Slazem se s Junuzovicem apsolutno-pouzdanost je glavni Mercedesov adut,pogotovo ranije.To dokazuje ogromam broj Mercedesa starije generacije u bliskoistocnim drzavama(Saudijska Arabija,Oman,Jemen,Stanovi itd.).Sto se tice danasnjih modela,moj je licni utisak da se novim Tourismom opet vracaju toj fazi ruznog dizajna nakon prethodnih generacija Travega i Tourisma.Konkretno meni najudobnija voznja ikad je bila u jednom 0303 od CTS IS na lokalu-tablica se ne sjecam samo znam da je bio limarijski ocajan i da je brzo rashodovan,Imao je plava sjedista od štofa sa naslonjacima za glavu sa strane na oba sjedista i vrhunski razmak(cini mi se da je imao 4-4.5 zvjezdice nazad).Kad smo vec kod korozije,nekako imam utisak da se losa antikorozivna zastita prenijela u 80tim sa automobila na autobuse,ali to je vec druga tema.Sto se tice Kassbohrera(namjerno ne pisem Setra jer je to skracenica od selbsttragend-samonosivo na D),uvijek su vazili za proizvodjaca koji tezi da konforom upotpuni dozivljaj putnika te je uvijek bio skuplji ali i kvalitetniji.U kvalitet materijala ne sumnjam,ali mi se cini da sa 5icama postaju pomalo “mainstream” autobus i da se i oni polako kvare sa udobnoscu te se fokusiraju na dizajn-meni licno 5ice su prelijepe.Za Neoplana samo mogu reci da propada polako ovom manizacijom i da novi modeli nece toliko dugo trajati kao stari.Opcenito,mislim da se u trziste sve vise uvlace ovi tzv.ostali proizvodjaci u nadi da ce oteti dio kolaca gigantima.Ovo se posebno odnosi na Van Hool i Irizar,a koliko vidim i Temsi ima sve vise po Evropi.
Za kraj,zelim pohvaliti raspravu jer ovo je bit foruma da svako svoje misljenje iznese bez uvreda,kritika i sl.