Naslovnica Novosti 100 električnih VDL Citea i 18 dvospratnih Futura za Connexxion

100 električnih VDL Citea i 18 dvospratnih Futura za Connexxion

1325
0
PODIJELI

Holandska kompanija za javni prevoz Connexxion je naručila od VDL-a ravno 100 Citea SLFA Electric. Ovo je najveća narudžba za električne autobuse u historiji VDL-a, a ona će omogućiti Connexxionu i njegovoj matičnoj kompaniji Transdev da imaju najveći električni vozni park u Evropi. Narudžba također uključuje i 18 dvospratnih VDL Futura FDD2. To je prvi put da će se dvospratni autobusi koristiti za javni prevoz u Holandiji. Svi autobusi su predodređeni za koncesiju Amstelland-Meerlanden u pokrajini North Holland, pošto u ovoj regiji ima dosta putnika.

“Ovo je prva faza u prelasku na javni prevoz bez štetnih emisija za Amstelland-Meerlanden. Naravno, iskoristili smo sva znanja i iskustva iz koncesije u jugoistočnom Brabantu, gdje nam je VDL isporučio 43 zglobne Citee Electric, koje rade sa izuzetno velikim uspjehom. Stoga imamo puno poverenje u proizvode i saradnju sa VDL-om”, kazao je Eric van Eijndhoven, direktor javnog prevoza za Connexxion.

Ard Romers, direktor VDL Nederland je izjavio: “Želimo biti prvi u elektro-mobilnosti. Prošle godine smo napravili veliki korak ka daljem jačanju naše pozicije. Nudimo i prilagodbe kako bi se zadovoljile želje i zahtjevi prevoznika. Korištenje dvospratnih Futura je dobar primjer za to. Zbog toga smo posebno ponosni na ovaj megaposao koji ukupno broji 118 vozila”.100 električnih Citea će biti istog tipa kao i zglobni autobusi Hermesa, koji se koriste u Eindhovenu. Sa 100 jedinica, to će biti najveći električni vozni park u Evropi. Autobusi će svoje baterije, smještene na vrhu vozila, povremeno puniti tako da mogu raditi 24 sata dnevno. Preko noći će se puniti u garažama, ako je potrebno. Svaki od ovih električnih autobusa će godišnje prelaziti više od 100.000 km i bit će opremljeni sa baterijama najnovije generacije, koje zadovoljavaju najviše i najstrožije evropske zahtjeve.

Dvospratne Future će biti raspoređene za brze linije između Haarlema i južnog Amsterdama. Potreba za prevozom je toliko velika da je donešena odluka da se na te linije uposle VDL dvospratni autobusi. Sa dužinom od 14,1 metara, biće prostora za 86 sjedišta. Konstrukcija vrata će biti prilagođena za zahtjeve gradskog i prigradskog saobraćaja kako bi se optimizirao protok putnika. U tu svrhu će na vanjskoj strani vozila biti postavljen i displej na kojem će biti prikazano gdje su slobodna mjesta još uvijek dostupna u vozilu.Transdev je aktivan u Holandiji pod brendovima Connexxion Openbaar Vervoer, Connexxion Taxi i Witte Kruis. Transdev Grupa radi u 19 zemalja i aktivna je u putničkom saobraćaju i mobilnoj zaštiti. Na međunarodnom planu, Transdev pruža različite vrste prevoza: autobusi, taksiji, vozovi, trajekti i bicikli. Kompanija zapošljava više od 83 000 ljudi pod Transdev zastavom.