Nekad kad su tek počeli voziti za NS imali su samo jedan polazak, Gradiška - Novi Sad. U 10:30 se polazilo iz Gradiške, u 11:30 iz BL a iz NS se vraćalo u 8:30. Bus i vozači su noćili u NS i vraćali se sutradan. Ako je linija išla svakodnevno (a jeste), prostom računicom na ovoj liniji je bilo dva autobusa, odnosno četvorica vozača.
Zatim su kasnije uveli noćni polazak, iz Srpca (iz BL u 23:00 a iz NS u 21:00) i na tom polasku je bio potreban isti broj vozača i vozila kao i na dnevnom.
Eh, da ne bi bilo četiri autobusa i osam vozača, oni su broj autobusa prepolovili, a broj vozača skratili sa osam na šest (tri posade).
Busevi:
Bus kad krene iz BL u 11:30 i u NS dođe oko 19h, ne čeka svoj polazak u 8:30 ujutro nego se mijenja tabla i vraća se u 21:00
Noćni bus krene iz BL u 23:00 u NS dođe oko 5:30 ujutro, ne čeka svoj polazak u 21:00 nego vraća dnvnu u 8:30 (i opet se mijenja tabla, kao u prethodnom slučaju)
Svakih 7 dana se busevi zamijene i to se uvijek mijenjaju noću. Noćni polasci (u 23:00 iz BL i u 21:00 iz NS) se sretnu u Donjoj Slatini kod Šamca. Tu se presjedne u drugi bus, a vozači koji su pošli za NS nastave za NS a koji su pošli za BL nastave za BL samo zamijene autobus. Tako crveno-crna Setra ove sedmice ide po danu iz BL (a po noći iz NS) a žuta po noći iz BL (a po danu iz NS), a sljedeće sedmice će biti obratno, crveno-crna će ići po noći iz BL (a po danu iz NS) a žuta po danu (a po noći iz NS)
Vozači:
Npr. u ponedeljak vozači 1 i 2 krenu u 11:30, vraćaju se u 21:00 iz NS, u BL su oko 5 ujutro (utorak dakle). Ne idu onda opet u 11:30 nego u 23:00 (utorak naveče), u NS dođu u srijedu oko 5:30 ujutro i vraćaju se u 8:30 iz NS. U BL su oko 16:10. Opet ne idu odmah na noćnu nego sutradan (u četvrtak) idu u 11:30 (kao u ponedeljak što su išli)
Vozači 3 i 4 u ovom slučaju idu iz BL u utorak u 11:30, a vozači 5 i 6 idu u srijedu u 11:30, pa onda u četvrtak u 11:#0 ponovo 1 i 2 itd. Vozači 3 i 4 te 5 i 6 voze na isti način kako sam opisao posadu 1 i 2.
Do negdje 2015-2016. je to bilo standardno, šest vozača (Milomir-Davor, Vulin-Moravac, Šikman-Davidović), kad njima isteknu sati vožnje ili kad odu na vanrednu uleti zamjena i tjt. Nakon toga se sve poremetilo, od tog da više nije 6 vozača nego jedno 15 i svi se rotiraju (što je u neku ruku i plus - nek ljudi rade), do tog da nekad jedna te ista posada ide dva dana zaredom na noćni polazak (ili dva dana zaredom na dnevni), a po prvilu bi trebali ići jednom dnevnu pa onda noćnu, pa onda opet dnevnu, pa noćnu itd.
Zato se zove kružna, zato što vraća drugi polazak
Škorićeva (polazak u 9 iz BL a u 12:15 iz NS) je dobila ime po vozaču Škoriću koji je bio redovan na toj liniji (tu je jedan vozač zato što noći u NS i vraća se tek sutradan). Danas tu liniju voze Ćetojević, Vulin, Kerkez, Škorić i prije je vozio i Moravac dok je bio u firmi
Autoput je linija preko GP Gradiška. Na autoputu je nekad jedan vozač a nekad su dvojica