Autor Tema: Ikarbus  (Posjeta: 5287 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Marko NS

  • Stariji član
  • *
  • Postova: 546
    • Profil
Odg: Ikarbus
« Odgovori #15 u: 13 07, 2019, 01:43:53 prijepodne »
Evo od mene jedan odlican Ikarbus 112 LE sa garaznim 44 iz ATP-a  :D
Ikarbus 112 LE.
Prevoznik: JKP ATP Pancevo, Srbija

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 5379
    • Profil
Odg: Ikarbus
« Odgovori #16 u: 15 07, 2019, 12:20:38 poslijepodne »
Kolika se bila halabuka digla oko saradnje sa Mercedesom, izgleda da je i to bio samo vodeni balon i predizborna priča... nema ih na cestama haman nikako?

Offline The hicMe

  • Stariji član
  • *
  • Postova: 769
    • Profil
Odg: Ikarbus
« Odgovori #17 u: 15 07, 2019, 12:55:29 poslijepodne »
Od 50 proizvedenih samo 1 ima problem sa elektronikom, a to nije do IK nego do Mercedesa. Isao je par puta u ovlasteni Mercedesov servis i jos uvijek nisu otklonili kvar. Ovi ostali su sasvim solidni,  ne znam da su imali nekih vecih ili tezih problema, jedina greska je bila sto se farba gulila na GSPovim ali i to je rijeseno.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 5379
    • Profil
Odg: Ikarbus
« Odgovori #18 u: 15 07, 2019, 12:59:25 poslijepodne »
zašto se i dalje ne prave sa merc značkom?

a onaj međugradski model?

Offline The hicMe

  • Stariji član
  • *
  • Postova: 769
    • Profil
Odg: Ikarbus
« Odgovori #19 u: 15 07, 2019, 13:05:42 poslijepodne »
Bilo je 50 sasija i svih 50 su prodali Ikarbusu. Sasije su bile na lageru 2godine jer su se prestali proizvoditi mercedesi na toj sasiji. Trenutno IK nista ne pravi, bili su u stecaju i sad je u postupku pokretanje ponovne proizvodnje nakon sto su kinezi kupili vecinski dio Ikarbusa. 
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Offline Marko NS

  • Stariji član
  • *
  • Postova: 546
    • Profil
Odg: Ikarbus
« Odgovori #20 u: 16 07, 2019, 03:17:57 prijepodne »
The_Dubster kao sto kaze The hicMe ima ih u Gsp Beograd preko 50 i svi su se dobro pokazali dosad , dva voze za Hidroelektranu Djerdap i jos jedan je angazovan u jednoj drzavnoj firmi . Bilo je cak i price da ce ih nekoliko 312 IK otici u madjarsku ali nesto se i tu stalo. 10 je trebalo otici u Arrivu Pozarevac ne znam gde koci oni su bili na Mercedesovoj Sasiji dok je onaj jedan za JP Subotica Trans na Manovoj Sasiji. Ikarbus se nije bio prebacio na Mercedes iskljucivo nego je kupac mogao da bira koji ce dali hoce Manove ili Mercedesove Komponente. Mislim da je greska bila sto nisu isli ni nakakve Sajmove Autobusa u Evropi. A daje bilo skroz srece da u prodati skroz Mercedesu ali videcemo sad kako ce biti sa Kineskom Firmom :)
« Zadnja izmjena: 16 07, 2019, 03:18:42 prijepodne od Marko NS »