Črnja je priča za sebe - radio sam tamo kao prometnik, pa znam što je u pozadini cijele priče.
1. Želja za brzom lovom na liniji za Njemačku
2. Osoba koju su gazde postavili za šeficu - nema pojma o tom poslu
3. Osobe koje znaju su morale ispravljati krive Drine osoba koje su mislile da sve znaju, a ustvari nisu imale pojma
4. Netaktičnost u odnosu prema dijelu voznog osoblja, koji su zbilja bili kvalitetni vozači
Črnja je imao potencijala da nešto napravi na linijskoj sceni, samo nesklad i potezi koji ili nisu povučeni na vrijeme ili nisu bili dobri su doveli do raspada sistema u ljeto 2019.godine, tako da je korona tu bila samo melem na ranu.
Vanlinijski sektor - radio je jako dobro, brojne ino ture za respektabilne agencije su se vozile, od domaćih preko stranih gostiju i taj je posao bio uhodan.Po meni, linijski promet bi uspio - samo da se poslušalo par savjeta osoba koje se razumiju u tu cijelu situaciju, možda bi zarada bila nešto manja, ali bi bilo više zadovoljnijih putnika i ugodnija atmosfera za rad.
Rušenje cijena je i dan danas normalna pojava, na linijama u HR prema Dalmaciji je to kao dobar dan. Flix je to svojim načinom poslovanja još i pospješio. Neka mi netko kaže da li je normalno da cijena karte u jednom smjeru (cca. 190 kilometara) iznosi cca. 12 KM (49 kn), tako da toga ima i kod nas.
Globtour sada mora igrati prema pravilima Flixa, vozi po njihovim uvjetima i cijenama samo zato što misle da im je to jedini spas u trenutnoj situaciji, manevarskog prostora nemaju više, jer situacija na tržištu više im ne ide u prilog i imaju sreću što nema nitko luđi koji bi vozio za manju cijenu da Flix napravi s njima isto kao što je napravio i s Bissom i CTSom