Citaro Hybrid je predstavljen prije dvije godine na manifestaciji Busworld 2017. U stvari, to je standardni Citaro sa dodatkom električnog motora od 14 kW i super-kondenzatora za skladištenje energije koja se oslobađa prilikom kočenja. Mali električni motor pomaže dizel motoru tokom jačih napora, čineći njegovo ponašanje efikasnijim. Ušteda u smislu potrošnje je oko 8,5% i kombinirana je sa smanjenjem štetnih emisija azotnih oksida i ugljičnog dioksida. Citaro hibridni autobusi za TPER opremljeni su sa dvoja vrata i mogu primiti ukupno 111 putnika (26 sjedišta).
TPER je za ovu investiciju platio oko 6,2 miliona eura, od čega je 90% investicije od strane samog prevoznika, a preostalih 10% sa sredstvima EU iz projekta “POR-FESR 2014-2020”. Investicija je dio plana obnove flote na ekološka i održiva vozila koja uključuju i hibridne te električne tehnologije između ostalih. Kada govorimo o novih tehnologijama, TPER se ponosi činjenicom da je prvi javni prevoznik u Evropi koji ima i LNG autobuse, koje mu je isporučila Scania i to 31 gradski autobus i 15 međugradskih autobusa.