Urbani javni prevoz u pješačkim područjima je postao politički vruć krumpir u mnogim gradovima. Iako je cilj povezati pješačke zone neprimjetno u urbani sistem javnog prevoza, korištenje autobusa ili željeznica može dovesti do određenih poteškoća. Inžinjeri urbanog saobraćaja strahuju da pješaci mogu biti ugroženi, dok se restorani i trgovine žale na buku i emisije štetnih plinova, što sve dovodi do negativnih promjena u ponašanju potrošača. Međutim, za Kleve stvari su različite. Ovdje su takve usluge i linije posebno popularane među starijim građanima, jer im je lakše da se prebacuju po širokoj pješačkoj zoni. Linija 49 je prije održavana sa turističkim vozićem kakvi se mogu vidjeti u zabavnim parkovima. Međutim, ovaj turistički voz je mogao pružiti samo ograničene usluge u zimskim uslovima i postajao je sve više neupotrebljiv za veliki broj topografski izazovnih područja, pa se NIAG odlučio na koncept linije na osnovu Sprinter minibusa.
U stopostotnom vlasništvu Niederrheinische Verkehrsbetriebe AG (NIAG), LOOK Busreisen GmbH uglavnom radi na linijama u i oko grada Kleve. NIAG/LOOK flota ima ukupno 179 vozila, plus 154 autobusa koji pripadaju firmama koje su unajmljene da obavljaju pojedine linije i prevoze. Kao najveći pružatelj transportnih usluga u donjoj Rajni, NIAG obavlja ukupno 78 linija, koje pokrivaju oko 2300 km2.