Koliko se dolaskom novih vozila ide ka tome da se starija vozila izbacuju iz upotrebe? Prvenstveno mislim na Neobuse 405 odnosno 405G, koliko ih je ostalo u aktivnoj službi (a koliko ih stoji u garaži u voznom stanju, tj. nerashodovanih)?
Pa kol'ko mogu da povuku, a da se "ne oseti".
Verovatno ti je poznato da su Ikarbuse iz 2005. godine, Ik-103 i Ik-201, počeli da povlače još pre dve godine i više.
Isto tako je od početka 2020. godine rashodovano:
- 10 autobusa tipa Volvo B10MA / Neobus 405GZ iz 1990. godine
- 5 autobusa tipa Volvo B10M Neobus 405G takođe iz 1990. godine
- 6 autobusa tipa Volvo B10M / Neobus 405G iz 1997. godine
- 7 autobusa tipa Volvo B7RLE / Neobus 501G iz 2005. godine
- 14/15 autobusa tipa Volvo B9L / Neobus Citta LF iz 2007. godine
- 3 Ikarbusa Ik-218N iz 2007. godine.
Veliki deo i preostalih starijih autobusa je dotrajao, ali guraju, jer i ovako su u saobraćaju neispravna vozila.
Najviše me pogađa što vozila Iveco/Irisbus Crossway, Citelis i poljski Solaris su u lošem stanju i već 10 godina trpe loše "održavanje". Kvalitetnija vozila od Ikarbusa i turskog BMCa, ali nisu otporna na neodržavanje.
Sam primer je gde od 13 Crosswaya uvek polovina radi, a polovina stoji u garaži i preko godinu dana i tako se smenjuju u krug... isto je i sa Citelisima i Solarisima.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока