u koop. sa Touristom pravi u Ločarima koliko znam, a Šipovo-NS preko HR na prvoj pumpi posle prelaska u SRB se zna napraviti. Nikada nisam išao Fenixom i Auto kodeksom pa ne znam. A sa Milinovićem sam išao jednom i stajao je kao prigradski bus na svako mesto, pa se ne sećam gde je pravljena pauza... 😂
-
Preko hr kad idu staju u Srbiji na prvoj pumpi ili drugoj.
A u povratku na prvu pumpu u Hrvatskoj nakon granice.
Stajali su busevi isto u Slatini, ali ne u restoranu Mladost, nego onom kilometar više.
-
Upravo tako, kad idu iz Srbije prave na Ini kod iskljucenja za Zupanju a u ulasku u Srbiju na prvoj pumpi poslije ulaska na autoput. Mrdja u polasku pravi navece na MB Radic a u povratku u Samcu kod kruznog toka. Milinovic na liniji za NS preko Hrvatske pravi pauzu u Gradisci kratku i u Backoj Palanci kratku, u povratku na Ini isto na iskljucenju za Zupanju
-
Majko draga sta prevoznika i linija iz Bosne za Srbiju nabrojaste, kao da milioni ljudi iz BiH zive u Srbiji i obratno.
Nije ni cudo, sto ima toliko krseva na linijama i sto prestaju ljudi voziti
-
Jbg ima i danas iz BL po 10 polazaka i za Novi Sad i Beograd.
Ono što sam ja zapazio, 90% ljudi koji idu za Srbiju iz BL ide preko Hrvatske, gp Gradiška i gp Brod.
Ovo ostalo što koridorom ide, dosta od kabotaže zavisi.
Generalno baš ima puno polazaka i za Srbiju, Njemačku, Austriju, Zagreb...
Prema ostatku Hrvatske, ima toping i kooperanti u pola 12 za Rijeku i Pulu, za Split nema redovne linije koliko znam.
-
Kad smo kod prevoznika koji više ne egzistiraju, spomenimo i gigant iz Novog Grada, Kozaraprevoz. U zlatna vremena su imali dvije linije za Srbiju:
Liniju Kostajnica - Bačka Palanka, vozili sa 2 ljubičasta TAM-a 190 prvo sami a kasnije se ubacila Vojvodina kao kooperant
Liniju Novi Grad - Apatin (kooperant Severtrans), vozili su je sa rozim Marbusom i TAM-om 260 a kasnije sa Specijalkom
Uz ove informacije, Milenko nam šalje i jednu fotografiju koja datira iz 2001. god. a napravljena je kod Mladosti
(https://i.postimg.cc/8Pzhxr0S/viber-image-2020-04-08-13-15-10.jpg) (https://postimages.org/)
Kasnije, pred svoj raspad, Kozaraprevoz je imala samo liniju Kostajnica - Novi Grad - Prijedor - Banja Luka, sa polaskom iz Banjaluke u 11:00h.
-
A dok sam putovao busom mogu reći da sam primetio da dobar broj ljudi nema pasoše, pa ide na ličnu preko Rače, a i što se tiče prenošenja stvari, lakše je tu preneti više stvari, nego preko EU, bez obzira što je u pitanju tranzit. Petkom u 12 i 15 iz NS-a je uvek bio prepun bus i to pretežno se to isprazni do Lončara, ali i odatle bude fina brojka, isto važi i za 15h iz NS-a, Zrenjanin-NG. Isto tako nedeljom na Brodu bude lepo popunjen bus. A dok je Aleksa vozio, znalo se da od Modriče do Bijeljine ljudi stoje, da bi u Bjeljini(16h) do NS-a ispunili 2 busa... A da se nadovežem na spomen krševa, još je i dobra danas situacija, kakva je bila. Za vozni park, skidam kapu prevoznicima u HR, stvarno retko naletiš na krš tamo
-
Jedno vrijeme je i Saobravaj Zabalj vozio kooperaciju sa Bosnaexpresom iz Novog Sada.
A sto se tice polazaka, dosta toga je nazalost prazno. Milinovic nerjetko iz Bjeljine prema Beogradu prazan ode ili su vecinom to 2 3 putnika sto je tuzno.
Poslano sa mog SM-A202F koristeći Tapatalk
-
Ne znam da li je neko pomenuo Autoprevoz K. Dubica, oni su takodje pocetkom 2000ih imali Cityliner H.
Inace dok su ovi gore nabrojani vozili tad nije Milinovic imao nijednu liniju mislim, a i za Bocac je pitanje kad se pojavio na linijama.
Bila je i Spedicija Tours Bugojno Beograd.
Mislim da je i Slavija Tours imala liniju
-
Mozda ima malo previse izbora i previse opcija na liniji BL -NS ali mogu reci da me je jako iznenadilo sto se svi ti prevoznici drze zajedno i imaju skoro svi iste cene karata .Retko je videti danas takvu kolegionalnost na linijama :)
-
Da napisem jos nesto o firmi Gras iz Istocnog Sarajeva..Vjerovatno cu nesto zaboraviti u procesu pa cu dopuniti ako se sjetim.
.....
Evo iz moje arhive par slika, gdje se vidi da su imali barem ova tri stara Sanosa 314/415 i jedan noviji...
(https://i.postimg.cc/02WsR3gz/dsc00802oc.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/ZYjkpg5w/DSC06187.jpg) (https://postimg.cc/py91ts8j)
(https://i.postimg.cc/Ss7BZ17N/dscn2355c.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/XqjTtKQK/dscn3125u.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/BvD9FnjF/rscn2365.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/50VcSWzR/rscn2380.jpg) (https://postimages.org/)
i zadnje prije rashoda u Podlugovima
(https://i.postimg.cc/kgLPDbg9/DSCN0660.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/mkm04c5v/DSCN1049.jpg) (https://postimages.org/)
Jedno pitanje, prije cca 10tak godina kod stare Zeljeznicke stanice Stambolcic(kod Pala) je bio dugo vremena parkiran MAN FRH, prevoznik Lacan. Neko nesta vise zna o toj firmi?
što se tiče Lacana, iz arhive sam izvukao samo ova dva koja sam slikao
(https://i.postimg.cc/65wmjhyy/lacan-1.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/dVNN0Pny/lacan-2.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/Jh9TbNf7/lacan-3.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/fLm853sc/lacan-4.jpg) (https://postimages.org/)
-
Imas li ti Dubster Sliku od CTS IS onog njihovog Crvenog Ikarusa neznam tacno Seriju Sto je vozio Terminal Ilidza - Lukavica
-
e to nemam...
-
Godinama parkiran u Han Pijesku, na vrhu sajbe pise Domaljevac
(http://s1.busphoto.eu/photo/02/66/80/266801.jpg)
BUSPHOTO.EU
-
Nekad bio kod Lucića iz Domaljevca, e sad jel negdje još poslje bio...
-
Bjeljevac Turs Kalesija, MAN SÜ240 slikan u Potocarima
(https://live.staticflickr.com/4746/38545132450_5c099cf0f6_k.jpg) (https://flic.kr/p/21J6SZ9)Balevac Tours, MAN SÜ240 (https://flic.kr/p/21J6SZ9) by Dennis Holm Petersen (https://www.flickr.com/photos/leyland-dab/), on Flickr
-
Dali ima ko u Arhivi Centrotransa Sliku od RJ Focatrans - Foca , Naime R.O je Nazalost ugasena , Nemilim Dogadjajima Pocetkom 90 ih
-
Autotrans Vareš
(https://i.imgur.com/Nc9rMPD.jpg)
(https://i.imgur.com/ad3zhpJ.jpg)
-
Vlasenica Tours, Srebrenica. Ova je firma mislim bila u vlasnistvu Transmonta iz Kladnja.
(https://i.imgur.com/hIGdLMl.jpg)
alamy.com
-
Bonavia iz Kalesije.Radili su liniju 13 Tuzla-Kalesija negdje 1997-8 ali su ubrzo ugašeni.Neki članovi če prepoznati i vozaća.
(https://i.postimg.cc/9XtDxSQM/samir-bonavia.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/KjN4RKHL/samir-bonavia.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/65WyF08h/samir-bonavia.jpg) (https://postimages.org/)
-
stara kajla Samir.
Extra slike :D
Šta su imali još osim Setre?
-
Sve slike su ratni isječci sa YT pa evo par pitanja:
Čiji je Ikarus, snimljen u Busovači? Možda GRAS koji je otet? - https://www.youtube.com/watch?v=yZRH90Go8dI (https://www.youtube.com/watch?v=yZRH90Go8dI)
(https://i.postimg.cc/Wz0RsnXv/Clipboard12.jpg) (https://postimages.org/)
Snimak iz Gornjeg Vakufa, jel ovo bus Vranicatransa i kojeg? - https://www.youtube.com/watch?v=hAEPhgl6XVI (https://www.youtube.com/watch?v=hAEPhgl6XVI)
(https://i.postimg.cc/xTyr76XG/Clipboard13.jpg) (https://postimages.org/)
Zna li neko čija bi mogla biti Dubrava snimljena u Travniku? - https://www.youtube.com/watch?v=vRX-7cOTh-k (https://www.youtube.com/watch?v=vRX-7cOTh-k)
(https://i.postimg.cc/59zW541R/Clipboard16.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/TYXMCz3Y/Clipboard17.jpg) (https://postimages.org/)
-
Centrotrans je imao nekoliko takvih Ikarusa pa moguce da je i njihov.
-
jesu i CTSovi bili crveni?
-
Evo jedne fotke koju je Amfan postavio na forum autobusi.org još 2017. godine. Kao što se vidi, na njoj je MAN SÜ 240 prevoznika "Arsenal bus" uslikan na autobuskoj stanici u Prijedoru krajem '90-tih godina (sudeći prema tablicama sigurno '98 ili '99). U pozadini se vidi Autotransportov narandžasti Fiat koji je sigurno iz one čuvene italijanske poslijeratne donacije, a ovaj bus na lijevoj strani nisam siguran koji je.
Ima li neko više informacija o ovom prijedorskom?? prevozniku (od kada do kada je vozio, na kojim linijama, vozni park i slično)?
Autor fotografije: Alain Mugica
(http://i1081.photobucket.com/albums/j356/AMFanovPBaccount/AMugica/MAN%20SL200%20Zenica%201997a.jpg)
-
Ovaj pored je Sanos S-415, ne znam koji prevoznik, konram da je Autotransport PD
-
MAN SL 200 banjalučkog prevoznika Miron, 2007. godina.
(http://www.phototrans.eu/images/photos/original/97/156052.jpg)
(https://phototrans.eu/images/photos/original/267/181512.jpg)
-
čemu postavljanje istih slika koje se nalaze u ovoj temi već?
http://www.bhbus.ba/forum/index.php?topic=937.45
-
Znam da su iste slike, ali ne vidim ništa loše da budu i ovdje jer u pitanju je prevoznik koji više nije aktivan, a ova tema je za prevoznike koji više nisu aktivni. Pored toga, ove slike predstavljaju ne samo prevoznika koji nije aktivan nego i dio istorije GP-a Banja Luka, te stoga smatram da bi ove slike mogle pripadati dvjema temama.
-
pa daj ih onda postavi još i u dio o proizvođačima pa da imamo onda zaokružen ciklus....
Druže nema potrebe gomilati isti materijal u različite teme. Dovoljno je u jednu temu.
-
TAM 260 A 116 P drvarskog prevoznika "Autoprevoz ekspres" u Banjoj Luci 13.09.1997. godine. Nažalost, nemam nikakvih informacija o prevozniku.
Malo me buni to što na autobusu piše "Autoprevoz ekspres" Drvar (na drugoj slici) a registracije su mu banjalučke (vidi se na trećoj slici, bar koliko ja mogu pročitati).
(https://i.imgur.com/V8xsfWa.png?1)
(https://i.imgur.com/VfWpDqv.png?1)
(https://i.imgur.com/QIt0btg.png?1)
Foto: printscreen AP Archive.
Na ovom videu, sa koga potiču slike iznad, od 00:15 do 00:33 može se čuti zvuk motora tog busa, koji je inače bio karakterističan za TAM-ove buseve.
http://www.aparchive.com/metadata/Bosnia-Municipal-elections/b5214b3ba4535340d8c1d7f1441f329a (http://www.aparchive.com/metadata/Bosnia-Municipal-elections/b5214b3ba4535340d8c1d7f1441f329a?query=banja+luka¤t=5&orderBy=Relevance&hits=40&referrer=search&search=%2fsearch%2ffilter%3fquery%3dbanja%2520luka%26startd%3d09%252F01%252F1997%26endd%3d09%252F30%252F1997%26from%3d1%26orderBy%3dRelevance%26allFilters%3d01%252F09%252F1997-30%252F09%252F1997%253ADate%26ptype%3dIncludedProducts%26_%3d1599043093943&allFilters=01%2f09%2f1997-30%2f09%2f1997%3aDate&productType=IncludedProducts&page=1&b=1f329a)
The_Dubster: Editovanje linka
-
Prevoz Pljevlja, slikano na Željezničkoj u Sarajevu koja je tad bila i autobuska(https://i.imgur.com/AbKDwCY.jpg)
izvor: forum klix, tema: Slike starog Sarajeva
-
Prevoznik nepoznat, godina slikanja takođe, a bus mislim da je O302 ali ni to nisam sasvim siguran
(https://i.postimg.cc/jqWGdccZ/FB-IMG-1609269617603.jpg)
Izvor: fb grupa "Pula iz vremena Jugoslavije"
-
Zagrebački transporti, danasnji Croatia Bus.
-
Croatia Bus da, ali ne današnji, nego nekadašnji gospodski "svijetlo plavi".
-
S tim da se po shemi vidi da je ovo originalno O302 od Autotransporta Zadar, koji je ZGT preuzeo sredinom 1980-ih.
-
7. juli, ŠabacŠabac 60-ih
(https://i.postimg.cc/SQvPW7nL/Screenshot-20210129-025511-Instagram.jpg)
Izvor: instagram (@yugo.nostalgija)
-
1975. godina, na slici je TAZ Dubrava D-10 prijedorskog Proletera
(https://i.postimg.cc/PJ2n2hNR/FB-IMG-1613765108547.jpg)
Izvor: fb grupa FAP autobusi i kamioni
Ne znam jel ovo prevoznička firma ili prevoz radnika
-
Drinatrans Zvornik, danas Euro Bus Zvornik.
(https://i.postimg.cc/pVjffxCk/FB-IMG-1614460320687.jpg)
(https://i.postimg.cc/7YVT9L21/FB-IMG-1614460288230.jpg)
Izvor: Facebook/Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije
-
Po postovima na fb ovo bi trebao da bude Sanatrans 1974
(https://i.postimg.cc/1R0F2Gtt/20210320-232022.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/cHyK5CGw/20210320-232111.jpg) (https://postimages.org/)
Za ovaj također stoji da je Sanatrans ali sumnjam zbog natpisa kao da stoji Autotransport, sad da li je postojao kad Autotransport Ključ,Una,Sana tako nešto ne znam
(https://i.postimg.cc/xdbJRHh9/20210320-232049.jpg) (https://postimages.org/)
Izvor: fb grupa stare slike Sanski Most
-
Zadnja slika (Dubrava D10) je Autotransport Prijedor.
-
Bosnaprevoz tj. Bosnaexpress Doboj. Odlucio sam postavit ovdje jer je firma danas podijeljena na dva dijela.
(https://i.postimg.cc/cJCBsSvR/FB-IMG-1620120995076.jpg)
(https://i.postimg.cc/JzvGkVTc/FB-IMG-1620121001820.jpg)
(https://i.postimg.cc/C1YMGFbD/FB-IMG-1620120998023.jpg)
(https://i.postimg.cc/6QVt5DFQ/FB-IMG-1620121093506.jpg)
(https://i.postimg.cc/VLbykxCc/FB-IMG-1620120958978.jpg)
Izvor: Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/Dragan Arsenovic
-
Jasenik Bratunac
(https://i.postimg.cc/V6VKnNCL/FB-IMG-1620121603809.jpg)
Srebrenica Prevoz
(https://i.postimg.cc/GmtJJRb4/FB-IMG-1620121605939.jpg)
Izvor: Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/Slavisa Zivkovic
-
Bosna Livno
(https://i.postimg.cc/bYbMMQVn/FB-IMG-1620737531268.jpg)
Izvor oznacen na slici
-
Dubrava 1420, Krupatrans
(https://i.postimg.cc/JhrfbLTj/FB-IMG-1620938631608.jpg)
Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/Florentino Ariza
-
Autoprevoz Mostar
(https://i.postimg.cc/sgdD6zyq/FB-IMG-1620989245750.jpg)
Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/Hrvoje Mikulic
-
Dubrava 1420
Pa vodila se upravo rasprava o tome koji je model na slici. D2219
-
DA SE NE ZABORAVI
Autobuska stanica A.D. „Autoprevoz“
Ulica: Čede Kovačevića 12
78400 Gradiška
Informacije: 051/813-500 (http://tel:051/813-500)
Finansijska i saobraćajna služba: 051/813-506 (http://tel:051/813-506)
Direktor: 051/813-507 (http://tel:051/813-507)
Fax: 051/813-410 (http://tel:051/813-410)
e-mail: autoprgr@teol.net (http://mailto:autoprgr@teol.net)
www.autoprevoz-gradiska.com (http://www.autoprevoz-gradiska.com/)
Vozni park:
4 - Higer KLQ6891GA
030-T-700 - gbr 125
030-T-702 - gbr 126
030-T-701 - gbr 127
030-T-738 - gbr 134
6 - Higer KLQ6109Q
030-T-709 - gbr 128
030-T-710 - gbr 129
030-T-711 - gbr 130
030-T-712 - gbr 131
030-T-733 - gbr 132
030-T-734 - gbr 133
9 - TAM 190A110 T
664-K-213 - gbr 111
404-J-081 - gbr 113
085-T-696 - gbr 114
542-M-183 - gbr 115
542-M-180 - gbr 116
085-T-696 - gbr 114
085-T-698 - gbr 117
322-T-185 - gbr 118
322-T-186 - gbr 119
322-T-184 - gbr 120
4 - TAM 222A110 T
672-A-143 - gbr 121
672-A-142 -gbr 122
543-J-648 - gbr 123
797-A-804 - gbr 124
1 - Iveco Eurobus
730-M-210 - gbr 101
1 - TAZ Dubrava A 21?
J17-O-032
Vozila koja više nisu u voznom parku:
TAM 190A110 T 974-K-216 gbr 109 Rashod
Tamovi su pretpostavljam rashodovani, ako neko ima neku info neka javi gdje je koji završio. Sto se tiče Higera, njih je sve kupio Žak? Tri ova 6109 su prodana dalje, jedan sa kamionskim farovima je prodan u Štrbac Tours, a tri koja su ostala u originalu su prodani u Jelah bus odnosno Gare Tours i autoškoli Borac iz Bijeljine. Gbr 133 se još prodaje na Olxu, ne znam gdje je šesti. Sto se tiče gradskih, 126 i jedan obnovljeni se prodaju na Olxu, za druga dva ne znam gdje su. Zna li neko koj je sudbina Eurobusa? On je tu jedini koji se mogao izvuci pored Higera.
