Ja Sniffove slike ne vidim :/
Setra S 431 DT, zeznuto ju je voziti tamo gdje je usko i treba skrenuti, ima baš baš velik zadnji prepust, treba baš paziti... Ovdje je udaljenost od centra srednje osovine do krajnje tačke 4,87m (dužina čitave poveće limuzine limuzine, npr. BMW 5). Kod Setre 415/416/417 HDH i GT-HD ova udaljenost iznosi 4,12m. Zadnji prepust kod dvoosovinaca (sem 411 HD) iznosi 3,30m. A kod 419 GT-HD udaljenost od centra pogonske osovine do kraja vozila iznosi 4,9m ! Toliko je dugačak, kao što rekoh, BMW serije 5 ili Audi A6/A7. Neki se ne snalaze u autu te dužine, a možete misliti kako je paziti na zadnji dio a tek na čitavu dužinu autobusa! Divim se vozačima koji voze 417 HDH, 419 GT-HD i 431 DT, stvarno nije za'ebancija
S 417 HDH i GT-HD je zeznuto voziti radi velikog međuosovinskog razmaka (7,11m, samo VanHool i neki VDL imaju veći međuosovinski razmak, kao i neki stariji Neoplani - Cityliner N 118/3 i Transliner N 318/3 - wheelbase iznosi 7,33m - ali oni su davno otišli u istoriju)