Novi autobus, predstavljanje kombija i novi motori su samo dio onoga što MAN planira predstaviti na IAA izložbi u Hanoveru. Stuart Jones je na konferenciji za novinare u Minhenu, koja je predstavljala svojevrstan pred-događaj IAA, razgovarao sa novinarima gdje MAN vidi sebe u ovom trenutku, o budućoj strategiji, planovima za elektromobilnost, te je predstavio neke nove proizvode i pravce kojim će MAN da ide. Predstavio je tri faze razvoja koje će MAN pratiti do 2026. godine pod nazivom “Future Lion”. MAN predviđa da proizvodnju autobusa stacionira u fabrike uAnkari (Turska) i Starachowice (Poljska). Bivša fabrika u Plauenu je postala Centar za modifikaciju autobusa, gdje će raditi posebne nadogradnje i ispunjavati posebni zahtjevi, a o nekim smo već i ranije pisali (Više od 500 KS za Ajkule iz Kelna, VIP vozila za predsjednike).
Thomas Nickels, šef Inžinjerskog tima za pogonski sklop, predstavio je nedavne inovacije u autobusima i cjelokupnom asortimanu. On je podsjetio da naredna faza zakonodavstva štetnih emisija predstavlja norma Euro6C, koja postaje obavezna u junu 2017. godine širom Evrope. Portfolio Euro6C motora će činiti 6.9-litreni DO8-LOH sa 250 KS i 290 KS, 10.5-litarski D20-LUH sa 280, 320 i 360 KS, 12,4-litarski D26-LOH sa 420, 460 i 500 KS te moroti na plin: 12,8-litarski D28-LUH sa 272 i 310 KS. D20 motor sa 400 KS se izbacuje iz ponude Euro6C. Novi motori donose niz tehnoloških prednosti, a kao dopuna ovom, došlo je i do promjene i u ponudi TipMatic mjenjača. Kada se već svi naviknemo na Euro6C motore, u septembru 2019. godine na snagu će stupiti Euro6D motori, no o tome nekom drugom prilikom.
Stefan Sahlmann, koji je odgovoran za marketing u segmentu niskopodnih gradskih autobusa, prošao je kroz raspoložive opcije koje ima MAN, priznajući da će samo potpuno električna vozila ispuniti zahtjev tržišta za nultom emisijom. On predviđa da će se električna vozila povećati sa 15% na tržištu gradskih autobusa u 2020. godini na 60% u 2030. godini. MAN će se posvetiti proizvodnji kompletnog asortimana električnih vozila sa baterijama, od 12 do 18 metara i sa opcijama punjenja preko noći. Prvi demo autobusi i prve probe se predviđaju za kraj 2018. godine.
Na pres konferenciji su bili izloženi i neki autobusi koji čine i koji će činiti okosnicu MANa u budućnsoti. Među njima je bio i zglobni Lion's City G gradski autobus sa troja vrata. Vozilo ima dužinu od 17.98 metara i predstavljen je prošle godine u Kortrijku. Pogonjen je 10.5-litarskim D2066 motorom jačine 360 KS. Još su bili izloženi 14-metarski dvospratni Neoplan Skyliner i troosovinski 13,8-metarski MAN Lion's Coach L, opremljen najnovijim Euro6C motorom.
NeoMan grupa je za IAA 2016 najavila dosta iznenađenja i premijera u kojim će bez sumnje uživati svi posjetioci i ljubitelji velikih točkova.