Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.


Poruke - Dreamwalker

 Str: [1] 2 3 ... 5
1
BOČAC TOURS Banja Luka / Odg: Bočac tours, Banja Luka - Razno/Diskusije
«  u: 06 02, 2022, 22:30:09 poslijepodne »
Pitanje za bolje poznavatelje Bočac Toursa :) Zašto većina njihovih autobusa nema ratkape na stražnjim kotačima? Vjerujem da postoji razlog čim su skoro svi autobusi takvi, al eto bode u oči.

2
Autobusi generalno / Odg: Autobusi u BiH nekada
«  u: 14 09, 2020, 14:00:20 poslijepodne »
Zanimljiva tema svakako. Pošto se i sam bavim takvim stvarima, volio bih pitati po kojem kriteriju spajaš autobuse kod bivših vlasnika? Imaš li podatke o broju šasije (ima li BiH kakvu bazu podataka s VIN brojevima?), registraciji kod bivšeg vlasnika ili je kriterij neki treći?

3
Nomago Grupacija / Odg: Nomago Grupa
«  u: 20 04, 2020, 20:02:08 poslijepodne »
Jesi li vozio novog Tourlinera? Zanima me razlika između Tourlinera i novog MAN-a Lion's Coacha. Iako je to, tehnički gledano, gotovo isti bus, oni koji imaju više iskustva kažu da je Neoplan neusporedivo bolji, a da je MAN dosta kvarljiv u smislu da ima puno sitnih kvarova zbog kojih mora često u servis. Zanima me tvoje iskustvo s oba autobusa.

4
Autobuske linije / Odg: Korona virus i prevoznici
«  u: 13 03, 2020, 14:03:19 poslijepodne »
A kako neće biti gubitak? Jučer sam putovao na relaciji Slavonski Brod - Zagreb. Na inače punom polasku jučer je bilo samo jednoznamenkast broj ljudi. Informacija s AK Slavonski Brod je da je promet u drastičnom padu. Firme koje voze u unutarnjem linijskom prijevozu linije moraju održavati iako zbog straha sve manje ljudi koristi autobusni prijevoz. One će sigurno imati ogroman gubitak jer nijedna rashodovna stavka se nije umanjila. Ove druge firme koje ne rade, iako nema dnevnica, firme koje nisu još otpustile vozače moraju istima isplatiti osnovicu plaće i doprinose. Sve više prijevoznika odjavljuje autobuse kako bi im se vratio dio novca od osiguranja kako bi mogli pokriti tekuće poslovanje. Registracija autobusa u Hrvatskoj košta oko 1500 eura koje će morati platiti kasnije. Oni koji to ne čine, podižu kredite koje će kasnije morati vratiti. Banke više ne odobravaju nove leasinge,... I kad posao krene, budi siguran da će se u naredne dvije godine putovati i voziti sve manje jer će ljude biti strah. Više neće biti kupnje novih autobusa na metre, već će se ulagati puno opreznije. I u takvoj situaciji ćeš onda imati i dnevnice i amortizaciju i sve što si naveo, a bit ćeš okrznut jer si morao uvesti posebne mjere kako bi pokrio hladni pogon. Gubici ogromni. I da, to se ne odnosi sad više samo na autobusnu branšu nego na gotovo sve gospodarske grane.

5
Prevoznici L-P / Odg: Pepex bus/Pepeks, Tuzla/Zagreb
«  u: 09 03, 2020, 13:23:49 poslijepodne »
Citat: obolstrade
Izgleda da je tourliner izvozo svoje i da ce na sjecu
izroniće stari za one što ga vole :D

i to ako bude sve ok možda čak i do kraja ovog mjeseca

U kojoj je fazi ovaj Tourliner i što će biti s onim koji je u najmu? Hoće i njega kupiti ili će biti vraćen?

