Najnoviji proizvod iz Ulma je, kako mu već ime govori, jednostavno top. Svi prisutni na testiranju su se složili da mu je jedini nedostatak visoka cijena. Za šestoznamenkasti iznos koji počinje sa brojem 4, prevoznik se može odlučiti između dva malo manje prestižna, ali još uvijek visokopodna turistička autobusa.
Potrebno je naglasiti i da Setra nudi najveću paletu pomoćnih sistema, kako onih sigurosnih tako i onih koji omogućavaju smanjenu potrošnju goriva.
Pogon: 6-cilindrični turbnodizel motor, Euro 6, tip OM471. Zapremina motora 12,8 l, snaga 375 kW (510 KS) pri 1800 o/min, najveći okretni moment 2500 Nm pri 1100 o/min
Dimenzije: 13 325x2550x3880 mm, međuosov. razmak 6300/1350 mm, krug okretanja 10 756 mm. Ukupna dozvoljena masa 24 000 kg, kapacitet 50+1+1, rezervoar goriva 520 l, rezervoar za AdBlue 40 l
Prenos snage: Pogon na drugu osovinu, automatski mjenjač sa osam brzina GO 240-8 PowerShift 3
Ovjes i kočnica: Zračni ovjes sa regulacijom visine. Na prednjoj osovini dva zračna jastuka, na pogonskoj osovini četiri zračna jastuka, na pratećoj osovini dva zračna jastuka. Disk kočnice na svim točkovima, BAS, EBS, ABS, ESP i ASR. Motorna kočnica i vodeni retarder
izvor: kamion & bus