-
Krivaja Zavidovići
(https://i.postimg.cc/mZXLxtF1/FB-IMG-1621761594332.jpg)
Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/Florentino Ariza
-
Bosnaprevoz Doboj
(https://i.postimg.cc/cLv2hv4Q/FB-IMG-1621870033394.jpg)
Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/Zlatan Ostojić
-
Slavija Prevoz Banja luka. Na njenim temeljima je nastao današnji Aldemo
(https://i.postimg.cc/RhzjRRqK/574552-423273751036053-196084121-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/KYCXKF29/545673-423274524369309-897717022-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/wB18TMSy/542988-423274831035945-1702270429-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/P5rn92yM/551920-423273797702715-272301789-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/wTgCR0Cd/581176-423274451035983-568339941-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/85v2M3kT/562013-423274571035971-1563050173-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/7Y4kMxTd/529669-423274121036016-2071147040-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/sx9b0hZ8/575286-423274634369298-190841791-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/Y26cSJy3/580527-423274594369302-1051958146-n.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/kg1PmKhP/564973-423274157702679-577088721-n.jpg) (https://postimages.org/)
Ova 215-ka je otišla Raletu, a od njega Drljiću. Ovaj kratki MAN 726-J-542 je završio kod Pavlovića.
Slike sam dobio na Viber
-
Saurer RH580 prevoznika Žis Laktaši (kasnije se zvao M-Diss), koji je ugašen ako se ne varam prije oko 8 godina. Ovaj prevoznik je redovno vozio liniju 15 (Banja Luka - Laktaši) a od voznog parka sjećam se ovih plavih Saurera ali i po nekog Mercedesa O 405. U pozadini se vidi žuti Saurer nepoznatog mi prevoznika, Milinovićev TAM 260 A 116 P i ovaj treći nisam siguran da li je Mercedes O 303 ili Sanos S 315
(http://phototrans.eu/images/photos/original/262/181507.jpg)
Izvor fotografije: phototrans.eu http://phototrans.eu/14,181507,0,Saurer_RH580_642_J_366.html (http://phototrans.eu/14,181507,0,Saurer_RH580_642_J_366.html)
Evo i jednog njihovog Mercedesa O 405 (ovaj ima reklamu Limometal, sjećam ga se) a jedan je imao i neku žutu reklamu "T90 Laser". Ne znam da li je to bio ovaj isti ili drugi O 405. Iza njega se vidi jedan bus takođe ugašenog prevoznika Slavija prevoz (najvjerovatnije Mercedes O 307), o njemu je Marko pisao u prethodnom postu
(http://i294.photobucket.com/albums/mm99/tamlover_photos/BL24.jpg)
Izvor fotografije: autobusi.org https://www.autobusi.org/forum/index.php?topic=3549.0 (https://www.autobusi.org/forum/index.php?topic=3549.0)
-
Žuti Saurer je isto njihov, vozili su linije za Laktaše, za Srbac i Srbac - Novi Sad koridorom. Sanos S 315.2 je od MiG Tours a TAM 260A116P (ili 190A110P?) je, kao što se i vidi, Milinović.
Bilo bi zanimljivo vratiti se 15-20 godina unazad pratiti bus scenu i slikati buseve :D Mogu zamisliti koliko je bilo TAM-ova ovakvih kao Milinovićev na ovoj slici i Sanosa od S-115 preko S-314 i S-415 do S-315.2 i S-315.21 :D Ti busevi, kao i gradski Ikarusi i Avtomontaže mi bude neku nostalgiju i mogu osjetiti duh tog vremena kad su tada (i mnogo prije) zglobni IK-16x vozili Beogradom ili zglobne Avtomontaže SG220 kad su se probijale kroz riječku gužvu dok još nije bilo obilaznice
S druge strane samo zamislite vrijeme kad nam Setre 500 za 20-30 godina budu stare kao danas Setre 200 hahaha
-
Bosnaprevoz Doboj, danasnji Bosnaexpress. Tu je logo Centrotransa, pa su vjerovatno bili u njegovom sastavu.
(https://i.postimg.cc/TYpxRFhh/FB-IMG-1627243191815.jpg)
Autosaobraćaj Bihać. Zna neko nesto vise o ovoj firmi?
(https://i.postimg.cc/YqZHjRmR/FB-IMG-1627243197963.jpg)
Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/Antunovic Mato
-
Nisam siguran da li na starom bhbus forumu ili autobusi.net ali postoji legendarna slika ovog SAURER-a na stanici u NS koji je bukvalno dovukao putnike verovatno na toj liniji NS-Srbac
http://phototrans.eu/images/photos/original/262/181507.jpg
-
Dugo je saurer vozio tu liniju. Bio je bas redovan
-
(https://3.bp.blogspot.com/-s1X-DW4bhSg/Wm3rUKJdl8I/AAAAAAAAB50/6uW4M-9kclo_fdkYoHLBCcFk1FdNGC2LQCLcBGAs/s1600/1.jpg)
(https://1.bp.blogspot.com/-wEsRIaBj4NQ/Wm3rTrVerTI/AAAAAAAAB5w/xBZG13JuDQwbQ_mmkPANQfWqlc3WVBaRQCLcBGAs/s1600/2.jpg)
(https://2.bp.blogspot.com/-ZeBttg5rlNc/Wm3gFNTOeyI/AAAAAAAAB4s/7hY67_5xDawZ9rcRQpgp58vg7m2xUfP1ACLcBGAs/s1600/1.jpg)
(https://3.bp.blogspot.com/-WcRkKdfyXyE/WmzpkFzO4xI/AAAAAAAAB1E/vBx9Q9hJ3zEvE2uC2v_7VE4k6OVE9guKACLcBGAs/s1600/Da%2Bsortiram%2B3881.jpg)
(http://2.bp.blogspot.com/_Vf5tXu8SE90/Sg3LAX8dheI/AAAAAAAAAj0/V3JrSUDXpJQ/s1600-h/buna+2009.+014.jpg)
http://autobusi.blogspot.com/?m=1
-
Prva dva su Jasmin trans, firma i dalje radi. AP Tešanj je kupio Centrotrans? Autobusi su rasprodani/isječeni, stanica i linije preuzeo CTS?
-
Mislim da nije, nego je firma otišla u stečaj, a imovina rasprodana da se namire troškovi, a CTS je kupio samo stanicu i preuzeo liniju.
-
A ovaj Elem Turs jel od Kantića uzeo ovu 303-jku ili je kopirao njegovu šemu?
-
prema informacijama sa starog foruma od člana čiji je otac vozio ovaj bus - da, bus je ex-Kantić original. Kasnije prodan Roadu kad je firma propala.