6
Rad foruma / Odg: Škola slikanja autobusa
«  u: 01 03, 2020, 22:27:05 poslijepodne »
1. greška: Mobitel ti je u vertikalnom položaju umjesto u horizontalnom
2. greška: Na prevelikoj si udaljenosti i loše si kadrirao jer ti je bus u gornjoj trećini slike, umjesto u donjoj
3. greška: Tapatalk

Kad imaš bilo koju od grešaka 1. i 2., slika neće biti dobra jer da bi lijepo kadrirao, mobitel mora biti u horizontalnom položaju. Ako loše kadriraš kao što si tu to napravio, moraš puno cropati i ravnati sliku, a to svakako uvelike smanjuje kvalitetu. Tapatalk je za stavljanje slika smeće software. 
Što se tiče slikanja iz auta, prema mom iskustvu svaki mobitel takve slike jako loše radi. Ja se "nabijem" skroz na vjetrobran i ni to mi nije garancija da će slika uspjeti.

No, lako za ovo gore. Ono što bi ti trebao naučiti jest da postoje situacije kao što je ova (radi migranata i sl.) kad ne možeš napraviti dobru sliku i s tim se treba pomiriti. Jednostavno ne slikaš i to je to. Ako slikaš, a slika ne uspije, ne objaviš i poštediš se rasprave. Ne treba forsirati :)

7
Autobusi generalno / Odg: Pitanja i odgovori u vezi autobusa
«  u: 10 02, 2020, 10:08:44 prijepodne »
Koliko je još aktivnih Eurobusa AV 120 u BiH?

8
Autobusi generalno / Odg: Prinove u firmama (2017-2021)
«  u: 25 01, 2020, 21:29:29 poslijepodne »
Coco Tours, Međugorje kupio Mercedes Tourismo Euro6 ex. Touring Croatia

Jel se zna koji točno? Bilo ih je ukupno 4 pa pitam :)

9
GP Sarajevo / Odg: GP Sarajevo - Razno/Diskusije
«  u: 18 01, 2020, 00:10:49 prijepodne »
Pozdrav momci,

zanima me kako su se pokazali ovi LPG zglobni MAN-ovi iz Austrije? Jesu došli dobro očuvani? Motori od 270 KS su ipak preslabi ili brojka na papiru zapravo vara? 

10
Autobusi generalno / Odg: Broj autobusa u BiH
«  u: 20 11, 2019, 18:49:06 poslijepodne »
Evo slikovno da skužite razliku koji je koji model:

Travego I RH


Travego I RHD 15


Travego II RHD 15


Travego II RHD-M


Travego II RHD-L


Travego II SHD 15

11
Autobusi generalno / Odg: Broj autobusa u BiH
«  u: 19 11, 2019, 23:13:47 poslijepodne »
Da, stim da se travego proizvodi u dvije visine - RH i RHD. Ne postoji travego u SHD izvedbi

U skladu s tim, podjela će biti na Travego RH, RHD i RHD-L i da ne pišemo posebno po generacijama može se u zagradi navesti (II) kada je druga generacija u pitanju

Ima li u kod nas M model Travega (ekvivalent Setri 416 GT-HD) i koji su, dvoax ili troax?

To nije istina.

Travego I se proizvodio u RH (prigradska izvedba) i RHD (turistička izvedba). Travego II se nije proizvodio u RH izvedbi jer je tad tu ulogu preuzeo prigradski Tourismo, ali se proizvodio u RHD izvedbi za europsko tržište i SHD izvedbi za tursko tržište. SHD u BiH ima Farre i mislim Mikšić, dok RHD primjerice ima Jonuzović (ex Darojković). Razlika je u visini i najbolje se vidi na prednjem kraju :)

Također Travego se u M i L izvedbi radio kao troosovinac, a dvoosovinac je bio model od 12 metara. Tourismo II i III su jedini Mercedesi koji imaju M/2 izvedbe.

12
Prevoznici L-P / Odg: Pepex bus/Pepeks, Tuzla/Zagreb
«  u: 19 10, 2019, 09:24:41 prijepodne »
Slažem se sa akz ako je imao saobraćajnu to i kad bi se pravilo to vise nije to to, jer bilo koje vozilo da se jedanput slupa i popravi uvjek mu nesto hvali i onda se neki dio tokom popravke ne moze lijepo vratiti i to daje ruzan izgled.

To ti nije baš istina. Više puta sam se vozio u autobusima koji su popravljani nakon nesreće. Konkretno, jedan bus se zabio u stambeni objekt, drugi je bio na boku, a trećem je prednji kraj bio zdrobljen. Ako je napravljeno kako spada, samo onaj tko zna da je bus imao nesreću zna da nije sve "original".

