U sklopu opsežnog programa mjera borbe protiv krize izazvane pandemijom, njemačka vlada predlaže sufinansiranje obnove voznog parka teretnih vozila kupovinom najnovije Euro 6 tehnologije, što bi se sufinansiralo s 15.000 eura iz EU sredstava.
Ovakvu ideju smo i sami više puta predlagali (autori članka) i puno je bolja od (besmislenog) bacanja novca na sufinansiranje kupovine električnih osobnih vozila, na što se svake godine troši jako puno novca, a vozila su bez ikakvog efekta na okolinu, jer se radi o vozilima koja prelaze veoma malo kilometara.
Veći broj novih Euro 6 kamiona imat će puno veći pozitivni efekt na okolinu, jer rade 150.000 km godišnje i troše oko 25 l/100 km što znači goleme količine NOx i čestica koje neće otići u okolinu. Također, nova vozila imaju i puno veći nivo aktivne i pasivne sigurnosti (koja je dio obavezne opreme) što znači manje nesreća i manje žrtava na cestama.
Ovakva ideja bi mogla i proći, jer najveće EU ekonomije imaju i snažnu industriju teretnih vozila i ovo bi im jako pomoglo, ali pitanje je hoće li se (i kada) u moru potreba za sufinansiranjem različitih industrijskih grana koje je pogodila kriza, naći novca i za ovo?
izvor: www.kamion-bus.hr