Autor Tema: Bus-ekonomija  (Posjeta: 56696 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Surinam

  • Član
  • *
  • Postova: 448
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #15 u: 18 03, 2018, 20:49:47 poslijepodne »
Baci se u sevdah, ajd reko bolje da pitam neg da skitam.

Koliko sam goriva treba do nekog Študgarta, a sad je dizel oko 2.00km, a busevi su tu oko 22-25 litara troše na 100km, kako koji.
Te stanične usluge, te pdv indirektnom i poreskoj upravi, plate vozačima, putarine, mnogo rasoha, ali očiglendo ima i mnogo prihoda. :)

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11016
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #16 u: 18 03, 2018, 20:57:38 poslijepodne »
ma kakav prihod... gorivo skoro nikad skuplje, a karta jeftinija dok putnika nikad manje...

da ne govorimo da se mora platiti porez za svaku državu posebno. Ovi mali privatnici što voze jednu liniju prema vani su pravi čarobnjaci kako se uklapau i ostaju da rade. Svaka im čast

Online damir050

  • Član
  • *
  • Postova: 486
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #17 u: 18 03, 2018, 21:30:44 poslijepodne »
Ja mislim da Svi ovi imaju neki Popust  na Gorivo
Neznam  kako to  sve ide  sa Ovim karticama za Gorivo

Offline Dani

  • VIP
  • Član
  • *
  • Postova: 348
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #18 u: 18 03, 2018, 21:53:57 poslijepodne »
Ovi koji sipaju na Benzinskim pumpama imaju 5-15 feninga popusta po litru, ovi sto imaju vece firme, cisterne, pa i svoje pumpe gorivo, dobro prolaze sto se goriva tice, ali troskova ima bas bas mnogo

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk


Offline Busfahrer

  • Vozač Autobusa
  • Član
  • *
  • Postova: 338
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #19 u: 18 03, 2018, 22:09:03 poslijepodne »
Putnika nikad nije bilo vise, ali nikad vise ni polazaka.
A o cijenama da ne pricam, da im autobusi idu na vodu ne znam dal bi se isplatilo

Offline Surinam

  • Član
  • *
  • Postova: 448
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #20 u: 18 03, 2018, 22:53:07 poslijepodne »
Pogotovo međunarodnih linija ima mnogo otkakako su "otvorene" granice.
Iz BL sigurno ima 4 poslaska ka njemačkoj u toku dana, a možda i koja više, za Beč isto 3-4.


Offline Dani

  • VIP
  • Član
  • *
  • Postova: 348
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #21 u: 19 03, 2018, 06:55:55 prijepodne »
Iz Zenice npr za Njemacku ide ujutro prvi Jelinak, pa Halilovic, Kantic, Centro-flix, globturs, biss-flix, srijeda, petak i subota je i Prosic tu,   i svi krecu u razdoblju od 7 do 11:30.
Za Bec ujutro prvi Biss, pa  Centro, Globtur, pa Kantic
Npr Zagreb, u 7 ide Jelinak, 8:30 Biss, 8:45 Kantic, 11:30 Kantic, 14:30 Jelinak i da sastavis putnike sa tih svih polazaka pitanje je bil imo pun jedan bus


Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk
« Zadnja izmjena: 19 03, 2018, 06:58:27 prijepodne od Dani »

Offline Surinam

  • Član
  • *
  • Postova: 448
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #22 u: 21 03, 2018, 23:14:46 poslijepodne »
Jel imaju vozači na međunarodnim linijama gdje spavati il  moraju u busu?
Odnosno plati li agencija neki smještaj, kakav je da je.

Offline Dani

  • VIP
  • Član
  • *
  • Postova: 348
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #23 u: 22 03, 2018, 12:26:01 poslijepodne »
Normalno sa imaju, agencije iznajmljuju stanove

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk


Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11016
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #24 u: 22 03, 2018, 14:05:31 poslijepodne »
Mislim da je i zakon da se odmor mora koristiti van vozila i da moraš imati potvrdu (račun) iz hotela, pansiona il gdje si već odmarao u slučaju da te inspekcija zaustavi.

Offline Marko NS

  • Legenda
  • *
  • Postova: 1825
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #25 u: 03 06, 2018, 02:33:37 prijepodne »
Posto se na prethodnim Komentarima Gorivo spominjalo zar nema povrat poreza za Dizel ?
I koliko znam dosao je novi zakon u EU pre nekoliko meseci gde duze pauze ne smeju da se prave u Vozilu vec mora Hotel da bude sa racunom.
Hvala unapred  :D

Offline Miki Machak

  • Novi član
  • *
  • Postova: 49
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #26 u: 15 06, 2018, 13:45:33 poslijepodne »
Veće firme u glavnom dobijaju gorivo po povlašćenijoj ceni jer se uzima na veće količinie.
Što se odmora tiče bar u Srbiji niko ne traži račune i td jer ima dosta linija preko dana gde sedimo po autobusima jedino za noćenja svi ili uzimaju stanove/hotel ili ako je neka linija lokal ili slično vozač koji radi je iz tog mesta pa spava kući.

Offline Surinam

  • Član
  • *
  • Postova: 448
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #27 u: 21 06, 2018, 22:48:57 poslijepodne »
Pitao bih ovdje mada nije adekvatna tema.

Kako vozači iz Bosne voze za inostranstvu, tj zemlje EU, s obzirom na onu foru od tri mjeseca da možeš biti tamo? Odnosno, kako ih vode na graničnom prelazu?

Offline Miki Machak

  • Novi član
  • *
  • Postova: 49
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #28 u: 24 06, 2018, 01:04:20 prijepodne »
Ne znam iz Bosne naši iz Srbije dobijaju radnu vizu.

Offline Busfahrer

  • Vozač Autobusa
  • Član
  • *
  • Postova: 338
    • Profil
Odg: Bus-ekonomija
« Odgovori #29 u: 24 06, 2018, 19:33:26 poslijepodne »
Kao prvo ja nisam nigdje cuo da vozaci autobusa spavaju u autobusu, na linijama ili prevoznici imaju stanove iznajmljene ili spavaju u jeftinijim hotelima npr ibis budget i sl.
U turizmu spavaju gdje i grupa.
Inace kad smo vec kod ekonomije, stariji vozaci su mi pricali da je na Njemackoj ranije bilo pravilo sve preko 15 putnika ide dobit.
Sad racunajte da li se isplati do Münchena i nazad otici za 750eur s obzirom da je povratna 50ak eur?