Kada je Neoplan Skyliner predstavljen 1967. godine, odmah je stekao bezbroj fanova kao prvi dvospratni autobus na svijetu. Među njima je bila i kompanija Voyages Leroy. Ovaj prevoznik je bio prvi u Belgiji koji je kupio dvospratni autobus. Od tada pa nadalje, svom voznom parku je uvijek dodavao modele novijih serija.
Danas Emanuelle Delmuelle stoji u očevim cipelama i dobro se sjeća odluke o Neoplan Skylineru: “Sa Skylinerom smo uvijek bili ispred konkurencije kada govorimo o zadovoljstvu putnika i odličnom dizajnu. Skyliner je bio čista magija! To nam je pružilo fantastičnu priliku za poboljšanje našeg profila”. Visok stepen efikasnosti pružio je još jedan razlog za kupovinu. 80 putnika u jednom vozilu sa jednim vozačem – do tada, to je bilo nezamislivo. “Sa Skylinerom za nas su se otvorila nova tržišta. Postali smo prepoznatljivi po udobnošću i vizuelnom pojavom”, dodaje Delmuelle. “Mnogi od naših konkurenata su se nasmijali na našu odluku i mislili su da previše rizikujemo. Autobus je u to vrijeme koštao 3,5 miliona belgijskih franaka”.
Danas su dvospratni autobusi sastavni dio turističkog saobraćaja, pa tako i u voznom parku Voyages Leroy. Godine 1985., kompanija je kupila je drugi Neoplan Skyliner, koji je dodatno povećao sigurnost i udobnost. Po prvi put autobus je imao toalete i video sistem. Do 1988. godine vozni park je imao četiri dvospratna autobusa poslije čega je uslijedio još njih šest, a vrijedi istaći da su imali jedan Megaliner, kao i 2011. godine dva Starlinera. Prvi dvospratni Skyliner iz 1973. godine penzionisan je nakon 17 godina aktivnog rada i sa oko tri miliona kilometara na satu.