Ali inače ima linija koji npr. u jednom smjeru idu tri puta sedmično, a vraćaju se dva puta sedmično.
Po ovome ispada da se vraćaju prazni...
Muslim da nisi objektivan. Godisnje imaju 3-4 termina kad je urnebes i tako ce biti vjerovatno i narednih 20 godina, 22./23.12., pred Uskrs, pocetak ljetnog raspusta na zapadu i eventualno jos neki praznik koji dobro pada. Slovenci cim je malo veca guzva na Obrezju, mimo standardne bus trake, puste kamionsku traku i jos preusmjere buseve na jednu automobilsku traku. To sto bude 100 buseva pa se ceka satima, to je druga prica.
Ja nemam nista protiv kontrola, naprotiv, ljude rade svoj posao, kako bi obezbijedili sigurnost. Ali nacin na koji to rade, njihova komunikacija i ophodnja prema ljudima, cjelokupna organizacija, daleeeeeeko od Europe.
Ok Mate, a sto onda te iste "Drzavljane EU", izvode iz buseva na Gruskovju rad pregleda dokumenata ako je to vec tako
Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk
I to bi se dalo urediti.
U Hrvatskoj je (bar u Slavonskom Brodu) praksa da jedan policijski službenik većinu polazaka koji idu prema zapadu (Zagreb, Istra, Dalmacija, inozemstvo) "kontrolira" na način da pita posadu jesu li primjetili kakve izbjeglice u autobusu. Očito imaju popis polazaka, pa dolaze kontrolirati. Isto bi se tako moglo riješiti i na linijama za inozemstvo. Na svakoj stanici bi se moglo poslati patrolu koja bi pregledavala prtljagu ljudima koji ulaze u autobus, ali i onu nepraćenu prtljagu. Ako se može na aerodromu, može se i u autobusima. Zapravo, čudi me da to već nisu uveli.
Nakon dužeg vremena, stiže konačno usklađivanje međunarodnih linija...
ne znam tačno kad trebaju da budu zvanični rezultati... Pojedinačne linije za zemlje koje imamo sam pobrojao, a evo i još nekih zanimljivih linija:
ITALIJA:
- APB Mostar-Rim
- Biss Sarajevo-Milano
- Gold Zenica Srebrenica-Milano
- PPZ Sarajevo-Milan (zanimljiv ovaj Milano) te Sarajevo-Piaćenca
TURSKA:
- APB Mostar-Istanbul
- Semberija Tuzla-Istanbul
Zato što je moderator u temi Centrotrans upozorio na off-topic , kopiram svoj post ovdje , nadam se da je ovo adekvatnija tema :kao što sam i tamo napisao - opff topic. A i nije primjereno da mi konkretno u tom slučaju sugerišemo putnicima kod koga su kakvi troškovi i s kim trebaju da vozare. Jer onda ispada favoriziranje ovog u odnosu na onog i onda opet mi kao forum krivi. Zato sam rekao da za to računanje nađete prikladnu temu i evo našli ste je.
Centrotrans navodno vise nece voziti za Flix, a pitanje je hoce li ikako vise voziti vani jer Flixove dozovole ubrzo isticu,a ugovor nije produzen. Tako je da moguce da Hamburg i Frankfurt pocne voziti Biss.
Al ne kontam kako nikad CTS nije iskoristio svoju firmu iz Slovenije da dobije vlastite redove vožnje za EU ?i Biss ima firmu u Sloveniji ?
ali opet što se tiče Bissa i CTS pitanje jeAl ne kontam kako nikad CTS nije iskoristio svoju firmu iz Slovenije da dobije vlastite redove vožnje za EU ?i Biss ima firmu u Sloveniji ?
A zbog čega je Globtour tako preko noći propo na linijima iz Bih ka Njemačkoj?
Uvijek su imali dosta putnika, u sezoni ograman broj buseva u oba smjera?
Biss je vozio jednu liniju sa SLO irmom iz Slavonije mislim za Austriju za flixbus sa onim manom novim bijelim, jeli netko zna što im je sa onim coachevima eev što su bili u sloveniji jesu ih prebacili u BIH ili slično. Hvala. :)
Ekipa koja je imala jake linije iz ZG prema jugu, kao i jaku liniju IM - OS, na opće iznenađenje od svih je završila u rukama Flixbusa.
12.01.2021Ekipa koja je imala jake linije iz ZG prema jugu, kao i jaku liniju IM - OS, na opće iznenađenje od svih je završila u rukama Flixbusa.
Nisam znao da Flix vozi unutrašnje linije, vidio sam par puta (zadnji put krajem septembra) Centrotransa na AS BL oko 16:20, bio je novi Tourismo sa Flixovom šemom, sad nisam siguran koja je bila linija, da li iz Zagreba za Sarajevo, nisam siguran, nisam vidio tablu, ali najbliže mi je tom polasku u BL u 16:45 iz Zagreba za Sarajevo
Smije li prevoznik sa busevima u Flixovoj šemi raditi vanredne vožnje u unutrašnjem ili međunarodnom saobraćaju za svoju i druge turističke agencije?
Naravno da smije.Ekipa koja je imala jake linije iz ZG prema jugu, kao i jaku liniju IM - OS, na opće iznenađenje od svih je završila u rukama Flixbusa.
Nisam znao da Flix vozi unutrašnje linije, vidio sam par puta (zadnji put krajem septembra) Centrotransa na AS BL oko 16:20, bio je novi Tourismo sa Flixovom šemom, sad nisam siguran koja je bila linija, da li iz Zagreba za Sarajevo, nisam siguran, nisam vidio tablu, ali najbliže mi je tom polasku u BL u 16:45 iz Zagreba za Sarajevo
Smije li prevoznik sa busevima u Flixovoj šemi raditi vanredne vožnje u unutrašnjem ili međunarodnom saobraćaju za svoju i druge turističke agencije?
Cim su ta vozila polijepljena u Flix shemu, mogla su se vidjeti na prevozu radnika, linijama za Zenicu i Bihac, tako da mislim da ugovorom nije definisano samo da rade Flixove linije.Ne nije definirano.
Smije li prevoznik sa busevima u Flixovoj šemi raditi vanredne vožnje u unutrašnjem ili međunarodnom saobraćaju za svoju i druge turističke agencije?
Juče otišlo 88 putnika za Novi Sad preko GP Gradiška. Išli 431 i Sprinter
A u pola 12 koridorom (isto juče) otišla 417 HDH, na Rači bili puni do posljednjeg mjesta
Vecina firmi ima svoju Unutrašnju kontrolu, oni kontrolišu vozne karte, urednost autobusa i vozača. Inspekcija takodje ima pravo da provjeri vozne karte, al vecinom gledaju dozvole, kartice i ostalo.
Kakva je situacija sa putnicima, Kantic je jos prije korone vozio sa Sprinterima
Jelinak odlično radi ovu sezonu, bukvalno bude dana kad im u bazi budu od aktivnih autobusa samo 1-2 Sprintera, izgleda da će čak i crvenog N116 opet Vratit u redovan saobraćaj. Kad smo kod Jelinka, šta im vozi Prosiceve linije iz Krajine i viđa li iko onog prvog 1216 sto je imao rozu šemu, on je dobio Prošić natpise i od tad se ne viđa nikako.