Autor Tema: Diskusija o međunarodnim linijama  (Posjeta: 9875 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bake

  • Novi član
  • *
  • Postova: 29
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #30 u: 22 07, 2019, 14:40:27 poslijepodne »
Mozda sam u krivu ali kada sam neki dan putovao za minhen pise jelinak-stajic tours na karti

Offline mate

  • Legenda
  • *
  • Postova: 1700
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #31 u: 22 07, 2019, 15:55:16 poslijepodne »
Da i to sluzbeno razrijesimo, mozda je Jelenku i Stajic isto kooperant, ali evo papirno tko je Usori


Offline nick

  • Član
  • *
  • Postova: 265
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #32 u: 31 07, 2019, 00:48:08 prijepodne »
Mene interesuje kako je Sirmiumbus izveo da vozi iz zemlje van EU za zemlju u EU i smiju da primaju i voze putnike u drugoj zemlji, koja nije krajnje odrediste?? To dosad koliko je meni poznato nije bilo dozvoljeno.
« Zadnja izmjena: 31 07, 2019, 13:43:55 poslijepodne od Marko_BL417 »

Offline akz

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 103
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #33 u: 31 07, 2019, 07:59:12 prijepodne »
Vrlo jednostavno - EU se gleda kao jedna zemlja, tako da ne vidim problem, buduci su i HR i SLO u EU...isti primjer je s BiH prijevoznicima koji voze ka Austriji, a imaju stajanja i u Sloveniji...

Offline nick

  • Član
  • *
  • Postova: 265
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #34 u: 31 07, 2019, 09:56:29 prijepodne »
A zasto onda ako je linija iz BiH ili Srb npr. za Njemacku, ne smije stajati u Hrvatskoj ili Austriji?

Offline akz

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 103
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #35 u: 31 07, 2019, 13:11:46 poslijepodne »
Sve ovisi od same dozvole...po kojoj logici CTS vozi SA-Bec a staje u Mariboru, ili liniju za Njemacku a staje u Ljubljani, kako GT vozi za Skandinaviju iz BiH, a staje u Zagrebu...ili kako Hisar vozi iz Kopra, a kupi ljude u ZG...

Offline Servistrans_belmynn

  • VIP
  • Stariji član
  • *
  • Postova: 985
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #36 u: 31 07, 2019, 13:23:16 poslijepodne »
Mislim da prijevoznik mora imati kooperanta za svaku državu gdje staje. Cts ima svoju firmu registrovanu u Slo, pa tako moze stajati u Maribrou na liniji za Beč.

Offline akz

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 103
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #37 u: 31 07, 2019, 14:24:12 poslijepodne »
Ne mora, kad se EU gleda kao jedna drzava - jedno trziste...Bugari vam voze linije iz BG ka Portugalu via Italija, Francuska, Spanjolska, prema UK via Hrvatska, Slovenija, Njemacka, Beneluks...to je jedna od benificija EU...
Uzmimo dalje primjer - Bundavica nema firmu u EU, a ima stajanje u Mariboru na liniji ka Becu...
Prednosti EU trzista - potpuna otvorenost u svim pogledima, u nas u Hrvatskoj, sada svaki prijevoznik moze dobiti dozvolu bez po muke, uzet cu za primjer Črnja Turs, dobili su dozvola, mislim da ni sami ne znaju sto i kako vise voze...

Offline Servistrans_belmynn

  • VIP
  • Stariji član
  • *
  • Postova: 985
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #38 u: 31 07, 2019, 14:41:32 poslijepodne »
Nisi me razumio. Ne mora firma imati svoju podružnicu u Europi, nego moze druga firma biti kooperant. Evo kad smo kod Bundavice pogledajte: Ima 2 kooperanta, jedan iz Austrije i ovaj drugi iz Slovenije, upravo zbog toga može stajati u Mariboru.


