Naslovnica Novosti Po prvi put MAN dvospratni autobusi za Australiju

Po prvi put MAN dvospratni autobusi za Australiju

1349
0
PODIJELI

U Sidneju je nedavno sa radom počelo 38 novih dvospratnih autobusa na niskopodnoj šasiji MAN A95. Time je MAN Truck & Bus uspješno po prvi put ušao u segment dvospratnih gradskih autobusa na tržište Australije.
38 jarko žutih dvospratnih autobusa radi na potezu od Sydneyovog poslovnog centra do sjevernih plaža – na liniji B. Ova linija trenutno povezuje željezničku stanicu Wynyard sa Mona Vale, ali će ove godine biti proširena na Newport. Penske Commercial Vehicles, prodajni partner MAN Truck & Bus u Australiji i Novom Zelandu, isporučili su dvosprane gradske autobuse MAN A95 kompaniji TfNSW – Transport for New South Wales. “Poslije raznih uspješnih projekata sa šasijom MAN A95 u Singapuru i Hong Kongu, ovo označava dalje širenje našeg prisustva na tržištu i radujemo se što smo sada postali dio atralijskog tržišta u segmentu dvospratnih gradskih autobusa”, kazao je Christian Schuf, šef prodaje i proizvodnj MAN Truck & Bus Asia Pacific, te nastavio: “Da bi i dalje zadovoljio širok spektar potreba tržišta, A95 šasija je takođe dostupna i sa izduvnom verzijom Euro 6c od početka godine”.Isporučene šasije pokrećeće šestocilindrični dizel motor od 320 KS (235 kW) u skladu sa Euro 5 normom. Automatski mjenjač ZF Ecolife sa integrisanim hidrauličnim retarderom kombinuje održivu vožnju sa visokom performansom i istovremeno obezbjeđuje impresivan rad. Vozač, putnici i stanovnici imaju koristi od niskih emisija izduvnih gasova i tihog rada motora. Putnici mogu lako da uđu i izađu zahvaljujući niskoj ulaznoj visini na vratima i kneeling sistemu, koji omogućava da se vozilo spusti sa strane. Unutrašnjost je opremljena sa velikim ekranima na kojim se plasiraju informacije u realnom vremenu, kao što su dolasci na iduću stanicu. Različite sigurnosne funkcije kao što su elektronski kočioni sistem (EBS), elektronski program stabilnosti (ESP) i zaštita od prevrtanja (ROP – rollover protection) štite putnike i vozača tokom vožnje. Karoseriju, ovih dvanaest metarskih vozila, je napravio malezijski proizvođač Gemilang, poznat po dugoj i uspješnoj saradnji sa proizvođačem MAN.