To je ono kad gazde kontaju ma neće on nigdje, ćušnuću mu još 50-100€ na ruke svaki mjesec-dva, jest da će rintat ko konj 29 dana mjesečno, ali naći ćemo neki dogovor... Već se lagano osjete posljedice i u međunarodnom saobraćaju i turizmu - dosta vozača je zimus ili proljetos neposredno pred ljetnu sezonu napustilo firme, teško je dispečerima napraviti raspored, firme moraju ući u kooperacije da bi linije bile realizovane, a busevi kupljeni prošle godine i početkom ove za ovu sezonu i za ovogodišnje planove, stoje u garaži, nema ih ko voziti, niti ima posla za njih jer su, kao što rekoh, prevoznici ušli u kooperaciju na linijama koje su prethodno vozili sami i za koje su pred ovu sezonu obnovili vozni park.
Meni u toj priči jedino nije jasno zašto se mladi onda hvataju volana? Ako je stanje kakvo jeste, evo drug mi je počeo skoro raditi u gradskom prevozu u BL, kaže sve je po PS-u - imaš svoju smjenu, ne radiš ni minut duže, slobodni dani se strogo poštuju, ako crkne bus nazoveš fino dispečera kažeš mu ostao sam u kvaru tu i tu, oni pošalju zamjensko auto, niko se ne ljuti na tebe ni ako ga malo zakačiš (tipa mrak je i pada kiša, okrećeš se u bočnoj ulici gdje je baš usko i slučajno ga malo zagrebeš)... Plata je malo manja od 1000KM i po njegovim riječima dobija se redovno. Sad, ili su se gazde stvarno opametile, ili postoji neka caka koju će ovi novi vozači tek kasnije skontati... prije bih rekao ovo drugo, jer ako je sada već tako idealno, zašto onda i sada vozači gledaju da napuštaju te firme u kojima je navodno med i mlijeko???