Naslovnica Ekskluzivno Bočac tours se ne zaustavlja – stigao i MAN Lion’s Regio!

Bočac tours se ne zaustavlja – stigao i MAN Lion’s Regio!

354
0
PODIJELI

Bočac tours je u velikoj ofanzivi! Tako bismo mogli sažeti nedavna dešavanja u ovoj kompaniji iz Banja Luke. Nakon što su u januaru stigla pojačanja za gradski sektor, a o kojim smo pisali nedavno, sada je tu i još jedna prinova. U flotu je stigao i prigradski autobus, a pridošlica je MAN Lion’s Regio. MAN nije nepoznata marka u kompaniji Bočac tours, ali je ovo prvi ovakav model u voznom parku spomenute kompanije, čime je naknon duže pauze stiglo i jedno vozilo sa MAN znakom. Nakon Rale tours i Golubića banjalučka regija je bogatija za još jednog MAN Lion’s Regia.

MAN Lion’s Regio je bio nasljednik modela Comfort i proizvodio se od 2004. do 2017. godine, kada je njega naslijedio model Intercity, koji baš i nije najbolje primljen. Prvobitno je bio dostupan u dvije dužine kao dvoosovinsko vozilo od 12,25 metara – Lion’s Regio (R12) i kao troosovinsko vozilo od 13,9 metara – Lion’s Regio L (R13). Tokom 2006. godine u gamu je dodano i 13-metarski dvoosovinski model sa oznakom Lion’s Regio C (R14). Zanimljivo je da ima i “brata” iz divizije Neoplan – Trendliner, s kojim dijeli potpuno iste konstrukcijske značajke, a jedina razlika je u vanjskom dizajnu. Ipak, 2009. godine, nakon preslagivanja unutar MAN grupe, Trendliner je ugašen i prednost je dana modelu Regio.

Novi adut kompanije Bočac tours je proizveden 2010. godine i opremljen je MAN motorom koji ispunjava Euro5/EEV normu. Motor će u kombinaciji sa šestostepenim ručnim mjenjačem malom “Laviću” osigurati do maksimalno 360 konjskih snaga, što je za njegov predviđeni rad na linijama oko Banja Luke i više nego dovoljno. Na prvi pogled vozilo se čini zaista očuvano što i ne čudi pošto je prema papirima imao samo jednog vlasnika u Francuskoj, a vozilo je uvezeno iz Njemačke.

Vozilo je opremljeno sa digitalnim tahografom, retarderom, tempomatom, ABS i EBS sistemima, Webasto grijanjem, klima uređajem te frižiderom u prednjem dijelu vozila. Vozilo, osim vozača može da primi 57 putnika koji će se smjestiti na Kielovim fiksnim sjedištima za prigradsku upotrebu. Također, bitno je spomenuti i da vozilo ima značajan prtljažni prostor u slučaju da bude putnika sa malo većim prtljagom.

Također, u prošlom članku o prinovama u ovoj kompaniji spomenuli smo da su stigla i dva Solaris Urbino 12 autobusa. Međutim, imali smo slike samo jednog pošto je drugo vozilo u trenutku naše posjete bilo u garaži na brendiranju i pripremi za izlazak na linije. Ovim člankom ćemo dopuniti informacije kao i slike o drugom Urbino 12 autobusu u floti Bočac tours.

Kao što smo spomenuli ranije, Bočac tours će ostati upisan kao prva kompanija u BiH sa 12-metarskim verzijama Solaris autobusa, postavljajući ponovo standarde. Oba autobusa, koji su napravljeni u Poljskoj, pokreće motor snage 312 KS (230 kW), a vozila imaju 2011. godinu kao godinu proizvodnje. Ukupan kapacitet je izvanrednih 90 putnika od čega je 38 sjedećih mjesta. Vozila su klimatizirana i opremljena sa sistemom grijanja. Važno je spomenuti i da ispunjavaju Euro 5 norme ispušnih gasova.

Još jednom sa zadovoljstvom kompaniji Bočac tours želimo puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima!

slike i informacije: Marko Šipka