Eh Markiša moj dragi
Zadnji Mercedesov turistički autobus napravljen u Njemačkoj jeste O404, nakon njega Svi Tourismi i Travegi se rade u Turskoj (osim možda, ali možda kojeg prototipa) najviše mislim radi uštede u tadašnjoj cijeni rada.
Zatim Markiša kaže rađen je posebno, pa svaki bus i onaj s "najlošijom" opremom je rađen po narudžbi
mislim da "lagerskih" vozila ima rijetko koji proizvođač, ako ima prije toga su sigurno bili demo autobsui za prezentacije i slično.
Zatim svaka čast Tourismo je extra ali pogledaj tourisme iste generacije od Molnara ili MM travel, svi su kao i ovaj rađeni u Turskoj a imaju malo jaču opremu
Daklem zaključak ovaj super bus je kao i svaki Tourismo napravljen u Turskoj (inače one predrasude napravljen u D ili u TR ne drže vodu ali nikako, pogledati tko je šef proizvodnje a kvaliteta nadzora rada je potpuno ista, jedino mogu postojati neke razlike u vozilima koja se isporučuju za tržišta Istočne ili Zapadne Europe i to je to
Usto mislim da sam pročitao da je bivši Neoplanov centar u Plauenu, poslje manov BMC (bus modifikation center - vozila dolazila iz Turske i tu su radili neke modifikacije na njima, također i Setra hdh od Nussbauma je išla tu na neke modifikacije) je zatvoren što je ujedno i zadnja tvornica Neoplana koja je radila u D