-
Hvala na brzom odgovoru :D
-
Salinea
(https://1.bp.blogspot.com/-TpIoySsS-DQ/Wm3ypfbIi_I/AAAAAAAAB6I/2EqMeTffmvEmmAccSaZyfi3pB_57-aY8gCLcBGAs/s1600/7.jpg)
(http://1.bp.blogspot.com/_Vf5tXu8SE90/SZb8MoyW4DI/AAAAAAAAAX4/OaEbc2eeE98/s1600/Foto+Jusi%C4%87+Aljo+Mahala+(25).jpg)
(https://2.bp.blogspot.com/-OY32xOTFLjo/Wmzp_oCpkcI/AAAAAAAAB1I/8rdb4dG2qqQ42G-m0_3qrK7SBUCISkcBACLcBGAs/s1600/34.jpg)
(http://2.bp.blogspot.com/_Vf5tXu8SE90/Sg3LAX8dheI/AAAAAAAAAj0/V3JrSUDXpJQ/s1600/buna+2009.+014.jpg)
Ovo je navodno prvi troosovinac u BiH poslije 95'te, te se jedno vrijeme nije mogao registrovati zbog trece osovine
(http://3.bp.blogspot.com/_Vf5tXu8SE90/Sg3KDsC5kOI/AAAAAAAAAjk/mYKcHeDYRg0/s1600/buna+2009.+012.jpg)
Postoji li ova firma jos?
(http://2.bp.blogspot.com/_Vf5tXu8SE90/SarytrtnojI/AAAAAAAAAew/jubOQO_aJVw/s1600/Kopija+od+Picture+038.jpg)
-
MM Srce Bijeljina
(http://4.bp.blogspot.com/_Vf5tXu8SE90/SZV4a5Xd1sI/AAAAAAAAAXE/uSFMnwD5fYA/s1600/Foto+Jusi%C4%87+Aljo+Mahala+%2823%29.jpg)
Autoprevoz Tesanj
(http://1.bp.blogspot.com/_Vf5tXu8SE90/SZVzg05yeiI/AAAAAAAAAWg/7Ppy2gtYPVY/s1600/Foto+Jusi%C4%87+Aljo+Mahala+%286%29.jpg)
-
Globus postoji jos uvijek
Imaju sad ja mislim samo 1 VanHolla cityliner 116 je otisao ja msm kod Vinela.
-
gdje je Irizarka od Salinee završila?
-
Globus postoji jos uvijek
Imaju sad ja mislim samo 1 VanHolla cityliner 116 je otisao ja msm kod Vinela.
Vidio sam ja danas Globusov N116 u Sarajevu, nazad su bile oznake od Globusa ne od Vinela
-
Kod vinela bi trebao biti medexov city
-
https://m.youtube.com/watch?time_continue=51&v=8EBh7qz9K7Y&feature=emb_logo
-
A jesu nekad i drmali na liniji za Neum, koja je bila tokom cijele godine
-
Dio flote jugoslovenskog i crnogorskog giganta, Autoboke
https://www.instagram.com/p/CW8zhlXIBGK/
-
Da se prisjetimo još jednog prevoznika koji je u poslovanje ušao 2018. sa dva visokoturistička autobusa marke Setra, imali su dobre sigurne ture, ali je ko.ro.na učinila svoje i gazdu primorala da sav fokus stavi na sektor prevoza tereta, a sektor prevoza putnika, nakon tri godine uspješnog rada, zatvori
Jedan video, pozdrav vozačima Borislavu i Miroslavu: https://www.youtube.com/watch?v=JSx44bcnlsc
Takođe, o ovom prevozniku se pisalo i na portalu, preko dopisništva iz Prijedora: https://www.bhbus.ba/2019/11/17/bhbus-u-posjeti-kompaniji-braca-simic/
-
Prve dvije slike su moje, zadnja je skinuta sa fb grupe AUTOBUSI
(https://i.postimg.cc/W1kQvVqb/336517-2534262555064-1966981303-o.jpg)
(https://i.postimg.cc/K8BsW5C1/337544-2651027234108-1704595464-o.jpg)
(https://i.postimg.cc/MTdLDKNt/271383858-10221927406199950-1675807223565945004-n.jpg)
-
Markusa se sjećam, nije bila loša firma,dok se recimo slabo sjećam Prnjavor expresa. Kad smo mi krenuli s projektom oni su već bili grohnuli, a kažu nekad si bili baš jaka firma.
-
Prnjavor express ugašen 2015-16, bhbus je postojao već 5-6 godina...
Markus je imao veze sa Pixi Tradeom
-
(http://www.srvi-sbk.com/images/i/14.jpg)
Izvor (http://www.srvi-sbk.com/apel_promet.html)
-
Busevi dubičkog Autoprevoza čiju sudbinu nismo upratili, hvala Mladenu na info putem pp
Autoprevoz AD Kozarska Dubica
Vojvode Putnika bb
tel/fax:+387 52 411 346
Vozni park:
Gbr. Registracija Vozilo
037 972-K-599 TAM 190A110T - rashod 2017g
039 A96-M-389 Setra S 215 HD - isto rashod 2017 ali je u 8 mj 2012 dobila tablice O12-J-545
042 884-J-603 Steyr SML14H256 - rashod 2010 g
043 M25-K-549 Steyr SML14H256 - rashod 2017g
045 050-K-989 Neoplan Cityliner N 116 H - isto
046 775-T-573 Neoplan Cityliner N 116 - isto na žalost
047 O24-A-305 Isuzu Turqoise I - Jelah bus
048 O31-E-221 Isuzu Turqoise I - Jelah bus
049 E80-K-746 Isuzu Turqoise I - Jelah bus
052 299-K-158 Setra S 215 HDH - Razbijena u 02.13g a rashod 2017g
053 299-K-186 Setra S 317 HDH - Bila u BG u Unacopu pokvarena sad jel rashodovana to ne znam
054 748-M-691 Mercedes Sprinter 412 D - oduzeta za porez kao i 050,051,055 a Sprinter 054 je bio u Lungo Mare, Gorazde prevoz, sad je u vlasništvu nekog fudbalskog kluba iz krajine!
