Naslovnica Novosti Električna VDL Citea SLFA-180 za KVB

Električna VDL Citea SLFA-180 za KVB

1924
0
PODIJELI

Krajem oktobra VDL Bus & Coach isporučio je prvi potpuno električni zglobni autobus, Citeu SLFA-180 Electric, kompaniji Kölner Verkehrs-Betriebe AG (KVB). Primopredaji su nazočili predstavnici vlade pokrajine Rajna-Vestfalija, predstavnici KVB-a i generalni direktor VDL Bus & Coach Rémi Henkemans, koji je zvanično predstavio novi gradski autobus. “Radujemo se danu kada ćemo ovaj autobus vidjeti u službi u Kelnu i ja već se radujem svojoj sljedećoj posjeti Kelnu”, rekao je Rémi Henkemans, direktor VDL Bus & Coach.Delivery-Citea-SLFA-Electric-KVB_webCitea SLFA Electric predstavlja važan korak u širenju ponude električnih vozila VDL-a. Isporučena Citea SLFA Electric za Keln je prva u nizu od osam autobusa koje je KVB naručio.

VDL Citea SLFA Electric je zglobni autobus koji radi isključivo na struju bez ikakvih pomagala. To znači da za razliku od hibridnih autobusa ne zahtijeva dizelski motor i da za razliku od trolejbusa ne treba pantograf kako bi se kontinuirano snabdijevao sa snagom. Doduše, Citea SLFA Electric ima pantograf, ali se koristi samo za kratko punjenje na kraju svake vožnje. Kada autobus dođe do zadnje stanice i dobijen kontakt sa stanicom za punjenje, akumulatori se pune brzo i intenzivno po potrebi.

Ovaj novi i inovativni električni autobus kombinuje najbolje osobine Citee Electric i zglobne Citee SLFA. Modularni sistem na kojem je izgrađen Citea program odigrao je veliku ulogu u razvoju ove električne izvedbe. To je omogućilo jednostavnu integraciju električnih komponenti bez ugrožavanja osnovnih Citea kvaliteta, kao što su lagana konstrukcija, optimalna pristupačnost i udobnost. Vrijedi spomenuti da je VDL Citea Electric udobna i veoma tiha, kako unutar tako i izvan autobusa, i eco-friendly.

Električna zglobna Citea, sa svojim potpuno ravnim podom, idealna je za prevoz velikog broja putnika. Niska podna konstrukcija omogućava izuzetno lagan ulazak u vozilo i nudi optimalan pristup za putnike sa dječjim kolicima ili u invalidskim kolicima. Prilikom dizajniranja Citee SLFA značajna pažnja posvećena je protoku putnika od ulaznih vratima i na izlaznim vratima. Skladno usklađene boje daju autobusu veoma prostran osjećaj. Dizajn sjedišta osigurava dovoljno prostora za noge i prema tome optimalnu udobnost. Budući da je cijeli putnički prostor bez prepreka, autobusi se lako čiste.

Citea SLFA Electric je opremljena sa Schunk sistemom brzog punjenja pomoću pantografa. Pantograf se nalazi na prednjoj strani vozila iznad druge osovine, tako da putnici uvijek imaju slobodan prolaz. Punjenje se vrši na oba konačna stajališta. Moć punjenja je 250 kW i vrijeme punjenja je oko 5-10 minuta. Akumulatori se potpuno napune preko noći dok je vozilo u garaži.

Ovaj novi, poseban BRT dizajn (Bus Rapid Transit) daje Citei SLFA Electric futuristički izgled i dojam. Displeji su integrisani u vjetrobransko staklo, stražnje staklo i bočna stakla. Prostor na ulaznim vratima je ekstra širok kako bi se olakšao ulazak i izlazak putnika. Full LED rasvjeta na prednjoj, bočnoj i stražnjoj strani pruža optimalnu vidljivost u svim uvjetima.Delivery-Citea-SLFA-Electric-KVB_1_webPotpisivanje ugovora između Kölner Verkehrs-Betriebe (KVB) i VDL Bus & Coach, 11. jula 2014. godine, bio je prvi korak za izgradnju osam električnih zglobnih autobusa. KVB je prvi operater u Njemačkoj koji će uvesti električnu mobilnost za jednu cijelu autobusku liniju. Električna mobilnost je važan faktor u razvoju javnog prevoza. Električni autobus doprinosi čistijem okruženju, manjoj potrošnji energije i tišoj i zdravijoj životnoj sredini.

KVB vidi mnogo mogućnosti za budućnost električne mobilnosti i uglavnom se fokusira na vozila sa nultom emisijom i velikim putničkim kapacitetom. Na taj način KVB postaje važan partner za grad Keln u pogledu sprovođenja politike zaštite klime i okoliša. Iduće godine linija 33 će biti promijenjen iz dizelske u potpuno električnu. Ova linija je duga oko 7 kilometara i ima 13 stajališta te povezuje željezničku stanicu u Kelnu i predgrađe Colštok.

Kölner Verkehrs-Betriebe AG (KVB), četvrti po veličini operater u Njemačkoj, pruža javni prevoz u Kelnu i okolini. Vozni park se sastoji od 367 vozova i tramvaja te više od 300 autobusa. Oko 3300 zaposlenih se brine da sve funkcionira na skoro 60 autobuskih, tramvajskih i željezničkih linija svaki dan. Svakodnevno KVB preveze više od 850 000 putnika.