“Cilj sa hibridnim Citaro autobusima je da dizel motori budu još ekonomičniji dok optimiziraju stepen elektrifikacije za maksimalnu ukupnu ekonomsku efikasnost”, kazao je Rüdiger Kappel, direktor prodaje Mercedes Buses Germany, objašnjavajući koncept vozila. Električni motor u obliku diska postavljen je između motora i automatskog mjenjača. Kada autobus koči, motor djeluje kao generator za proizvodnju električne energije, koja se pohranjuje u kondenzatorima, tzv. Mild Hybrid Storage (MHS). Kada autobus počne ponovo da ubrzava, električni motor koristi skladištenu energiju za pomoć dizel-motoru ili gasnom motoru sa dodatnim obrtnim momentom. Mercedes to naziva fazom podrške. Elektromotor ima maksimalnu snagu od 14 kW sa obrtnim momentom od 220 Nm.
Što se tiče instaliranih komponenti, Mercedesovi autobusi su u potpunosti uključeni u Mercedesovu porodicu, kako bi se održavanje i zamjena dijelova maksimalno olakšali. Na primjer, električni motor služi kao starter-alternator u trenutnoj S-Klasi, dok dodatni potrebni hladnjak za motor i invertor se koristi kod Mercedesovih kamiona, a pumpa za vodu se može naći u mnogim Mercedesovim automobilima.