Bez mudrovanja, lijepa ideja. Samo treba osmisliti trasu. U Dubaiju npr. od skoro 200 autobuskih linija, samo njih 10-ak vozi do samog centra grada. Ostale linije ili ne prolaze kroz centar ili prolaze avenijom ali ne staju. Takve linije koje prolaze kroz centar a ne staju su najčešće prigradske, one imaju svoje terminale u krugu od 5 km od centra.
A kako tamo ljudi putuju u sam centar grada, pa putuju metroom. Samo jedna metro linija prolazi kroz centar i ona ide baš sa jednog na drugi kraj grada. Ta metro linija ima 30-ak stanica a prevoz iz stambenih naselja do tih stanica (do metroa) funkcioniše na način da se putnici iz stambenih naselja koji idu u grad (u sam centar), autobusom dovedu do stanice metroa, tamo presjednu na metro i na isti način putuju u povratku. Te linije uglavnom imaju posebnu oznaku (F linije). Autobusi su česti koliko i metro (metro u špicevima ide na svake 2 minute) i radi same prirode linije, ide spratni Centroliner. Iako su te linije dugačke svega 5-6 km neke ni toliko.
Znači treba osmisliti trasu po uzoru na neke svjetske gradove, a ne da se linija stvori proizvoljno.
Treba izgraditi infrastrukturu i nabaviti tramvaje, a grad navodno nema sredstva da zamijeni oštećena stajališta i table na njima.
Treba obučiti kadar za upravljanje tramvajima i opravku na njima.
Zatim treba osmisliti jedinstven sistem karata, a kod nas se još uvijek komplikuje oko toga koja mjesečna do koje stanice važi, do koje table, za koje polaske, kad je treba produžavati, kad ne treba.
Ukratko - daleko smo mi od Evrope i Svijeta po tom pitanju...