Vozila koja su napustila vozni park neposredno pred gašenje firme i koja smo upratili nakon gašenja su sljedeća:
Gbr. Registracija Vozilo Novi vlasnik
030 299-K-190 Sanos S 315 MVP Rashod
031 xxx-A-xxx Sanos S 315 MVP Rashod
032 T54-E-556 TAM 190A110T Rashod
033 388-A-134 TAM 190A110T Novi vlasnik nepoznat (Novi Grad)
034 388-A-135 TAM 190A110T Draženko, Prijedor
035 446-J-029 TAM 190A110T Draženko, Prijedor
036 972-K-598 TAM 190A110T Milinović, Prijedor
038 xxx-K-xxx Steyr SML14H256 Rashod
040 884-J-602 Steyr SML14H256 Rashod
041 884-J-603 Steyr SML14H256 Rashod
044 752-J-231 Steyr SML14H256 Rashod
050 989-M-602 Setra S 250 HD Special Lungo Mare, Kakanj
051 M25-K-548 Setra S 315 HDH Lungo Mare, Kakanj
055 748-M-690 Irisbus Daily Lungo Mare, Kakanj
-
DA SE NE ZABORAVI
Autobuska stanica A.D. „Autoprevoz“
Ulica: Čede Kovačevića 12
78400 Gradiška
Informacije: 051/813-500 (http://tel:051/813-500)
Finansijska i saobraćajna služba: 051/813-506 (http://tel:051/813-506)
Direktor: 051/813-507 (http://tel:051/813-507)
Fax: 051/813-410 (http://tel:051/813-410)
e-mail: autoprgr@teol.net (http://mailto:autoprgr@teol.net)
www.autoprevoz-gradiska.com (http://www.autoprevoz-gradiska.com/)
Vozni park:
4 - Higer KLQ6891GA
030-T-700 - gbr 125
030-T-702 - gbr 126
030-T-701 - gbr 127
030-T-738 - gbr 134
6 - Higer KLQ6109Q
030-T-709 - gbr 128
030-T-710 - gbr 129
030-T-711 - gbr 130
030-T-712 - gbr 131
030-T-733 - gbr 132
030-T-734 - gbr 133
9 - TAM 190A110 T
664-K-213 - gbr 111
404-J-081 - gbr 113
085-T-696 - gbr 114
542-M-183 - gbr 115
542-M-180 - gbr 116
085-T-696 - gbr 114
085-T-698 - gbr 117
322-T-185 - gbr 118
322-T-186 - gbr 119
322-T-184 - gbr 120
4 - TAM 222A110 T
672-A-143 - gbr 121
672-A-142 -gbr 122
543-J-648 - gbr 123
797-A-804 - gbr 124
1 - Iveco Eurobus
730-M-210 - gbr 101
1 - TAZ Dubrava A 21?
J17-O-032
Vozila koja više nisu u voznom parku:
TAM 190A110 T 974-K-216 gbr 109 Rashod
Tamovi su pretpostavljam rashodovani, ako neko ima neku info neka javi gdje je koji završio. Sto se tiče Higera, njih je sve kupio Žak? Tri ova 6109 su prodana dalje, jedan sa kamionskim farovima je prodan u Štrbac Tours, a tri koja su ostala u originalu su prodani u Jelah bus odnosno Gare Tours i autoškoli Borac iz Bijeljine. Gbr 133 se još prodaje na Olxu, ne znam gdje je šesti. Sto se tiče gradskih, 126 i jedan obnovljeni se prodaju na Olxu, za druga dva ne znam gdje su. Zna li neko koj je sudbina Eurobusa? On je tu jedini koji se mogao izvuci pored Higera.
Samo jedan TAM je preživio, gbr. 122, svi ostali TAM-ovi su isječeni, ali ni ovaj neće dugo, neregistrovan se nalazi negdje oko Srpca.
Gradski Higeri su kod Vidovića i Šatare, oba iz Gradiške. Po jednog gradskog imaju Žak Tours i Tomo Tours.
Vidović je krenuo sa radom od seprembra prošle godine a Šatara radi duži niz godina ali samo lokal (đake).
Turistički higeri su nam poznati.
Hvala Miroslavu na informacijama :)
-
https://youtu.be/h2Ed2A3TaeQ
Šteta što neki nemaju osjećaj kad snimaju ovakav tip klipova (vozila u pokretu)
-
"AM" turs Sarajevo
Hadželi bb
71240 Hadžići
Kontakt telefoni:
033/422-155
062/777-188
amsarajevo@hotmail.com
Vozni park:
1 - Mercedes O 404
K70-T-014
1 - Scania Obradors SW 360
J30-K-293
1 - Isuzu Turquoise II
T89-J-511
2 - Renault Master
crveni T90-E-361
zeleni A16-T-344 - novi vlasnik Pavlović Doboj
Gdje su pozavršavali ovi autobusi i crveni Master?
-
Scania Obradors SW 360
J30-K-293 u B Tours-u u Kiseljak-u gdje je i izgorela zajedno sa 215 HD ex Mega tours!
-
(https://i.postimg.cc/BbH7rnQ3/20220724-191401.jpg)
-
šta je bilo sa Fojnicatrans?
nisam ni znao da su postojali
-
(https://i.postimg.cc/Bb2pmZN7/Screenshot-20221014-213443-Instagram.jpg)
Izvor: instagram.com
-
Autotrans Vareš
(https://i.postimg.cc/dVF9G7xG/FB-IMG-1672608944849.jpg)
Vareš Majdan/facebook
-
oni su imali 5 Dubrava, a 4 različita modela. Na oko isto, ali... :D
-
TAM 170, Mercedes O302 i Setra S140
(https://i.postimg.cc/wT2TpQhP/viber-image-2023-01-20-02-42-35-122.jpg)
(https://i.postimg.cc/GhdhV5sG/Screenshot-1.png)
(https://i.postimg.cc/pdh2KNgb/Screenshot-3.png)
(https://i.postimg.cc/kg5MXRs5/Screenshot-2.png)
-
Preporuka za tmurnu nedelju - jedan jako fin video o kraljevačkom Autotransportu nekada
https://www.youtube.com/watch?v=aoYoA9lcJBk
Titomrsci, nemojte da vas uvod u početku zavara i odvrati od gledanja, premotajte 2-3-4 min. i uživajte
-
Šta bi sa firmom ATP Brod, jel neko upratio gdje su im pozavršavali busevi?
Nemamo temu ni na forumu što znači da nisu aktivni od 2016-17
-
Setre od City Sightseeing Sarajevo - City tour Brčko završile na sječi kod Bude
-
Bjelajac Kostajnica, Ova 404-rka je završila kod Roada pa u Oceanicu, a imali su dvije 215 HD - jednu plavu koja je završila negdje u srednjoj Bosni i jednu crvenu sa Blagussovom šemom, ona je poslije završila u Putnik Prevozu B. Krupa, pa u Ljutotransu pa u Eurotoursu Bihać. Jedini preostali bus, Volvo B10M gazda čuva u garaži kao uspomena i sjećanje na bolje dane
(https://i.postimg.cc/ZYxccLK2/274549040-4617748428336025-2297776097723111969-n.jpg)
Izvor slike: autobusi.net
-
Imali su i 303 niski, ko je preuzeo njihovu liniju?
-
Dnevnu Milinović koju i danas održava,a noćnu ZaM Tours koju je prodao Neobasu da bih je oni prodali Pixi trade koji je potom ugasio.
-
Bjelajac Kostajnica, Ova 404-rka je završila kod Roada pa u Oceanicu, a imali su dvije 215 HD - jednu plavu koja je završila negdje u srednjoj Bosni i jednu crvenu sa Blagussovom šemom, ona je poslije završila u Putnik Prevozu B. Krupa, pa u Ljutotransu pa u Eurotoursu Bihać. Jedini preostali bus, Volvo B10M gazda čuva u garaži kao uspomena i sjećanje na bolje dane
(https://i.postimg.cc/ZYxccLK2/274549040-4617748428336025-2297776097723111969-n.jpg)
Izvor slike: autobusi.net
Ja sam zeznuo nije Eurotours nego EuroTurist Bugojno to je ona plava 215HD E21-J-257 te je tablice i plavu boju dobila u Putnik Prevozu a Bjelajac je kupio direktno od Blagusa i kod Bjelajca je imala tablice 152-T-130 !
Volvo je C10M
-
Ima li neka slika Volva?
-
Odakle je bio ovaj Autopromet
(https://i.postimg.cc/xCbTMbM6/275835685-5011219895639028-5672206176033641217-n.jpg)
(https://i.postimg.cc/zvCzPZdW/275837755-5011220142305670-244741717487934045-n.jpg)
Izvor: fb stranica Stara Banja Luka
-
ŽIS Laktaši (firma se jedan period zvala i M-DISS), slikano 2012.
(https://i.postimg.cc/8c7CKmJz/50921812-2081958058565241-3954881554890620928-n.jpg)
(https://i.postimg.cc/sg7MCmnB/50537490-2081957675231946-9102861619670548480-n.jpg)
-
Nisam znao da je Eurotrans Sarajevo imao autobuse. Zna li neko jesu li imali neke linije. Teretni program je aktivan i danas.
(https://i.postimg.cc/kXjLbsLq/FB-IMG-1680979832049.jpg)
facebook/teretnjaci.ba
-
(https://i.postimg.cc/05FD0qfN/8223-EADD-6797-4-A58-8-F90-F5-E3105-A5-F17.jpg) (https://postimg.cc/mh3PTJKx)
(https://i.postimg.cc/YqFgXynz/D15-F0-AF1-4-B1-D-4305-8823-E60-F78-DAB518.jpg) (https://postimg.cc/crsrCTNv)
(https://i.postimg.cc/3NsG8gRG/DF6-BF413-09-C0-43-BF-8-ACF-D5-AA1-A40-C86-E.jpg) (https://postimg.cc/BPCbNP2Z)
-
Gdje je koji bus završio, jel moguće da je zadnji kod Žilića ili negdje gore?
-
Da bio je kod Žilića pa u Mega travelu iz Kaknja
-
(https://i.postimg.cc/138ZtFD5/FB-IMG-1681351327955.jpg)
Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/facebook
-
Nisam znao da je Eurotrans Sarajevo imao autobuse. Zna li neko jesu li imali neke linije. Teretni program je aktivan i danas.
(https://i.postimg.cc/kXjLbsLq/FB-IMG-1680979832049.jpg)
facebook/teretnjaci.ba
MAN završio kod Hukića, a on ga prodao dalje
Mercedes/Sanos iza završio u Atini
Njihov Skyliner završio u Zenica bus ili Zenicatrans, nisam shvatio najbolje
Jedan bus su prodali i nekom u Kakanj, može biti Kakanj bus
Interesantno je da su imali čak i po sadašnjim mjerenjima najdužu liniju u BiH sa polaskom iz Goražda u Veliku Kladušu, ali nisu dugo radili redovne linije, uglavnom je bio u pitanju vanredni prevoz.
-
Može biti samo Zeni bus, Zenicatrans a ni Zenicabus nisu nikad imali spratne autobuse.
-
Navodno i dalje stoji parkiran u Njemačkoj.
(https://i.postimg.cc/QMdrVhqS/FB-IMG-1687900704408.jpg)
(https://i.postimg.cc/bwThzs1s/FB-IMG-1687900732640.jpg)
facebook/AUTOBUSI - Boban Radosavljevic
-
Pogrešna tema, ta 315 HD i još jedna 315 HDH(vidi se u pozadini) kao i plava 416/417 HDH(post #44 u topicu Prijevoznici iz Njemačke) su u vlasništvu drugog čovjeka, jedina veza sa Štampalo bus iz Tomislavgrada je sto su vlasnici te dvije firme braća. Firma je aktivna a Setre su još uvijek žive ali u lošem stanju kao što se i vidi, pitanje je dal su od 2020. i korone vozili uopste.
-
Ne znam koji je ovo prevoznik bio, neko sa područja Herceg Novog
(https://i.postimg.cc/W1VdMdk2/20230808-183751.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/HLZjD3Px/20230808-183853.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/Pqxr4Yrk/20230808-183858.jpg) (https://postimages.org/)
-
Zna neko nesta o ovoj firmi. Nekada su vozili liniju za Sarajevo?
(https://i.postimg.cc/JnzP47zy/S4100009.jpg) (https://postimages.org/)
izvir: www.cafekajak.com
The_Dubster: Sređivanje posta
-
uradio sam ti ja re-upload slike, jer je meni originalni link bio blokiran.
S obzirom na originalni link, vjerovatno se radi o 2004 godini, a moguće da je i ova firma i njen vlasnik imala veze sa BiH kao i ostali.
Ja ih nikad nisam vidio u SA
-
Ne znam da li je o istoj firmi riječ,ali imaju registrovanu u Sarajevu. Uglavnom prijatelj mi je davno vozio kod njih.
https://www.akta.ba/registar/37954/skandbo-buss-doo-sarajevo
-
(https://i.postimg.cc/6TJ7TqWm/FB-IMG-1695072303440.jpg)
(https://i.postimg.cc/056c645Y/FB-IMG-1695072306624.jpg)
Facebook/AUTOBUSI
-
Interesantno je da su, iako su bili pred gašenjem, bili nabavili nov novcat Higer.
Iako se mnogi sprdaju sa Higerom, novo je ipak novo i nije jeftino...
-
Kod koga je završila 315 GT od Kozaraprevoza?
-
Sanos S 315.2
(https://i.postimg.cc/xT8rZ3zP/Screenshot-2.png) (https://postimages.org/)
Dubrava D1420
(https://i.postimg.cc/W3pFLyj3/1457760-751991561515862-7096344527879755707-n.jpg) (https://postimages.org/)
Izvor: fb stranica EX YU Aviation News
-
Kompas Jugoslavija, 1980/81. god.
