@DoBus
Sve si rekao, samo još napiši prosjek putnika na liniji za Beograd i da li postoji potreba za većim autobusom(ja sam se vozio par puta i prosjek putnika je i za Turkiza mali, ne znam dal se šta popravilo unazad par godina).
@Marko_BL417
Nisam vlasnik ali sam i više nego upućen u materiju i znam zbog cega sve ovo pišem. Mene kao putnika u ovoj situaciji interesuje jeftina karta, pa pobogu vraćam se kuci sa posla/iz skole ne idem na maturalnu eks pa da gledam da li će mi doci neka Setra sa pretrpanim sjedistima ili Man sa “drvenim” sjedistima. U vremenu kada su svi prijevoznici prinuđeni da enormno povećaju cijene karti(cijene goriva, maziva, amortizacije i redovnog održavanja) a ta poskupljenja odgađaju iz mjeseca u mjesec jer ne žele i ovaj mali broj putnika koji se još vozi da izgube itekako treba podržati pa i kod nabavke ovakvih autobusa. I jedan i drugi Isuzu su klimatizovani, dakle ljeti se putnici vise neće kuhati, imaju radijatore cijelom dužinom tako da ni grijanje neće biti problem u ovim hladnim danima, a o tome koliko su ekonomičniji od Tamova počevši od potrošnje, manje cijene guma nego kod klasicnih autobusa, dostupnosti dijelova itd. Jest bolji je Isuzu II od I, ali ih nemaš ispravnih na prodaju kod nas, pogledaj malo oglasnik pa ćeš vidjeti da od trenutno 18 oglašenih Isuzua imaju možda 2 koja bi bila bolja opcija od ova dva ali sa većom cijenom od realne za to godiste i stanje. Ostali ili imaju dosta ulaganja ili imaju “skrivene” mane o cemu ne bih javno.