Nije slučajnost što mnoge industrijske i poslovne zajednice iz mnogih zemalja mnogo ulažu u razvoj trgovinskih odnosa sa Iranom. Uz ukidanje sankcija prošle godine, Iran je ponovo u mogućnosti da obnovi svoje pozicije i postane regionalna supersila. Scania ima veliki tržišni udio i u autobusima i u kamionima u Iranu. “Bez naših partnera Mammuta, u vezi kamiona, i Oghaba, u vezi autobusa, mi danas ne bi bili gdje smo i naša dalja prodaja na iranskom tržištu ne bi bila moguća. Zbog toga i radimo na produbljivanju naše saradnje sa njima”, kazao je Tobias Sigerstad, Scanijin menadžer za Iran.
Zagađenje vazduha u iranskim gradovima se stalno povećava u posljednjih nekoliko godina, pa se kvalitet života smanjuje, ali i otežava ekonomska aktivnost. Prema posljednjim statistikama Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) četiri od deset najviše zagađenih gradova svijeta su u Iranu. U saradnji sa iranskim Ministarstvom životne sredine i potpredsjednikom Masoumeh Ebtekarom, Scania je razvila specifično rješenje za zemlju, osiguravajući da se lokalne štetne emisije svedu na minimum sa trenutnim kvalitetom goriva.
Kompanija Oghab je Scania partner za autobuse od 2000. godine. Od Scanije kupuju šasije na kojima kasnije nadograđuju gradske i turističke autobuse. Sadašnji tržišni udio iznosi 65 posto za autobuse. Tokom 2016. godine 792 Scania autobusa je prodano u Iranu. Scania je tržište Irana stavila u deset najboljih tržišta za autobuse na globalnom nivou.