Naslovnica Ekskluzivno EKSKLUZIVNO: Novi MANovi za Centrotrans-Eurolines

EKSKLUZIVNO: Novi MANovi za Centrotrans-Eurolines

5617
0
PODIJELI

Iako je kraj godine i većina firmi počinje da sumira rezultate ove godine, u kompaniji Centrotrans-Eurolines se radi punom parom što pokazuju nedavne nabavke vozila. Devedesete su za Centrotrans-Eurolines značile intenzivnu “Neoplanizaciju”, ponajviše zbog novih Cityliner N116 koji su stigli, ali i zbog ostalih vozila koja su stizala i koja su uglavnom bila sa natpisom Neoplan. Ipak, početkom 2000-ih dolazi do promjene kursa u politici firme, pa se sa “Neoplanizacije” prešlo u fazu “MANizacije” koja traje i danas. Međunarodne i većinu međugradskih linija u Bosni i Hercegovini danas obavljaju MAN Lion’s Coach autobusi u dvo i troosovinskoj izvedbi.dscn0083Tradicija se nastavlja i ove godine pa su tako u vozni park prošle sedmice stigla dva nova MANekena sa redizajniranom maskom i Euro 6 motorima. Isporučena dva vozila su u standardnoj dvoosovinskoj izvedbi sa brojim poboljšanjima u odnosu na stariji model. Ovaj 12-metarski autobus, sa međuosovinskim rastojanjem od 6060 mm, će sigurno dodatno unaprijediti uslugu i kvalitet Centrotrans-Eurolinesa.Vozila su opremljena sa D2676 motorom najnovije generacije jačine 420 KS, koji naravno ispunjavaju Euro 6 standarde štetnih emisija. Autobusi imaju ručni mjenjač sa šest brzina, ZF intarder te petostepeni retarder i tempomat. Vanjski izgled karakteriše i novi redizajn prednje maske.dscn0058Unutrašnjost je opremljena sa 49 Brusa Elegant udobnih sjedišta na kojim je logo kompanije Centrotrans-Eurolines. Vozila imaju full opremu koja uključuje klimu, grijanje, kvalitetnu audio/video opremu, toalet i kuhinju. Posebno treba naglasiti da svako sjedište ima i utičnicu od 230 V, što će za putnike biti posebno značajno na linijama prema inostranstvu i na dužim turističkim turama. Također, i radno mjesto vozača je znatno unaprijeđeno – od novog multimedijalnog seta, preko multifunkcionalnog volana i telefonske veze sa drugim vozačem kada je on u kabini za odmor. Najnoviji sigurosni sistemi kao što su EBS sa ABS/ASR, ESP, LGS i EBA će osigurati da svako putovanje prođe bez problema.dscn0080Međutim, ovdje se ne završava priča o vozilima koja su nabavljena u ovoj firmi. Prošli mjesec je stigao jedan Mercedes Sprinter u prigradskoj izvedbi, a malo nakon toga i u međugradskoj izvedbi. Da stavimo šlag na tortu, jučer smo saznali da je stiglo i najveće pojačanje za ovu godinu. Bukvalno najveće. Radi se o novom MAN Lion’s Coach L modelu sa 57+1+1 sjedišta. Iduće sedmice bi trebao stići i još jedan potpuno isti, čime će Centrotrans-Eurolines (vjerovatno) zaokružiti, izuzetno uspješan, ciklus nabavke vozila za 2016. godinu.

Ekipa portala BHBus.ba želi puno sreće i uspjeha sa novim vozilima, a o troosovinskim MANekenima ćemo nekom drugom prilikom.