Na isti način je dignut kredit za regionalni vodovod plava voda u Travniku, Deponiju u Živinicama, pa možemo onda postaviti pitanje zašto bi to građani Sarajeva finansirali?
A što se tiče kredita, prvo dok je odobrio EBRD, Kanton, Federacija, Država, klinac, palac, svaki put vijest odobreno zaduženje, i sad je konačno pao potpis između EBRD-a i BiH da se ide u realizaciju. A valjda ti ugovori sa EBRD-om jednostavno moraju ići preko države.
Ne znam samo jeli obnovljen tender, ali trebalo bi napraviti reviziju i spustiti loptu, izbaciti ovo 10km autonomije. Zbog napumpanih specifikacija je pao. Da se razumijemo, recimo Solaris Trolino 18 takvih specifikacija košta 800.000 eura po komadu. Ne znam koji je grad nabavio nedavno baš takve trolejbuse, sa 10-tak km autonomije. Kako god ne vjerujem da su spremni skresati četvrtinu cijene da bi dobili ovaj posao.
Neki trolejbusi takvih specifikacija penju se i preko milion eura, npr Hess, pa čak i Bozankaya koja je dala ponudu.
Za ove pare se mogu nabaviti obični trolejbusi. Trolino 18 obični nije više od 500-600 hiljada eura.