Naslovnica Novosti Prva električna VDL Citea u Francuskoj počela sa radom

Prva električna VDL Citea u Francuskoj počela sa radom

913
0
PODIJELI

Prva VDL Citea SLFA-180 Electric je nedavno počela sa radom u fransukom gradu Orléans. I za prevoznika, Keolis Métropole Orléans i za područje Orléansa, ovo je prvi električni VDL autobus koji se koristi na raznim linijama u gradu. Keolis namjerava da stekne iskustvo sa korištenjem električnog autobusa uvođenjem zglobnog e-autobusa na više različitih gradskih linija. Kao dobavljač sistema, VDL Bus & Coach je također odgovoran za instalaciju, implementaciju i održavanje stanice za punjenje.

“Veoma smo ponosni na povjerenje koje je Keolis Métropole Orléans stavio u VDL Bus & Coach kao tranzicijskog partnera za autobuski prevoz bez štetnih emisija”, kazao je Jérôme Gendre, izvršni direktor VDL Bus & Coach France. “Kao dobavljač sistema, VDL je posljednjih godina stekao značajno iskustvo kao tranzicijski partner za vodeće projekte e-mobilnosti u Holandiji, Njemačkoj i Skandinaviji, između ostalog. Drago nam je da sada imamo priliku da pomognemo da autobuski prevoz bude održiviji u Orléansu.”

VDL Citea SLFA-180 Electric je opremljena baterijom od 169 kWh. Zahvaljujući konceptu brzog punjenja, e-bus se može potpuno napuniti za 35 minuta preko pantografa sa Heliox 300 kW brzim punjačem. Punjenje se vrši u garaži u Saint Jean de Braye, koja se nalazi na sjeveroistoku Orléansa. Ovaj koncept brzog punjenja daje električnoj zglobnoj VDL Citei visoku operativnu dostupnost, čineći e-bus dostupnim 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, uz iznimku kratkog perioda punjenja.

VDL Citea SLFA-180 Electric je u potpunosti prilagođena željama Keolis Métropole Orléans. Unutrašnjost je opremljena šipkama od nehrđajućeg čelika, a sjedišta su presvučena luksuznim kraljevskim plavim velurom. Sjedišta su specijalno dizajnirana za javni prevoz u Orléansu i, zajedno sa plavim ambijentalnim osvjetljenjem, doprinose modernom izgledu vozila. Sa električno upravljanom platformom za invalidska kolica, sigurnim prostorom za invalidska kolica i posebnim, udobnim sjedištima, zglobni e-bus je također savršeno dostupan osobama sa smanjenom pokretljivošću.

Francuska vlada želi drastično smanjiti potrošnju fosilnih goriva do 2030. godine. Ovaj cilj je dio Zakona o tranziciji energije koji je francuski parlament usvojio 2015. godine. Da bi se postigao ovaj cilj, potrebno je elektrificirati veliki dio javnog prevoza u Francuskoj. Keolis Métropole Orléans je počeo testiranje različitih električnih autobusa od različitih dobavljača još 2017. godine. Nakon pozitivne faze testiranja, to je na kraju dovelo do isporuke i nedavnog puštanja u rad prvog VDL Citea SLFA-180 Electric vozila za Francusku. Ambicija ove kompanije je da do 2024. godine cijeli javni autobuski saobraćaj ne emituje štetne emisije, zadovoljavajući ekološke zahtjeve francuske vlade.

Keolis je glavni operater javnog prevoza putnika širom svijeta i prisutan je u 15 zemalja, uključujući Francusku. Keolis Métropole Orléans, podružnica Grupe Keolis, zapošljava oko 750 ljudi, uključujući 485 vozača autobusa i tramvaja, koji godišnje prevoze 36 miliona putnika.