13
Svaka čast na slikama. Uhvatio si i jedan autobus ex Autotrolej, Rijeka (HR). Radi se o nekadašnjem #718 :)

14
Autobusi generalno / Odg: Neoplan vs. Setra vs. Mercedes vs. MAN vs. ...
«  u: 12 09, 2019, 14:39:18 poslijepodne »
Slazem se s Junuzovicem apsolutno-pouzdanost je glavni Mercedesov adut,pogotovo ranije.To dokazuje ogromam broj Mercedesa starije generacije u bliskoistocnim drzavama(Saudijska Arabija,Oman,Jemen,Stanovi itd.). (...)

Ista stvar je i s Mercedesovom W 123 linijom. Dolje još uvijek voze kao taxiji jer im paše tamošnja klima. Slabo je poznata činjenica da je upravo zbog kvalitete W 123 linije Mercedes umalo i bankrotirao. Nitko nije kupovao rezervne dijelove i nove automobile jer su stari trajali i trajali. Za njih vrijedi priča da kad nešto počne lupati, odvoziš još 50 tkm tako, pa promjeniš jer te lupanje počinje nervirati.
Nekad su se motori radili da traju. Danas se igra na ekološku kartu i na zakone velikih brojeva i zato su danas autobusi potrošna roba.

15
Autobusi generalno / Odg: Neoplan vs. Setra vs. Mercedes vs. MAN vs. ...
«  u: 12 09, 2019, 12:33:48 poslijepodne »
Puno se vozim autobusom i vozio sam se stvarno u svemu i u svačemu. Nekim firmama poput recimo Čazmatrans Vukovara imao sam priliku isprobati kompletan turistički vozni park. Kroz to iskustvo naučio sam da mi je u autobusu kao putniku najbitnije da su sjedala udobna, da ima dosta mjesta za noge i da autobus ne trese. Tad se može reć da je autobus za putnika savršen. U prva tri najudobnija autobusa u kojima sam se ikad vozio nema nijedne Setre, a bome ni Neoplana.

Najudobniji autobus u kojem sam se vozio je Scania Irizar PB i to onih 5 ex Panturistovih. Slijedeći je Mercedes O404 s boljim sjedalima, pa Van Hool Astromega. Dalje slijedi Mercedes (Travego, Tourismo) s Luxline sjedalima, pa tek onda Setra. Znači daleko daleko iza svih.

Što se tiče Setre i Neoplana, Setra je uglavnom neusporedivo udobnija ako ima dosta mjesta za noge. Ako se na 12 metara utrpa više od 51 sjedala, nema tu komfora. I to vrijedi za sve tri serije (300, 400 i 500). Meni osobno kod Setrinih autobusa najudobnija je serija 400.
Neoplan N 1116 je udoban samo ako ima Vogel sjedala i ako mu je grijanje/hlađenje ispravno. Iskustvo mi je pokazalo da nijednom N 1116 grijanje/hlađenje ne radi kako treba.
Serija N 121x je udobnija od N 1116ice, a najudobniji su primjerci oni bolje opremljeni ranijih godišta rađeni za strano tržište. Tu naravno ovisi dosta i održavanje jer Neoplan ako nije održavan, trese kao blesav i pun je škriputavih zvukova. Udobnost novijih godišta ovisi o sjedalima (samo jedan tip sjedala u novijim godištima je stvarno udoban) i to su rijetki primjerci na kojima se prilikom narudžbe nije štedjelo. Isto vrijedi i za Starlinera N 521x.
MAN i udobnost se ne mogu staviti u istu rečenicu. Njihov plus je jak motor, ali za putnika je nula.


A ovaj tekst iz Njemačke je iz 2014. i kao takvog ga treba i gledati. 2014. je Flixbus počeo grabiti, a model 516 HD/2 - Tourismo M/2 uzeo je dosta veliki dio kolača pošto Neoman grupacija do 2018. godine nije imala adekvatan odgovor na taj model (13 metara - 2 osovine). Tek dolaskom novog MAN-a s R10 šasijom je rezultat na tržištu ispeglan.

 Str: [1] 2 3 ... 5