Naslovnica Novosti Isuzu Visigo Hyper: Prva isporuka u Češkoj

Isuzu Visigo Hyper: Prva isporuka u Češkoj

1183
0
PODIJELI

Redizajnirani Isuzu Visigo sa Hyper oznakom, turistički midibus sa kapacitetom od 39 mjesta, predstavljen je po prvi put u Češkoj Republici na jesenskom sajmu Czechbus u Pragu 2018. godine. A sada će još jedan novi Visigo Hyper proširiti flotu ATM Group s.r.o. iz Nové Město nad Váhom. Prošle sedmice je od kompanije Turancar, koji je zastupnik Isuzu vozila za Češku Republiku i Slovačku, novi autobus preuzeo lično gospodin Marian Feranec, vlasnik spomenute kompanije ATM Group.

Isuzu Visigo se uspješno prodaje u Češkoj Republici od sredine 2014. godine i već je donio nekoliko inovacija. Od 2019. godine model je doživio dosta izmjena i nova generacije je dobila oznaku Hyper. Novi Visigo se isporučuje sa snažnijim Cummins Euro 6 motorom snage 320 KS i novim ZF Ecolife automatskim mjenjačem. Visigo je dobar primjer povezivanja novih tehničkih rješenja s vrhunskim i modernim dizajnom karoserije. Ovaj model donosi i facelift zadnjeg dijela vozila kojim sada dominiraju LED svjetla. Visigo Hyper je predstavljen prošle godine na sajmu IAA, a ove godine će biti izložen i na Busworld Europe u Briselu.

Visigo Hyper je testirao Michal Štengl, urednik prestižnog magazina za motorna vozila Transport and Logistics, koji je ujedno i član međunarodnog žirija Bus & Coach of the Year i evo koja su njegova zapažanja o novom Visigu:
“To je sila, to je moć…

Isuzu Visigo midibus ima novi motor od 320 KS i novi ZF Ecolife mjenjač. Visigo model predstavlja vrh ponude Isuzua, koju za prostor Češke Republike prodaje i servisira Turancar. Vozilo je dugačko 9,5 metara, široko 2,45 te visoko 3,33 metra i ima kapacitet do 39 putnika.

Visigo Hyper, kako je nova verzija dobila ime, ima isti šestocilindrični Cummins motor zapremine 6,7 litara, ali sa pojačanom snagom od 235 kW / 320 KS i 1200 Nm. Motor je dobio nove klipove, injektore, turbopunjač i veću kompresiju. Osnovni pomak ka boljem je korištenje klasičnog 6-brzinskog ZF Ecolife mjenjača, koji je zamijenio originalni AS Tronic. I vjerujem da je ova promjena zaista bitna. Ne samo u glatkom pokretanju vozila, nego i u manevrisanju pri malim brzinama

Vožnja je sada mnogo ugodnija za sve. Vozač će cijeniti veću snagu motora i bolju dinamiku, putnici više tišine s obzirom na manji broj okretaja motora i manju potrošnju goriva. Sa Visigom dobijate pravi turistički autobus dužine devet metara i kapaciteta do 39 sjedišta. Putnici imaju dovoljno prostora unutra, a prtljažni kapacitet ima pristojnu zapreminu od 5,5 kubnih metara. Ipak, kao vozač, tražio sam optimalno i udobno mjesto za volanom neko vrijeme, a i brzinomjer bi mogao biti preglednije postavljen. Također, tempomat bi trebao biti ili na volanu ili blizu njega, dugme je ostavljeno ispod prozora, tako da ne možete kontrolirati snagu za vrijeme vožnje. Autobus nudi i dosta dodatne opreme, tako da sve u svemu ne predstavlja lošu investiciju.”