Offline nick

  • Član
  • *
  • Postova: 265
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #39 u: 31 07, 2019, 15:02:07 poslijepodne »
Ako je marsruta linije iskljucivo u EU, sve je jasno, mozes raditi sta hoces. Jesi primjetio da su svi primjeri koje si naveo iskljucivo vezani za Sloveniju ;)
Sto nijedan prevoznik ne smije stajati u Austriji na putu ka Njemackoj ili u Italiji na putu ka Svicarskoj?
Globtour nije mjerilo, za njih ne postoji zakon, rade sta hoce.
Kad je Flixbus dosao u BiH, to je bio razlog zasto su htjeli napustiti brzo, upravo zbog tog zakona.
Evo ti i primjer s Jelinkom, Njemacku vozi preko dvije linije da bi mogao svratiti u Zagreb, Prevoz Putnika vozi Italiju preko dvije linije itd. ;)

Offline Surinam

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 141
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #40 u: 31 07, 2019, 15:09:21 poslijepodne »
Ko je Haliloviću kooperant za evropu?
Teško da su ovi kooperanti Bundevice ikad kročili u BiH.

Offline nick

  • Član
  • *
  • Postova: 265
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #41 u: 31 07, 2019, 15:17:54 poslijepodne »
Nema veze sto kooperant nikad ne vozi, bitno je samo na papiru. I Halilovic na liniji za Njemacku kupi putnike za Austriju pa preshedaju, sto naravno ne bi smjeli.
Ne znam ko im je kooperant.

Offline Busfahrer

  • Vozač Autobusa
  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 131
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #42 u: 31 07, 2019, 15:39:50 poslijepodne »
Pitanje je kakav je zakon, ali ja pretpostavljam da npr. Bundavica moze voziti iz BiH za Slo ili Austriju, ali ne smije Maribor-Bec, dok prevoznici iz EU nemaju ta ogranicenja.
E sad ovaj Glixbus sto vozi iz Srb isto tako pretpostwbljam da ne smije voziti iz Zagreba do Sl. Broda

Offline akz

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 103
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #43 u: 31 07, 2019, 20:38:39 poslijepodne »
Aj netko tko se razumije u ovo zakonodavstvo...upravo tako Flix moze kupiti na relaciji SR-HR, SR-SLO, HR-SLO, ali ne moze kupiti unutar HR putnike, cak mislim da ne moze kupiti ni unutar SR...da je Srbija kojim slucajem u EU, onda bi to sve prolazilo, ovako zasad je stanje kakvo je...

Offline Marko NS

  • Stariji član
  • *
  • Postova: 523
    • Profil
Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
« Odgovori #44 u: 01 08, 2019, 02:01:22 prijepodne »
Autobusni prevoznik koji vozi iz Non Eu Drzave za Eu drzavu mora da ima koperanta u slucaju da ne poseduje svoju cerku firmu ili ne poseduje sve neophodne licence da bi mogao dobiti linijske koncesiju i zato se uzimaju koperanti sto znatno olaksava dobijanje dozvola. Pricao mi je prijatelj jos o tome ali bi otisao komentar previse u pravo i zaboravio sam bas sve nazive.
Ako vozi iz Eu Drzave u Non Eu Drzavu ako je linija npr: Dortmund-Frankfurt-Minhen-Novi Sad-Beograd-Nis sme samo iz tih gradova da kupi putnike i ostavlja ih tu ako bi hteo da preveze nekoga do Beca ne sme , u teoriji moze ali ako bi vas uhvatila Finansijska policija platili ogromno kaznu ali vecina rizikuje.
Sad mnogi uzimaju vise linijskih dozvola da bi mogli da pokriju vise gradova ali ne sme Prevoznik iz Bih koji vozi za Austriju nikoga da kupi u HR ili SLO kazne su jako velike. EU prevoznik na liniji unutar Eu moze da staje gde god zeli samo mora podneti zahtev Ministarstvu saobracaja i dobice odobrenje koje mnogo krace traje nego kad to Trazi prevoznik iz Bih ili Srb nekad se zna cekati i do godinu dana na dobijanje dozvola.I te linijske dozvole su jako skupe znaju nekad kostati i kao skoro 1/4 novog busa.
« Zadnja izmjena: 01 08, 2019, 02:03:36 prijepodne od Marko NS »