(https://i.postimg.cc/FsbC2Nfw/Screenshot-1.png) (https://postimg.cc/4md1cCQ1)
(https://i.postimg.cc/MTjdtS2P/Screenshot-2.png) (https://postimg.cc/ygsmY2Nc)
(https://i.postimg.cc/9fkLGfSw/Screenshot-3.png) (https://postimg.cc/7Cg14qqq)
(https://i.postimg.cc/52xKJTLy/Screenshot-4.png) (https://postimg.cc/fJrfjHHQ)
(https://i.postimg.cc/bw3Cwg9T/Screenshot-5.png) (https://postimg.cc/v4xLPWjg)
(https://i.postimg.cc/Jh0TDXTW/Screenshot-6.png) (https://postimg.cc/Jyw3SsVT)
-
Da se i ja javim nakon dugo vremena. SKANDBOBUS je vozio liniju za Švedsku. Sarajevo - Göteborg. Pored Setre imali su i Skylinera, neka zelena šema bila na njemu. Viđao sam ga 2005-2006 godine.
-
Jesu li nekome predali liniju ili je ugašena?
-
E to je pitanje za dvanaest poena :) :) :) :)
-
Pored Setre imali su i Skylinera, neka zelena šema bila na njemu.
da nije bio ovakav sa šemom, samo stariji model?
https://live.staticflickr.com/7853/45961035155_2ba0f604a8_b.jpg
-
(https://i.postimg.cc/xCPzgRd8/FB-IMG-1705743307812.jpg)
Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije/facebook
-
Zna li neko nesta vise o ovoj firmi i liniji?
(https://i.postimg.cc/y6hG4WNB/FB-IMG-1707086388283.jpg)
AUTOBUSI Ex-YU/facebook
-
(https://i.postimg.cc/44HK1JtT/FB-IMG-1707087995993.jpg)
(https://i.postimg.cc/DZHSKN9D/FB-IMG-1707088000012.jpg)
(https://i.postimg.cc/VLyJG3B0/FB-IMG-1707088004370.jpg)
(https://i.postimg.cc/j2fLqXKj/FB-IMG-1707087991293.jpg)
(https://i.postimg.cc/nzCXgxPB/FB-IMG-1707087987205.jpg)
AUTOBUSI Ex-YU/facebook
-
Zna li neko nesta vise o ovoj firmi i liniji?
(https://i.postimg.cc/y6hG4WNB/FB-IMG-1707086388283.jpg)
AUTOBUSI Ex-YU/facebook
Putnik Tours Prozor, linija je obustavljena nekad 2021.
-
(https://i.postimg.cc/44HK1JtT/FB-IMG-1707087995993.jpg)
(https://i.postimg.cc/DZHSKN9D/FB-IMG-1707088000012.jpg)
(https://i.postimg.cc/VLyJG3B0/FB-IMG-1707088004370.jpg)
(https://i.postimg.cc/j2fLqXKj/FB-IMG-1707087991293.jpg)
(https://i.postimg.cc/nzCXgxPB/FB-IMG-1707087987205.jpg)
AUTOBUSI Ex-YU/facebook
Ako se ne varam, gospodin Remzo Majanović - vlasnik Ilidža prevozi, Bihać
-
Ravid-Bus, Podnovlje. Jel se ova firma danas zove Vidra?
(https://i.postimg.cc/6qWT9XX3/FB-IMG-1707394405533.jpg)
AUTOBUSI Ex-YU/facebook
-
nije baš, ali vuče porijeklo iz ove firme ako sam ja dobro shvatio
-
(https://i.postimg.cc/T2nnGrTw/FB-IMG-1707417193993.jpg)
AUTOBUSI Ex-YU/facebook
-
Zna neko nesta vise o ovoj firmi?
(https://i.postimg.cc/02kQ4xJN/FB-IMG-1707425507060.jpg)
AUTOBUSI Ex-YU/facebook
-
šteta ovog teksta što nema veća rezolucija da vidimo tačno sve šta piše...
Što se Olimpika tiče, ja ne znam ništa, znam samo da je kasnije ova Europa bila kod FIMF-a (Farre) i onda se dalje prošetala po TZ regiji pa onda u Bihaćkoj i mislim da je završila karijeru negdje oko Travnika
-
Citat: ManasNisam znao da je Eurotrans Sarajevo imao autobuse. Zna li neko jesu li imali neke linije. Teretni program je aktivan i danas.
[img width=800,height=462]https://i.postimg.cc/kXjLbsLq/FB-IMG-1680979832049.jpg[/img]
facebook/teretnjaci.ba
MAN završio kod Hukića, a on ga prodao dalje
Mercedes/Sanos iza završio u Atini
Njihov Skyliner završio u Zenica bus ili Zenicatrans, nisam shvatio najbolje
Jedan bus su prodali i nekom u Kakanj, može biti Kakanj bus
Interesantno je da su imali čak i po sadašnjim mjerenjima najdužu liniju u BiH sa polaskom iz Goražda u Veliku Kladušu, ali nisu dugo radili redovne linije, uglavnom je bio u pitanju vanredni prevoz.
Hvala ljudima iz firme na dodatnim slikama koje su nam poslali :)
(https://i.postimg.cc/65S0Tkfd/IMG-0036.jpg) (https://postimg.cc/QHQ5ynPt)
(https://i.postimg.cc/DwXcGxxR/IMG-0037.jpg) (https://postimg.cc/LJmfK3KV)
(https://i.postimg.cc/zfYFFTMv/IMG-0041.jpg) (https://postimg.cc/21TWzLCN)
(https://i.postimg.cc/MG0bPv2D/IMG-0043.jpg) (https://postimg.cc/qtR3gB7h)
(https://i.postimg.cc/8ccRz4FK/IMG-0044.jpg) (https://postimg.cc/xNrJsK3M)
(https://i.postimg.cc/SQ1LtB5w/IMG-0046.jpg) (https://postimg.cc/xqHbX49R)
-
Kakva su ovo vrata na O303?
-
vjerovatno neka servisna, ne vjerujem da su tad bila sa liftom za invalidska kolica
-
na klixovom forumu u temi Slike starog Sarajeva naišao sam na ovu sliku
(https://i.imgur.com/XISboYX.jpg)
zanima me ovaj bus - jer očigledno piše Standard na njemu. Pa jel to bila neka prevoznička firma ili firma pa imala svoj prevoz radnika?
-
Standard fabrika namještaja je osnovana 1965. i aktivna je i danas, pa je moguće da se radi o toj firmi.
-
Vjerojatno se radilo o furgonu za namještaj, a ne autobusu. Inače, TAM je, sličan autobusu A3000.
-
Špedicija Bugojno
(https://i.postimg.cc/j5TjfMb5/FB-IMG-1713000245093.jpg)
AUTOBUSI Ex-YU/facebook