Pa sada i red je da ovo sve podkrepimo i fotografijama i malo da dodam ajkule su izlazile 96te takođe i sa MAN-om i par komada sa Mečkom otac moj je nov uzeo sa MAN-om od 420 konja i 8 stepenim menjačem pa da krenemo inače zadnja nabavka bila je već davne 1995 sa sajma 5 Neobusa i 2 Ikarbusa 401 koju posle silnih Sanosa koji su iz Skoplja pre sankcija i raspada države u velikom broju stizali i vozila koja su kako kažu kolege starije nastala ne iz nužde već za nuždu (Ikarbus i Neobus) koja usput nisu ispunila očekivanja kako vozača i mehaničara tako ni rukovodstva jer su se dosta loše pokazala u eksploataciji direktor Šindić i konstruktor tadašnji čini mi se direktor održavanja Stavanović došli su na ideju da se nešto preduzme sopstvenim snagama da se napravi bolje vozilo i delimično podmladi vozni park kako bi mogli da isprate damping i na šasijama na početku Sanosa 315 niskih i nekih 515 nastajali su prvi Nibusi sa oznakom 350 koji su iskreno i od raspoloživih sredstava izuzetno dobro ispali
Nije neka slika ali čisto da je vidi čuvena ajkula na trajektu u Lepetanima i moj otac i kolega ispred busa
MAN-ajkula godinu kasnije izašao jedna fotka je iz nekih novina a druga je delo Lera bivšeg dispečera iz perioda kada je radio kao predstavnik u Subotici gde je i slikan bus
Zatim prvi Nibus na sopstvenoj šasiji i dalje zadržava oznaku 350 u ono teško vreme rame uz rame sa čak Mečkom O 404 jer je prva serija za koju je sve potpuno novo kupljeno
Evo ga i jedan od njih bilo ih je 9 pred sečenje nakom više od 10 godina eksploatacije
Od 2003 do 2008 bili su niski i visoki Nibusi 400 ili 400.31 visoki dvoosovinac a 400.41 niski sa pozajmljenim oblikom Irizar/Elvo konkretno na slici 400.31 2007 godine izašao na drum
Niske troosovine 400.51 izašle su 5 komada 2006/07 godine na žalost neke u rashod neke su prodate privatnicima skorije
Evo ga i visoki 400.61 još uvek voze 2 komada na žalost samo su napravili
predzadnja i zadnja serija 400.31 sa redizajniranim izgledom naravno 2010-2012 već daleko od onoga kao do 2008 kada je Šindić bio direktor u čijem vremenu se na svaki detalj gledalo kako se ne bi gubili putnici aopet imao relativno podmlađen i u oku putnika pristojan vozni park
Evo ga 2010
I 2012 slikan u Bregenzu prošle zime zadnja tura da je video Zapad već ih polako ali sigurno guraju u istoriju jer je nabavka polovnjaka znatno unosnija znamo već iz kog razloga ali dok je trajalo bilo je lepo prijatne vožnje i lepa putovanja polako ali sigurno su iza ovih buseva koja su u kriznim vremenima pa i nešto kasnije uspela da održe Niš ekspres gigantom samo što se rukovodstvo malo zanelo i polako ostaju bez vozača kao i mnogi u Srbiji jedino mi je žao što sam uz tu firmu odrastao i prvi posao baš tu dobio a da sam svoju sreću posle skoro 10 godina rada morao da potražim u drugoj firmi...