P.S. Ne znam koliko je ovaj Sideguard Assist korisan na autoputu, zamislite situaciju, autobus se kreće lijevom trakom i hoće da se prebaci u desnu. Tik uz njega se kreće malo auto. Autobus prelazi, siječe mu put i on (auto) je prinuđen da prikoči. U takvim situacijama je dovoljno da auto samo malo prikoči i bus nesmanjenom brzinom ode svojim putem u koju god hoće traku. Ako i bus (tj. Sideguard Assist) krene maximalno kočiti, automobil, koliko god kočio, će udariti u bus.
Evo da vam pojednostavim, to je isto kao kada npr. vozite iza drugog vozila 100km/h i vozilo ispred je prinuđeno da naglo koči. Odlučujete da kočite i vi. Hoćete li ga sustići sazada zavisi od ispravnosti kočnica, vaših guma, sposobnosti, itd.
To da autobus pri nesmotrenoj promjeni saobraćajne trake automatski zabode kočnicu, a ispred vas je na 2-3 metra, pomalo mi je apsurdno i nadasve nebezbijedno.