Ne, ne, oznaku za MAN motor predstavlja sami model, IK-161. IK-160 bio je model s Rabinim motor. Prije nego što nastavim, morate znati da je, po mom ukusu, Ikarus imao izuzetno glupo (d)označavanje modela. Tako je model IK-160 (Raba motor) kasnije preimenovan u IK-161R (gdje je R označavalo Rabu). Ovo "B" u modelima vjerojatno nije označavalo Beograd (bilo ih je s B oznakom svugdje, pa tako i u Splitu), već jednostavno "B" model, drugačiji od prethodnog. Razlike između običnog i B bile su baš minijaturne, tipa drugačije grijanje ili nešto slično. Nikakve suštinske razlike nije bilo. Mislim da je zglobni model s Raba motorom zapravo prvo označavan kao IK-160, pa IK-160B pa onda opet IK-160. Takva je situacija bila u Splitu. Popriličan nered.
Ne znam odakle podatak da su se takvi modeli prestali proizvoditi 1987., ali svakako nije točan. Tek te godine (ili krajem prethodne) je izašao model s MAN-ovim motorom, a ovakve Ikarusi radili su se debelo u sredinu 90-ih.