Naslovnica Novosti Hibridni Solaris autobusi za Płock

Hibridni Solaris autobusi za Płock

1166
0
PODIJELI

Nakon što su nedavno potpisali ugovor sa vlastima Viljnusa, predstavnici kompanije Solaris Bus & Coach S.A. potpisali su ugovor i sa gradskim vlastima poljskog grada Płock za isporuku 25 autobusa Solaris Urbino sa serijskim hibridnim pogonima. Płock je naručio 8 zglobnih vozila i 17 solo vozila dužine 12 metara. Dobavljač hibridnih sistema HybriDrive je američki proizvođač BAE Systems. Ekološki prihvatljivi pogon omogućava značajno smanjenje potrošnje goriva i emisije zagađujućih materija u atmosferu. Ovo je moguće zahvaljujući električnom motoru koji snagu dobija iz prethodno skladištene energije. Taj uređaj se pokreće uz pomoć generatora i Cummins ISB4.5E6 dizel motora jačine 210 KS.

Novi hibridni Solaris Urbino 12 je takođe dostupan i kao verzija nulte emisije. Zahvaljujući ugradnji sistema Stop-and-Go, dizelski motor se isključuje za vrijeme zaustavljanja i otvaranja vrata, ali se ponovo uključuje nakon što nestane uskladištene energije. U vozila će biti ugrađen i GPS, zajedno sa odgovarajućim softverom koji omogućava aktiviranje funkcije Arrive-and-Go. Ova opcija omogućava da isključite dizel motor dok se autobus približava autobuskoj stanici. Različiti testovi pokazali su da zahvaljujući ovoj ekološki prihvatljivoj funkciji autobus može uštedjeti do 20 posto goriva u odnosu na slična vozila sa konvencionalnim pogonom. Štaviše, motor je tako tih da se nivo buke može značajno smanjiti, što se posebno traži u preopterećenim gradskim centrima.Potpisani ugovor obuhvata isporuku osam hibridnih autobusa od 18 metara sa serijskim BAE sistemom. Autobusi će biti opremljeni Cummins ISB6 motorima, snage 300 KS, kao i asinhronim centralnim motorom sa maksimalnim performansama od 200 kW. Ovo je ujedno i prva narudžba za zglobne hibridne autobuse nove generacije u Poljskoj.

Novi Solaris hibridni autobusi se ističu izvanrednim parametrima, ali ono što ih izdvaja je snažan, ali gladak pogon i ubrzanje. Jedna od glavnih karakteristika pogona je njegova sposobnost za rekuperaciju kinetičke energije tokom kočenja. Obnovljena energija se kasnije pretvara u električnu energiju i skladišti u ovom obliku u objektima za skladištenje energije sa kapacitetom od 0,82 kWh.